Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itse asiassa kidevedetön magnesiumsitraatti on liukoisuudeltaan jopa kymmenen kertaa tavallista (nonahydraatti) magnesiumsitraattia liuokoisempaa. Suomen markkinoilla 200 tabl.
Minun käsittääkseni juuri kidevedellinen magnesiumsitraatti liukenee tehokkaasti.
Konsultoin liukoisuusasiassa farmasian teknologiasta väitellyttä tuttua ja kyllä raaka fakta on, että kidevedettömän suolamuodon liukoisuus on aina parempi kuin kidevedellisen. Käytännössä magnesiumsitraatti kuitenkin imeytyy hyvin, oli se sitten kidevedetöntä tai kidevedellistä. Oksidit ja hydroksidit ovatkin sitten täyttä kuraa.
Allekirjoitan väitteen unen rauhoittumisesta, nyt pari viikkoa olen ensimmäistä kertaa ihan pelkkää magnesiumnappia vetänyt paria tuntia ennen unia. On kyllä yöt rauhoittuneet! Käytännössä kerran herää kääntämään kylkeä ja unet ovat rauhallisia, onko sitten plaseboa vai mitä??
Olipa mielenkiintoinen yllätys tänään apteekissa kun katselin magnesium purkkeja niin ei sielläkään ollut yhtään magnesiumsitraatti valmistetta. Ehkä tiskin takana?
Olipa mielenkiintoinen yllätys tänään apteekissa kun katselin magnesium purkkeja niin ei sielläkään ollut yhtään magnesiumsitraatti valmistetta. Ehkä tiskin takana?
Mistäs saa hyvään hintaan magnesiumia jossain hyvässä muodossa? (ei oksidi) Katoin fitnesstukusta ja siellä oli jotain sitraattia, mutta väliaikaisesti loppu. Lisäksi oisin toivonut säästöpakkausta, mutta sellaista ei ollut saatavilla.
Iherb.
Eiks sieltä oo ihan saakelinmoiset postikulut (ja tullit?)? Mäki oon monesti kattonu kaikkia maailman turhimpia aineita, mitä tilaisin sieltä, koska ne ei vaan maksa mitään, mut oon luottanu aina sit siihen et postikulut on liian suuret ainakin jos ei tilaa "ees" sadalla eurolla.
Ne postikulut on 4 dollaria :D Vähemmän kuin mistään vitun fitnesstukuista.