Maastaveto...turhaa??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mark
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
GymBoard1.jpg

Tein maastavetoo yli 200kg sarjapainoil, hyödyt? Ei mitään, paitsi vittumainen fiilis aina ennen sarjoja. Vitut se mitää selkää paksuunna.

Tein kovaa kyykkyä, maastavetoa, tempausta, riveä ja työntöä. Hyödyt? Voimaa tuli kyllä, mutta oon edelleen kynis. Sekö tarkottaa, että se ei auta mitään? Helppo se kehitys on nähdä niistä hauiksista ja ojentajista, mutta rupeappa nyt sanomaan mikä se saa sen selän kasvamaan kun sille tulee rasitusta niin monessa liikkeessä. Ei, en ole mikään asiantuntija mutta olen 99% varma että jokin paikka kasvaa kun teen vaikka mavea 2x6 ja seuraavana päivänä on paikat niin saatanan kipeänä, muutamanpäivän kuluttua ei enää ole ja paino nousee. Voiko tässä olla kyse jostakin muusta kuin lihaskasvusta jos ne paikat palautuu ja paino nousee, mutta rasvaprosentti ei?

Tein kovaa kyykkyä, maastavetoa, tempausta, riveä ja työntöä. Hyödyt? Voimaa tuli kyllä, mutta oon edelleen kynis. Sekö tarkottaa, että se ei auta mitään? Helppo se kehitys on nähdä niistä hauiksista ja ojentajista, mutta rupeappa nyt sanomaan mikä se saa sen selän kasvamaan kun sille tulee rasitusta niin monessa liikkeessä. Ei, en ole mikään asiantuntija mutta olen 99% varma että jokin paikka kasvaa kun teen vaikka mavea 2x6 ja seuraavana päivänä on paikat niin saatanan kipeänä, muutamanpäivän kuluttua ei enää ole ja paino nousee. Voiko tässä olla kyse jostakin muusta kuin lihaskasvusta jos ne paikat palautuu ja paino nousee, mutta rasvaprosentti ei?

Eiköhän se kuule lihasta ole...Mitä muuta se voisi olla, jos fläsääkään ei ole tullut lisää?

Suottaapi olla, että selässä se muutos ei näy niin nopeasti.

Yes, yksi tyyppi ehdotti ton viedopätkän alla sellaista t-paitaa :). There is no reason to be alive if you can't do deadlift.

Mun mielestä tuo Sigmarssonin alkuperäinen tankeroversio on paljon uskottavampi.

"Don't be alive if you can't do deadlift."

Hienostelut pois.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maastaveto...turhaa?
Vähän kun sanoisi "Seksi kauniin naisen kanssa... turhaa? Irtoaahan se yksinkin!"

Veto on veto eikä se kaipaa selittelyjä!

Jón Páll Sigmarsson (28. kesäkuuta 1960 – 16. tammikuuta 1991) oli islantilainen voimanostaja ja voimamies. Hän voitti neljästi Maailman vahvin mies -kilpailun. Jón Páll Sigmarsson kuoli 32-vuotiaana äkillisesti sydänkohtaukseen ollessaan punttisalilla tekemässä maastavetoa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Jón_Páll_Sigmarsson

ei mitenkään tietenkään hauska juttu, mutta vähän ironista kyllä.. hurjaa menoa kyllä.

Tein maastavetoo yli 200kg sarjapainoil, hyödyt? Ei mitään, paitsi vittumainen fiilis aina ennen sarjoja. Vitut se mitää selkää paksuunna.

Ite kävin joskus pari kertaa salilla, hyödyt? Ei mitään, paitsi seuraavana päivänä oli paikat vähän kipeät.

Kyllähän aika kujalla saa olla, jos on sitä mieltä, että mavella ei selkään lihaa saa. Saatikka, että suosittelisi sen korvaamista ylätaljalla.

No mitäs reenat tuollasilla ämmien painoilla... laita rautaa tankoon äläkä kitise :confused:

En kitise. Kerroin vain mielipiteeni miten turha kyseinen liike on minulle. Enkä treenaa mavee enää juuri tuon takia.

Ps. tiedän olevani heikko enkä siksi jaksanu nostaa enempää.

En kitise. Kerroin vain mielipiteeni miten turha kyseinen liike on minulle. Enkä treenaa mavee enää juuri tuon takia.

Ps. tiedän olevani heikko enkä siksi jaksanu nostaa enempää.

No, ehkä muutaman vuoden päästä teet sitä taas.

En itsekään oikeastaan tee tavallista vetoa, joskus vaan korkeita vetoja tai vetoja esim. tempausotteella. Kauhean raskasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom