Mun mielestä ei tarvi nolostella kevyehköjä mavetuloksia. Joidenkin kropat sopii paljon paremmin maveen kuin toisten. Esim. itsellä mavetulos on 65kg enemmän kuin kyykky enkä mä häpeä sitä, että kyykkään tosi pienillä painoilla kun oma kroppa ei siihen sitten taas hyvin sovellu. Uskon silti, että pitkällä treenillä saan ihan kohtuullisia rojuja ylös myös kyykystä kunhan oon sisukas ja jaksan treenata pitkään hajottamatta itseäni hölmöilyllä.
Treenaamalla ne tulokset nousee, mä oon ylpeä aina kun saan enemmän rautaa ylös aiempaan nähden vaikka tulokset olisi edelleen onnettoman pieniä kuten esim. kyykyssä mulla tällä hetkellä (100kg). Niin kauan kuin nousee koko ajan enemmän rautaa kuin edellisellä kerralla, ei harmita yhtään.
Mulla on pitkät kädet ja oon muutenkin kohtuupitkä (n. 184cm) ja kun rupean vetämään mavea, on mulla selkä n. 45 asteen kulmassa ylöspäin jo vedon alussa. Yksi treenikavereistani on lyhyt ja lyhytkätinen ja se joutuu aloittamaan huomattavasti isommassa kulmassa kuin minä. Onko sitten ihme että mun on helpompi mavettaa kuin sen?