Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
There is no reason to be alive if you can't do deadlift.
http://www.youtube.com/watch?v=ZWUcHKAj_tc
Samaa mieltä muiden kanssa jos ei kunnollista syytä maastavedon pois jättämiselle ole,pidä se ihmeessä treeneissäsi.
Tein kovaa kyykkyä, maastavetoa, tempausta, riveä ja työntöä. Hyödyt? Voimaa tuli kyllä, mutta oon edelleen kynis. Sekö tarkottaa, että se ei auta mitään? Helppo se kehitys on nähdä niistä hauiksista ja ojentajista, mutta rupeappa nyt sanomaan mikä se saa sen selän kasvamaan kun sille tulee rasitusta niin monessa liikkeessä. Ei, en ole mikään asiantuntija mutta olen 99% varma että jokin paikka kasvaa kun teen vaikka mavea 2x6 ja seuraavana päivänä on paikat niin saatanan kipeänä, muutamanpäivän kuluttua ei enää ole ja paino nousee. Voiko tässä olla kyse jostakin muusta kuin lihaskasvusta jos ne paikat palautuu ja paino nousee, mutta rasvaprosentti ei?
Yes, yksi tyyppi ehdotti ton viedopätkän alla sellaista t-paitaa . There is no reason to be alive if you can't do deadlift.
Jón Páll Sigmarsson (28. kesäkuuta 1960 – 16. tammikuuta 1991) oli islantilainen voimanostaja ja voimamies. Hän voitti neljästi Maailman vahvin mies -kilpailun. Jón Páll Sigmarsson kuoli 32-vuotiaana äkillisesti sydänkohtaukseen ollessaan punttisalilla tekemässä maastavetoa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jón_Páll_Sigmarsson
Tein maastavetoo yli 200kg sarjapainoil, hyödyt? Ei mitään, paitsi vittumainen fiilis aina ennen sarjoja. Vitut se mitää selkää paksuunna.
Tein maastavetoo yli 200kg sarjapainoil, hyödyt? Ei mitään, paitsi vittumainen fiilis aina ennen sarjoja. Vitut se mitää selkää paksuunna.
No mitäs reenat tuollasilla ämmien painoilla... laita rautaa tankoon äläkä kitise
En kitise. Kerroin vain mielipiteeni miten turha kyseinen liike on minulle. Enkä treenaa mavee enää juuri tuon takia.
Ps. tiedän olevani heikko enkä siksi jaksanu nostaa enempää.
En kitise. Kerroin vain mielipiteeni miten turha kyseinen liike on minulle. Enkä treenaa mavee enää juuri tuon takia.
Ps. tiedän olevani heikko enkä siksi jaksanu nostaa enempää.