Maastaveto leventää lantiota

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
hice sanoi:
Kyllä mavella saa kroppaan tervettä näköä. Mua ainakin naurattaa sellaset tyypit salilla jolla alaselästä alaspäin on kuin lainassa anorektikolta.

Positiivistahan se on jos naurattaa juu.

Naisnäkökulma aiheeseen hitu reilun vuoden kokemuksella:

Teen maastanostoa ilman vyötä. Aloitin sumolla, mutta nyttemmin koipien asento on kaventunut normiin. Vyötärön ympärys on tämän ajan kuluessa kasvanut 5 sentillä, lantio on kaventunut parilla sentillä.

Voisi tietysti kuvitella, että kaikkinaiset ympärysmittoja laajentavat muutokset kropassa olisivat etenkin naiselle ei-toivottuja, mutta itse valitsen mieluummin kivat palkit selkään ja vatsaan kuin ihanteellisen vyötärö-lantio -ration.

Jos lantio näyttää hartioihin nähden liian leveältä, niin hartioita pitää sitten leventää :D . Ei mavea kannata ainakaan pois jättää, ottaa niin moneen lihasryhmään tehokkaasti.

Powerhousu sanoi:
En kuitenkaan suosittele maastavetoa kasvuikäisille joilla luiden päissä olevat kasvuvyöhykkeet ovat pehmeitä. Vääntää helposti reisiluun kaulan siihen asentoon jossa se on melkein kaikilla vanhuksilla. Voi tulla jo nuorella iällä kaikenlaista vaivaa ja pituuskin vähenee.

Eli kannattaakohan minun pitää taukoa maastavedosta niin kauan, että kasvuikäni loppuu? Niin, ja koska tämä kasvuikä loppuu?

Itselläni pituuskasvu loppui 16-17vuoden välillä. väittäisin, että punttisali ja helvetinmoinen syöminen vauhdittivat kasvua loppuvaiheessa.

Osa jengistä voi kasvaa vielä armeijassakin. Yksilöllisyyttä siis.

CiioN sanoi:
Eli kannattaakohan minun pitää taukoa maastavedosta niin kauan, että kasvuikäni loppuu? Niin, ja koska tämä kasvuikä loppuu?

Sehän riippuu ihan susta, millon se kasvu loppuu. Ehkä sitä voi jo 18-vuotiaana ainaki tehdä mavea. Suurimmalla osalla kasvu alkaa jo siinä vaiheessa loppumaan.

Olisko hyvä selkätreeni ilman mavea seuraavanlainen; ylä,-alatalja, kulmasoutu ja alaselkä erikseen selkäpenkissä?

CiioN sanoi:
Olisko hyvä selkätreeni ilman mavea seuraavanlainen; ylä,-alatalja, kulmasoutu ja alaselkä erikseen selkäpenkissä?

Joo, muutat vaan järjestystä eli aloitat rankimmasta. Voit lisäillä hieman kohautuksia ja ehkä poistaa ton selkäpenkin tottumusten mukaan.

SElälle pitäisi 8-10 sarjaa olla jo ihan bueno

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom