Maastaveto omasta painosta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
huumor sanoi:
mikäs on nyt yhteistulokses??..jos kerrot myös sit viel erikseen niin :kippis1:

No jaa, YT:tä en oo ottanu samana päivänä. Ja kisat menny aina penkin alle. kyykkään varusteilla n. 195kg. Vedän ton 230kg. Penkkaan 125kg. Elikkä hyvänä päivänä tulee 74kiloisena 550kg. Eri asia on taas hioa kunto juuri oikein :D Vastahan tässä aloittelijoita ollaan, mutta eiköhän se siitä
ajan kanssa :)

twinlab sanoi:
No jaa, YT:tä en oo ottanu samana päivänä. Ja kisat menny aina penkin alle. kyykkään varusteilla n. 195kg. Vedän ton 230kg. Penkkaan 125kg. Elikkä hyvänä päivänä tulee 74kiloisena 550kg. Eri asia on taas hioa kunto juuri oikein :D Vastahan tässä aloittelijoita ollaan, mutta eiköhän se siitä

Meillähän on sama veto :) Mut sä ootki tommonen ruikku ni saat tiukemmat prosentit ;)

Salomaa sanoi:
Meillähän on sama veto :) Mut sä ootki tommonen ruikku ni saat tiukemmat prosentit ;)

Hohoo :lol2: Nyt muuten on vielä dieetti päällä ja tavoitteena saada paino alle 70kg:n :)

twinlab sanoi:
Hohoo :lol2: Nyt muuten on vielä dieetti päällä ja tavoitteena saada paino alle 70kg:n :)

No jos rasvaa löytyy niin mikäs siinä. Sillon tuloksetkin pysyy aikalailla samoissa. Itse kun tiputin vähän aikaa sitten melkeen 11kg niin vasta vikoilla viikoilla alkoi raudoissa tuntumaan.

Kyykyssä sarjapainot tippui 10kg, penkissä samoissa, mutta helvetin raskailta tuntui ja mavessa sain 2.5kg lisää (?) :)

Salomaa sanoi:
No jos rasvaa löytyy niin mikäs siinä. Sillon tuloksetkin pysyy aikalailla samoissa. Itse kun tiputin vähän aikaa sitten melkeen 11kg niin vasta vikoilla viikoilla alkoi raudoissa tuntumaan.

Kyykyssä sarjapainot tippui 10kg, penkissä samoissa, mutta helvetin raskailta tuntui ja mavessa sain 2.5kg lisää (?) :)

Juu, tää on tällänen suht. pitkä prosessi. Nyt oon tiputtanu yhteensä 8kg. Vielä muutamat kilot niin sitten pääsee kisaamaan 67,5kiloisiin. Penkki on taas sellanen mistä ekana lähtee, kun dieetille rupee. Veto pysyy aika hyvin samoissa, mutta kyykky tippuu aina muutamat kilot väkisinkin.

Sorry :offtopic:

Edit, jatkuuko sulla enää dieetti?

Elämäni ensimmäisessä vetotreenissä vedin maasta 140 kiloo alle 60 kiloisena ja 15- vuotiaana, eli noin 233%. Paras veto suhteutettuna omaan painoon oli joskus 17-vuotiaana 210/65kg 323%.

twinlab sanoi:
joo kiitti noista. tosi kovat tulokset :worship: kauanko oot treenannu??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
huumor sanoi:
joo kiitti noista. tosi kovat tulokset :worship: kauanko oot treenannu??

Kiitti, treenannu oon tosissani kesällä sitten kolme vuotta :)

Dietin jälkeen 200 %

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom