Maastaveto-ohjelma aloittelevalle voimanostajalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K-Lato
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse kun olen aloitteleva niin laitan tämän ohjelman mitä tein tänne. Tuottanu tulosta. Oon tällä nostanu alle 2kk 110kg -> 125kg.

Ohjelmaa tehdään 4-5 viikkoa, mikä fiilis onkaan. Tehdään raskaita ykkösiä, mutta tässä ei revitä kuin saatana kuitenkaan.

Aloitat ottamalla 1RPM mikä menee hyvällä formilla. Tuo on tärkeää. Eli ei mitään nytkyttämistä. Eikä anneta asennon yhtään pettää. Hyvä, turvallinen nosto joka kerta. Treenit kerran viikossa.

Sanotaan, että se hyvän formin 1RMP on 100kg. Oot ottanu sen ja sitten otat siitä painosta pois 5%. Se on sun työsarja.

Teet sillä 5% miinuspainolla ykkösiä, 3-4 minuutin palautuksella. Jos menee 3 ykköstä ja sitten formi pettää, lopetat siihen. Sillä ei ole väliä meneekö 1, 3, tai 23. Heti kun formi pettää, treeni loppuu.

Se millä on väliä, että otat joka treenissä uuden hyvän formin 1RPM. Se voi olla 1,25kg enemmän, tai 5kg enemmän, ihan sama. Mikä menee niin sen otat. Jos vedät 105kg, niin siitä taas pois se 5%, ja otat taas ykkösiä 3-4min palautuksilla.​

Apuliikkeistä:

Perinteiseen tyyliin parhaat on varmaan pinnoilta veto polven alta sekä 5-10cm korokkeelta vedot. Sumovetoon sanoisin, että box-kyykky on aika rautaa. Toki myös tavallinen kyykky. Lisäksi vatsaa ja kylkiä lisäpainoilla.

Tarkennan omaani. Eli vaikka topikin otsiko puhuu voimanostosta niin pistin ton ihan kaikille kokeiltavaks jotka haluaa treenata sellasta. Itse en siis pyri kisaamaan tms. Kuhan nostelen pikkuhiljaa

itse oon 74 kilosena vetänyt 380 eikä mulla oo ollut kyllä samat ohjelmat käytössä kun moni neuvoo mut mun ekan mastavedon sarjat meni suoraan yli 200 kg sen jälkeen veto oli mun lempi liike mä vedin pitkän aikaa vedon neljä kertaa viikos niin kun muutkin nosto liikkeet penkki ja kyykky joku vois sanoo et ei toimi eikä varmaan monella toimi mä vaihdoin välillä toitojen lukumäärää ja kasvatin panoja salilla kävin kävellen edes takas yhteensä 6 kilometrii per reissu mut emmä tiä kuka tekee miten kyllä kokeneet vetäjät tietää mut kyllä muut kin reeni tyylit toimii mul oli kyykky 280 ja penkki 145 sitten kun otin noi niin sanotut omat maksimit eli yhteen sä 805 kiloo 74 kiloo oma paino eikä mul muut selkä liikeet on ullu vetoon liittyvät ihan perus selkäpenkki ja kumarrus painojen kans tietysti vatsa on tärkee joku vois sanoo ja on sano nut en huono tehdä niin kun mä teen et ojennetaa aina täysiä kun on enemmän painoo mut pitää laittaa lihas kunto ensin siihen kuntoon et voi vetää täysiä varmaan parhaan tuloksen saa jos itse hieman muuttaa itselleen sopivaks reeniä vaikka muiden neuvot ottas huomioon mut empä sitten tuon kauden aikana muuta tehnyt kun huilasin loppuajan ja huolehdin ravinto aineista
Mikä tämä kaveri oikeen on 380kg veto 74 kilosena:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom