Mielestäni veto polvista on hyvä liike alaselälle - voimanostajatkin tekevät sitä apuliikkeenä, sekä monet bodarit.
Olen itse tehnyt välillä vetoa polvista ja tuntuu, että se ottaa alaselkään erittäin hyvin. Vedän lattialta sumo-tyylillä, mutta polvista olen vetänyt välillä aika paljon kapealla, jotta alaselkää ja takareisiä saa "täsmävahvistettua".
Kannattaa olla tarkkana aloitusasennon kanssa, sillä varsinkin kapealta vedettynä veto on juuri pahimmassa kohtaa polvien kohdalla (painopiste suht' kaukana).
Toinen hyvä liike on hyvää huomenta (jos se tuntuu alaselässä hyvältä). Itse teen liikkeen joustamalla jaloilla, siten, että tangon liike pysyy mahdollisimman pystysuorana. Tällöin liike menee erittäin hyvin takareisiin/lonkan seudulle ja alaselkään. Mielestäni hyvää-huomenta -liikettä ei kannata tehdä jalat lähes suorina, kuten esim. exrx.net :n kuvauksessa.
Mielestäni veto polvista on hyvä liike ja parempi kuin selänojennuskone (siinä voi mahdollisesti rikkoa selän, jos käyttää lisäpainoja, joten pitäisin vetoa tässä mielessä turvallisempana).