Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No riippuu tietysti siitä mitä treenillä tavoittelee. Mutta maastaveto on alakropan raskain liike, joten melkein missä tahansa voiman lisäämiseen tarkoitetussa ohjelmassa se on syytä pitää mukana.Ellei tää ollu sarkasmia, niin haluatko perustella minkä takia sitä tarvii tehdä?
sumoveto on vaan naurettava tapa saada enemmän rautaa ylös. En tajua koko liikettä.
Eiköhän tällaset threadit kuulu voimanostopuolelle.
Tuosta maastavedon otteesta olisin kysynyt...
Itse olen vetänyt ristiotteella niin kauan kuin muistan. Ja aina samoin päin eli vasemmalla kädellä vastaote ja oikealla kädellä myötäote. Remmejä en käytä.
Onko se nyt perhana niin että pitäisi opetella tekemään toisinkin päin? Olen nimittäin vasta äskettäin tajunnut että vasen haukka ottaa mulla mavessa enemmän hittiä kuin oikea haba.
Mulla on oikea käsi heikompi kuin vasen, vaikka olenkin oikeakätinen. Eli esim. yhden käden scott-haukkarissa saisin aina vasurilla pari toistoa enemmän kuin oikealla.
Voiko tämä meikäläisen vasemman ja oikean käden välinen voimaero johtua siitä, että olen vuosikausia tehnyt suht raskasta mavea ristiotteella? Ja nimenomaan niin että vasen(vahvempi) käsi ottaa vastaotteen?
Muuten mave kyllä kulkee paremmin kuin koskaan. Teen mavea joka toinen viikko ja oon saanu hinattua sarjapainot 190 kiloon.
Tämä perustuu siihen että 2 ihmistä on saanu tulokset nousuun sumolla?sumoveto on vaan naurettava tapa saada enemmän rautaa ylös. En tajua koko liikettä.
Joo täytyy itsekin vähän ihmetellä tätä kommenttia. Mikä siinä sumossa niin naurettavaa muka on? Eikö sumotyylin veto muka kehitä lihaksia ja hermoja? Millä se rauta sitten sumossa nousee, jos ei lihaksilla? Okei, nousee vähän lyhyemmän matkan, mutta jos sitä rautaa tosiaan on enemmän kuin kapeassa vedossa, niin luulis olevan ihan hyvää ärsytystä keholle.sumoveto on vaan naurettava tapa saada enemmän rautaa ylös. En tajua koko liikettä.
Jos harrastat voimanostoa ja tavoite on saada max.määrä rautaa nousemaan ja sumo-tyylillä nousee 20-30 kiloa enemmän niin miksi sitä ei käyttäisi?
Joka salilla näkee enemmän normi vetoa kuin sumoa niin tuo että normi olisi vaikeempaan on niin perseestä revitty väite. Ja noiden väittämien perusteella veikkaisin ettet ole koskaan edes sumo tyyliä kokeillut.