Maastaveto repivällä tyylillä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Treenattavalla ikää 39v. mitat 169cm/61kg ja ykkönen 150kg. Lupaavaa jatkoa ajatellen, miltä jalkojen leveys mielestänne näyttää ja onko muuta rakentavaa huomautettavaa?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Komee on, ei huomautettavaa. No en tiiä, saisko remmeillä vielä pari lisätoistoa (hauiskääntöön)?

Siis.. Mitä... Omaan silmään toi kyllä enemmän näytti suorin jaloin maastavedolta käyrällä selällä... Mitä sitä hosumaan kun voi tehdä oikeinkin? Paskakshan tossa paikat menee.

Komeet painot, mutta mun mielestä aloituspostissa mainittu jalkojen leveys on kyllä ongelmista vähäisin. Mut en kyllä oo asiantuntija.

melko naurettavan näköstä toi hauiskääntö, jaloilla vauhtia ja selkä niin mutkalle että kohta paukkuu :D tolla tyylillä vois nimetä vaikka jalka-selkä-käsi-riuhtaisuksi.

melko naurettavan näköstä toi hauiskääntö, jaloilla vauhtia ja selkä niin mutkalle että kohta paukkuu :D tolla tyylillä vois nimetä vaikka jalka-selkä-käsi-riuhtaisuksi.

Mutta eikös isot moninivelliikkeet oo niitä parhaimpia? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eka posti pakkikselle ja näin hieno thread. Ajattelitko oikein oman treenipäivyrin perustaa tulevaisuudessa tänne?

Jos aikuisille ihmisille on isot painot niin tärkeitä, että on valmis hajottamaan paikkansa, niin vetäkää jatkossakin yhtä päin helvettiä, mutta älkää tuputtako tota "rautarunnaus"-paskaa kellekään muulle. Ei ole tapana tällein kritisoida, mutta kun tää porukka tosissaan vakuuttelee treenityylinsä olevan toimiva ja turvallinen, enkä toivo, että kukaan ottaa tosta systeemistä mallia.

No kissanselällä ja joka toisto pompautetaan maasta,mitä tosta nyt voi sanoa.

Tossa taljarinnallevedossa oli kädet väärin perin

Mulla rupes selkä jostain syystä sattumaan kun katoin tuon videon. :pano: ``12 years training and never any injuries`` lääketieteellinen ihme tuolla tyylillä sanon minä :)

No olipas mäiskettä. Taitaa olla vähän tahallista provoa ja keskustelun aiheuttamista. Ei ole sitä yhtä ja ainoaa tyyliä mutta tuo maastaveto kyllä sotii aika pahasti yleisiä ohjeistuksia vastaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom