Maahanmuutto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jatkan, kun tämä kirjoitus on niin herkullinen:

Koraani vs. Raamattu (eritoten AKV:lle :love: ):

Before comparing the Koran with the Bible, it should be noted that with the Bible I do not mean the old testament, which isn't less ridiculous than the Koran, but the new testament (N.T.).

And while the Koran and Bible have the same purpose, spreading a religion, the difference between them is striking.

While Christianity (N.T.) spreads it with friendship and love, without force, asks to pray for the unbeliever and to help them with their conversion or otherwise forgive them, etc.,
Islam is hard, biding, punitive and aggressive. Or, with one word: primitive, because it hasn't changed one bit in fourteen centuries.

....This opinion, which Islamic women carry with them from under their 'hizjab' has been poured into them from childhood, because all Muslim women find all white women - simply put - repulsive. The white women walk in public with their legs and shoulders visible, go to bars and sit among men, drink alcohol, and have sex before marriage.

A Turkish guy once summarized it openly on national TV when he called Dutch women whores, and was seconded by an Islamic girl who declared openly on TV (February 24, 1987, IKON) that she'd never marry a Dutch guy.

This results in an interesting one-sided situation, where the Dutch give all their love and only get contempt in return, then what are all these Muslims doing in the Netherlands?

It can't be so that Allah agrees that such a halal (pure) Muslim civilization lives on such a haram (impure) soil. Back to the content of the Bible and Koran.

Some people claim the Bible also contains reprehensible scriptures, or that the Koran has good sides as well.

In the Bible that I read (N.T.) there must be pages missing with the instruction to whip and mutilate, or scriptures with a mutual intention.

And regarding the good side of the Koran, the lawyer of Ferdy E. said nothing about the family members of Albert Heijn that Ferdy did not kidnap, and Khomeini couldn't say either: 'Hey, why is everybody after me? How many writers are there that I did not sentence to death?' The good side of the Koran doesn't neutralize its bad side.

Antaa ymmärtää muttei tartte antaa:
It happens that a Dutch girl wants to kiss but doesn't want you to touch her body, goes with you but doesn't want to pull off her clothes. It can even go as far that she wants to lie naked together yet doesn't want to have intercourse. Or, in a more common situation, a Dutch girl would want to pose as a model in her underwear but would never prostitute herself.

Antaa ymmärtää = on kirjaimellisesti huora

A girl in Morocco kisses to have sex, or not at all, and if she's stupid enough to pose in her underwear, she might as well become a prostitute because her family would never believe her and cut all ties.

Girls from Amsterdam have long learned not to smile to Muslim guys, because they take that as a wink, and then bother them until they say 'lesbian' and walk away.

The difference between the Dutch and the Muslim is as extreme as it gets. Certain things you can mention in the Netherlands would already lead to conflicts in other Western nations.

Kuinka valtaväestön rasismi on musulle kestämätöntä:
Regarding being accepted: I have met a thousand Dutchmen and have dozens of Dutch friends, and never was I given the feeling that I wasn't welcome or was ignored.
To the contrary: I'm often annoyed that I'm treated extra politely.

The truth is that only those who create a situation where they are being rejected, who patronize themselves and become inaccessible, feel discriminated against.

For really it is the Muslims who reject the Dutch, and their complaints about being discriminated against is only a diversion that comes in handy.

Kauheen vaikeeta sopeutua, jotenki:
"But the discrimination and mutual social problems are only a matter of adjustment", argue the sociologists. T

hey explain to us that the Muslims, children as well as grown ups, have difficulties transferring from their culture to the Dutch culture, and that they, as long as they are busy with that (many years by now), demand nothing except being tolerated.

That probably holds more, and an older, truth than the sociologists researched.

Maybe the Muslims had adjustment issues in their own nation, where they fought continuously, were aggressive, even before their arrival in the Netherlands. Maybe they've been trying for centuries, but because the sun sets in the west, or because of the lack of an East pole, they never succeeded.

If the adjustment argument held any ground, the Dutch who immigrated to Canada and Australia would become aggressive, hard to educate, commit crimes, etcetera. "

Paitsi että tämäkin nyt on aikamoisen hämäävästi kirjoitettu tulkinta mun mielipiteestäni. Pakolaisten ottaminen kun ei ole kenellekään enemmistön edustajalle sinällään rangaistus.
Valtava suhteellinen työttömyys ja (väkivalta)rikollisuus on rasite yhteiskunnalle. Keskiarvosomppu (ei todellinen ihminen) on monin verroin väkivaltaisempi ja työkyvyttömämpi kuin keskivertosuomalainen, joten minkä ihmeen takia keskiarvosompun ottaminen osaksi keskiarvosuomalaisten yhteiskuntaa ei olisi keskiarvosuomalaisille rangaistus? Mä puhun edelleen näistä sompuista kun en muista ole dataa kaivanut esiin. Helpoin tapa seuloa se paskasakki veks olis tosiaan se, että ottais tänne vaan niitä naisia, ne kun vaikuttais olevan enimmäkseen kiltisti (yhteiskuntaan katsomatta kun se väkivaltaisin sakki tapaa olla nimenomaan ne nuoret miehet).
Tai jos sitä näin haluaa tulkita, niin sitten vastaavasti myös jokainen autoilija on murhaaja. Selvennän jos et ymmärtänyt yhteyttä.
Autot nostavat de facto tehokkuutta logistiikan osalta, ja huolimatta ei-niin-yksittäisistä tapauksista, joissa holtiton auton käsittely johtaa loukkaantumisiin ja kuolemiin on niistä myös melkoisesti hyötyä. Vertaat keskenään täysin vertailukelvottomia asioita, joten saat kyllä selventää, miten esimerkkisi on missään määrin tilanteeseen sopiva.

edit: Kylläpä SarjaLuuseri on löytänyt rehellistä tekstiä. Vau.

Toi vertaus AKV vähän ontuu. Harvoin autoilija aiheuttaa tahallisesti vahinkoa ulkopuolisille, kun taas tapot ja raiskaukset harvemmin on vahinkoja. Jos noin kaukaa haettua vertausta haluat käyttää ota mielummin päihteiden vaikutuksen alaisena autoileva esimerkiksi.

OK, hyvä täsmennys. Pointti edelleen kuitenkin se, että pakolaisten ottaminen maahan ei ole oletusarvoisesti mikään rangaistus kenellekään. Tällaisen väittäminen on mun mielipiteen vääristelyä.

Pannaan vielä hiven lisää, tällanen, että miksi hollantilaisten, sen enempää kuin suomalaistenkaan ei pidä itkeä katkeraa itkua siitä, miksi me teemme musun sopeutumisen Suomeen niin hirvittäväksi piinaksi:

But the Muslims happen to be in the Netherlands, the motherland of the Dutch, their home, and necessary accommodations would have to come entirely from the side of the Muslims, without any obligations for the Dutch.

I can't move into someone's house and redecorate it, paint the television pink before breaking it, smoke cigars, throw out the cat, and expect him to accept it. Besides, if the

Dutch would only adjust to a foreign nationality for 10% they would be torn apart.

Mutta, mutta, mutta, kun siirtomaat ja valkoisen miehen taakka, täytyyhän meidän nyt saatana potea jostain syyllisyyttä:
"Yes, but the Netherlands had colonies, and that isn't fair either", some will mention.

Firstly, we can't say "Listen, you killed my family, so now I'll kill yours", in other words, one wrong doesn't justify another wrong.

Secondly, it must be acknowledged that the Americans in the Philippines, the English in India, the Dutch in Indonesia, all of them, despite the often despicable treatment of the local population, helped to build up these nations, constructed railroads, founded schools and industries and even help maintain their culture by protecting historical monuments and buildings from the locals that used them as toilets.

Mutta kun suurin osa musuista on niin kauheen rauhallisia:

...but there are only a handful of fundamentalist Muslims on about 14 million Dutchmen", some optimists bring up against this.

I strongly doubt if it's just a handful. A handful of non-fundamentalists seems more likely. But regardless of that matter, a handful is often more than enough.

It only takes one loud voice to stir a group of calm people,

one thief and all shops take precautions,

one anti-social family and an entire street loses it's charm,

one east European metal turtle and hundreds of car drivers become endangered,

one escaped murderer and an entire city lives in fear, and finally: one potential hijacker and a million passengers will be body searched for years.

And even then: if I'm planning to harm a hundred people and none of those hundred has plans like that with me, who is in danger?

Vuoropuhelua imaamien kanssa:
And if Jan Beerenhout, advisor of Islamic issues of Amsterdam, and sometimes of the government, tries to talk in a reasonable manner with Islamic leaders about adjustments of their religion to the Dutch situation,

then he'll not only accomplish that they in a collective effort demand in an official partition that he resigns, which they didn't succeed in, but he'll also discover that they do not understand him, not out of unwillingness, but impotence.

They felt the same impotence to understand things when Neil Armstrong planted his five times lighter foot on the moon, so they convinced the people around them that it was simple studio work.

Valtava suhteellinen työttömyys ja (väkivalta)rikollisuus on rasite yhteiskunnalle. Keskiarvosomppu (ei todellinen ihminen) on monin verroin väkivaltaisempi ja työkyvyttömämpi kuin keskivertosuomalainen, joten minkä ihmeen takia keskiarvosompun ottaminen osaksi keskiarvosuomalaisten yhteiskuntaa ei olisi keskiarvosuomalaisille rangaistus?

Keskiarvo ei kerro mitään tapauskohtaista. Kuten hyvin tiedät. Valtaosa somaleista ei ilmeisesti omaa rikosrekisteriä tms., kuten hyvin tiedät. Mikäli ryhdytään estämään jatkossakin ihmisten maahanmuuttoa siksi, että he ovat alueelta josta tulee suhteellisesti mitaten enemmän rötöstelijöitä, kohdellaan ihmisiä vastoin sivistysyhteiskunnan perusteita.

Autot nostavat de facto tehokkuutta logistiikan osalta, huolimatta ei-niin-yksittäisistä tapauksista, joissa holtiton auton käsittely johtaa loukkaantumisiin ja kuolemiin on niistä myös melkoisesti hyötyä. Vertaat keskenään täysin vertailukelvottomia asioita, joten saat kyllä selventää, miten esimerkkisi on missään määrin tilanteeseen sopiva.

Liikenne (ja teollisuus) tuottaa pienhiukkasia, jotka yksin EU-alueella aiheuttavat 350 000 ennenaikaista kuolemaa joka vuosi. Ts. autoista on paitsi hyötyä, myös haittaa. Nämä asiat eivät tietenkään ole täysin vertailukelpoisia, mutta tarkoitus oli esittää että jos väität että kyse on tästä

suuremman joukon rankaiseminen pienemmän hyödyn takia

niin syyllistyt minun mielipiteeni vääristelyyn. En ole rankaisemassa ketään. Tai jos olen, niin sitten yhteiskunta "rankaisee" aika helvetin suurta osaa ihmisistä väistämättä. Kuten esim. sallimalla autoilun, vaikka se tappaa viattomia joka vuosi. En siis tajua miltä pohjalta voit väittää ylläolevaa.

Before comparing the Koran with the Bible, it should be noted that with the Bible I do not mean the old testament, which isn't less ridiculous than the Koran, but the new testament (N.T.).

Mielenkiintoista. Toimiihan se toki näin, jos määritellään "Raamattu" ihan eri tavalla kuin kaikki muut. IMO yhtä järkevää kuin jos kyseinen hassunhauska kaveri toteaisi, että jättää "Raamatusta" eli UTsta pois sitten kaikki muutkin epäilyttävät kohdat. Onhan se sitten kivempi kuin Koraani. Yllätys yllätys ...

While Christianity (N.T.) spreads it with friendship and love, without force, asks to pray for the unbeliever and to help them with their conversion or otherwise forgive them, etc.,
Islam is hard, biding, punitive and aggressive. Or, with one word: primitive, because it hasn't changed one bit in fourteen centuries.

UT levittää rakkautta? Kuten Jesse, joka toteaa tulleensa tuomaan miekan, ei rauhaa? Käskee hakkaamaan irti oikean käden, jos se viettelee kiusauksiin? Hajottaa väkivalloin temppeliin kerääntyneiden yksityisyrittäjien kojut? :)

Islamin pyhä Kirja, Koraani, ei ole muuttunut, se on totta. Eipä ole Raamattukaan. Mitä nyt vain kaunisteltu, kuten tässä:

Raamattu (1992): uusi suomennos
Neljäs Mooseksen kirja 25 luku 1-5

Lainaus:
1 Kun israelilaiset olivat asettuneet Sittimiin, Israelin miehet luopuivat Herrasta ja alkoivat elää moabilaisnaisten kanssa. 2 Naiset kutsuivat heitä omien jumaliensa uhrijuhliin, ja miehet söivät uhrilihaa ja kumarsivat heidän jumaliaan. 3 Näin israelilaiset antautuivat palvelemaan Baal-Peoria, ja siksi Herra vihastui heihin. 4 Herra sanoi Moosekselle: "Kokoa kaikki kansan johtomiehet ja teloita heidät julkisesti minun edessäni, että hehkuva vihani kääntyisi pois Israelista." 5 Mooses sanoi Israelin tuomareille: "Surmatkaa heimolaisistanne kaikki, jotka ovat antautuneet Baal-Peorin palvojiksi."

Raamattu (1933, 38 ) : vanha käännös
Neljäs Mooseksen kirja

Lainaus:
1. Niin Israel asettui Sittimiin. Ja kansa rupesi irstailemaan Mooabin tyttärien kanssa.
2. Nämä kutsuivat kansaa jumaliensa uhreille, ja kansa söi ja kumarsi heidän jumaliansa.
3. Kun Israel näin antautui palvelemaan Baal-Peoria, syttyi Herran viha Israelia kohtaan.
4. Ja Herra sanoi Moosekselle: "Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vasten aurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista".
5. Niin Mooses sanoi Israelin tuomareille: "Surmatkoon jokainen miehistään ne, jotka ovat antautuneet palvelemaan Baal-Peoria".

IMO "teloittaminen" kuulostaa melko neutraalimmalta kuin "paaluihin lävistäminen. Off-topicia, mutta ...

In the Bible that I read (N.T.) there must be pages missing with the instruction to whip and mutilate, or scriptures with a mutual intention.

Tämä selvisikin jo. Toivottavasti tämä kaveri tajuaa joskus että Raamatussa on VT ja UT ja tietystä syystä ...

Edelleenkään, en näe mitään kummempaa eroa Raamatun ja Koraanin välillä. Kumpikin on seemiläistä alkuperää olevien paimentolaiskansojen patriarkaalisen kulttuurin tuotos, jossa on vaikutteita muilta alueen uskonnoilta, filosofeilta, kansantarustosta jne. Se että toinen on "sunshine, lollipops and rainbows everywhere" ja toinen sitten Saatanasta on totaalisen puolueellinen näkemys jolle ei tähän päivään mennessä ole löytynyt minkäänlaista tukea esim. islamin-tai Raamatuntutkimuksen parista.

Keskiarvo ei kerro mitään tapauskohtaista. Kuten hyvin tiedät. Valtaosa somaleista ei ilmeisesti omaa rikosrekisteriä tms., kuten hyvin tiedät. Mikäli ryhdytään estämään jatkossakin ihmisten maahanmuuttoa siksi, että he ovat alueelta josta tulee suhteellisesti mitaten enemmän rötöstelijöitä, kohdellaan ihmisiä vastoin sivistysyhteiskunnan perusteita.
Eli se on ihan jees, että tänne tulee sakkia, jossa on suhteellisesti moninkertainen määrä paskasakkia kuin täällä jo olevissa? En voi paljon muuta sanoa kuin että olen vähä helvetin eri mieltä. Tosin ollaanhan me jo sama tässä monta kertaa kahlattu läpi. Se paskasakki ei huoleta sua ollenkaan eikä etenkään ne suomalaiset, jotka joutuu niiden ryöstö- ja raiskausaaltojen kohteiksi. Sen sijaan sua korpee ainoastaan ne kultanuput, jotka on niitä kunnollisia eikä aiheuta ongelmia ja miten väärin niitä kohtaan olis se, että eivät pääsisi maahan vain sen takia kun niiden seassa on niin tavattomasti paskasakkia jota ei osata seuloa pois.

Mä olen itse sitä mieltä, että vasta sitten kun sitä roskajoukkoa voidaan oikeasti suhteellisen tehokkaasti seuloa siitä väestä, olisi meillä mitään asiaa vastaanottaa sikäläistä porukkaa.

Lihavointi mun ja siihen sopis myös kysymysmerkki perään.
Nämä asiat eivät tietenkään ole täysin vertailukelpoisia, mutta tarkoitus oli esittää sitä että väität että kyse on tästä niin syyllistyt minun mielipiteeni vääristelyyn. En ole rankaisemassa ketään.
Siten kuin mä asian näen sä olet. Voit (ja oletkin) eri mieltä.

Sen ymmärrän ja kykenen hyväksymään, että kilpailukykyisen yhteiskunnan myötä kehitys ei aina ole kestävää, mistä seuraa em. pienhiukkasjuttuja ja muita vastaavia, vaikka en välttämättä asiasta juuri pidäkään. Jos kuitenkin jätettäisi kyseinen sivuraide rauhaan?

Eli se on ihan jees, että tänne tulee sakkia, jossa on suhteellisesti moninkertainen määrä paskasakkia kuin täällä jo olevissa?

Paskasakin tulo ei ole jees. Muut voivat tulla pakolaisina siinä määrässä kuin ennenkin. Mikäli keksimme tavan seuloa sitä paskasakkia entistä tarkemmin pois ja saamme vielä Arkadianmäen harvat ja valitut toimimaan, niin hyvä.

Se paskasakki ei huoleta sua ollenkaan eikä etenkään ne suomalaiset, jotka joutuu niiden ryöstö- ja raiskausaaltojen kohteiksi.

Tämä oli suoranainen valhe. Toivon ettet toiste enää alennu moiseen. Olen jo kertonut mitä mieltä olen siitä paskasakista ja että kannatan karkoituksia.

Sen sijaan sua korpee ainoastaan ne kultanuput, jotka on niitä kunnollisia eikä aiheuta ongelmia ja miten väärin niitä kohtaan olis se, että eivät pääsisi maahan vain sen takia kun niiden seassa on niin tavattomasti paskasakkia jota ei osata seuloa pois.

Ei se mua nyt niin sanoinkuvaamattomasti korpea. Mutta olen jo kertonut mielipiteeni tästä.

Sen ymmärrän ja kykenen hyväksymään, että kilpailukykyisen yhteiskunnan myötä kehitys ei aina ole kestävää, mistä seuraa em. pienhiukkasjuttuja ja muita vastaavia, vaikka en välttämättä asiasta juuri pidäkään. Jos kuitenkin jätettäisi kyseinen sivuraide rauhaan?

Jätetään mun puolesta. Kunhan vain muistutin noista sun virhetulkinnoista.

Mielenkiintoista. Toimiihan se toki näin, jos määritellään "Raamattu" ihan eri tavalla kuin kaikki muut.
Mun mielestä on hauskaa, että raamatun parjaajilla on melkoinen fiksaatio pelkkään vanhaan testamenttiin. Näin :offtopic: ina.

Tämä oli suoranainen valhe. Toivon ettet toiste enää alennu moiseen. Olen jo kertonut mitä mieltä olen siitä paskasakista ja että kannatan karkoituksia.
Sä peräät pakolaisten oikeuksia (saapua) kantaväestön oikeuden (säästyä entistä todennäköisemmältä väkivaltarikollisuuden määrältä) kustannuksella. Mä en mielestäni esittänyt valhetta väittäessäni, että asetat pakolaisten edun täkäläisten edun edelle.

Meidän näkemykset klikkaa pahimmin siinä, että jos mamupolitiikka ois maitokiulu, se ois pöydän reunalla, ja mä haluaisin, että siirrettäisiin se pois pöydän reunalta, kun taas sun mielestä on hyvä ratkaisu kaataa siihen lisää maitoa ja lusikoida sitä sen jälkeen lattialta kun kiulu on nurin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielestä on hauskaa, että raamatun parjaajilla on melkoinen fiksaatio pelkkään vanhaan testamenttiin. Näin :offtopic: ina.

Niin, se siinä on jännää, että nykyään kristityille ainaskin pitäisi olla se VT vain historiaa ja alkusoittoa, ja se uskonto ja kicksit otetaan UT:sta.
Koraani taas on niin kuin VT.
Tokihan aika moni hihhuli sitä VT:täkin quottaa, jos ei muuten, niin homokammoaan oikeuttaakseen, mutta silti.

Raamatussa sentäs on tällainen kokonainen toinen puolisko, joka antaa ymmärtää että silmitön tappaminen seis, nyt alko toisten puolesta rukoilu, lähimmäisen rakastaminen ja muu homoilu.

Koraanista se puuttuu.

Mutta eniten mua hämmästyttää tuo AKV:n valinta, jos suomalaiset joutuvat kärsimään, häntä ei vois vähempää kiinnostaa,
mutta jos muutama kiva pakkislainen...ei vaan pakolainen jää pääsemättä maahan siksi koska kanssaihmisensä ovat aivan liian usein vaarallisia vastaanottajayhteiskunnalle...ach ja voich, kauheeta utilitarismia.
Hän ei edes ole neutraali asian suhteen, vaan hänen mielestään suomalaisen kärsimys ei ole vitunkaan väärti kivan sompun kärsimyksen rinnalla.

Mikäli muhun viittasit, niin et tainnut huomata poimimiani UTn kohtia.

Minusta taas on vieläkin hauskempaa, että Raamatun puolustajilla on jokin halua poimia Koraanista vain ja ainoastaan niitä väkivaltaisia tms. kohtia.

Sä peräät pakolaisten oikeuksia (saapua) kantaväestön oikeuden (säästyä entistä todennäköisemmältä väkivaltarikollisuuden määrältä) kustannuksella. Mä en mielestäni esittänyt valhetta väittäessäni, että asetat pakolaisten edun täkäläisten edun edelle.

Edelleenkään: koskapa "pakolainen" ei ole rikollisen synonyymi, niin väitteesi on perusteeton. En aseta pakolaisten etua täkäläisten edelle: jos sen tekisin, niin tuskin olisin jo aiemmin kirjoittanut että mielestäni pakolaiset tulisi palauttaa kotimaahansa aikanaan, eikö totta?

Meidän näkemykset klikkaa pahimmin siinä, että mä en halua maidon kaatuvan maahan, kun taas sun mielestä on okei lusikoida sitä lattialta jälkikäteen.

Eiköhän se ole jo selväksi tullut mitä kantaa edustat. Enemmistö tallaa vähemmistön yli.

Niin, se siinä on jännää, että nykyään kristityille ainaskin pitäisi olla se VT vain historiaa ja alkusoittoa, ja se uskonto ja kicksit otetaan UT:sta.
Koraani taas on niin kuin VT.
Tokihan aika moni hihhuli sitä VT:täkin quottaa, jos ei muuten, niin homokammoaan oikeuttaakseen, mutta silti.

Raamatussa sentäs on tällainen kokonainen toinen puolisko, joka antaa ymmärtää että silmitön tappaminen seis, nyt alko toisten puolesta rukoilu, lähimmäisen rakastaminen ja muu homoilu.

Juu. Niinhän se pitäisi olla, koska se olisi oman argumentaation kannalta mukavampaa.

Luitko nuo kohdat siitä Raamatun "toisesta" puoliskosta? Mielestäsi esim. Jeesuksen väkivaltainen toiminta ja puheet käsien leikkauksesta ja miekan tuonnista - ja esim. Paavalin homofobiset ja naisia alistavat kommentit - ovat sitä silmitöntä lähimmäisen rakkautta??? :rolleyes:

Koraanista se puuttuu.

Lähimmäisen rakkausko? Haista nyt jo. Mikäli et tiennyt, niin almujen anto eli vähempiosaisten auttaminen on islamin yksi viidestä peruspilarista.

Mutta eniten mua hämmästyttää tuo AKV:n valinta, jos suomalaiset joutuvat kärsimään, häntä ei vois vähempää kiinnostaa,
mutta jos muutama kiva pakkislainen...ei vaan pakolainen jää pääsemättä maahan siksi koska kanssaihmisensä ovat aivan liian usein vaarallisia vastaanottajayhteiskunnalle...ach ja voich, kauheeta utilitarismia.

Tässä saat haistaa taas kerran. Jos ei tuo valehtelu ala jo loppua, niin pistän kohta takaisin vittuilua tosissani. :curs: EN ole väittänyt ettei suomalaisten kärsimys mua kiinnostaisi.

Hän ei edes ole neutraali asian suhteen, vaan hänen mielestään suomalaisen kärsimys ei ole vitunkaan väärti kivan sompun kärsimyksen rinnalla.

Toivottavasti todellakin jätät tällaisen paskapuheen pois jatkossa. On se kumma etteivät vanhempasi opettaneet sulle aikoinaan sitä ettei valehtelu ole OK.

Edelleenkään: koskapa "pakolainen" ei ole rikollisen synonyymi, niin väitteesi on perusteeton.
Huoh. Kylläjoo kaikki pitäs ottaa yksittäistapauksina ja hienosti, mutta kun siihen ei ole resursseja, niin olis melkoisesti viisaampaa käyttää sitä pienemmän pahan periaatetta. Sähän jo sanoit, että Suomeen pääsyn epääminen ei ole mikään rangaistus.
En aseta pakolaisten etua täkäläisten edelle: jos sen tekisin, niin tuskin olisin jo aiemmin kirjoittanut että mielestäni pakolaiset tulisi palauttaa kotimaahansa aikanaan, eikö totta?
Häh, olisiko pakolaisille jotenkin haitallista päästä takaisin uudelleenrakentamaan kotimaataan tilanteen rauhoituttua? Vai tarkoitatko sä jotain muuta? Mä en nyt seuraa yhtään.
Eiköhän se ole jo selväksi tullut mitä kantaa edustat. Enemmistö tallaa vähemmistön yli.
Jos vaihtoehtona on se, että vähemmistö tallaa enemmistön yli. Tässä tapauksessa joo, just näin. Omasta mielestäsi saatat olla neutraali, mutta väittäisin, että aika moni näkee asian toisin - eikä se ole paskapuhetta. Subjektiivisesti me kaikki puhutaan, eikä sulla ole monopolia objektiivisuuteen - etenkään kun meidän mielestä sä katsot asiaa hyvinkin värittyneiden lasien läpi. ;)

Huoh. Kylläjoo kaikki pitäs ottaa yksittäistapauksina ja hienosti, mutta kun siihen ei ole resursseja, niin olis melkoisesti viisaampaa käyttää sitä pienemmän pahan periaatetta.

Eiköhän siihen rikollispoppoon karsimiseen nyt kuitenkin löydy jotain muutakin keinoja kuin koko maan laittaminen karanteeniin? Vaikka se aiemmin mainittu pelkkien naisten ottaminen.

Sähän jo sanoit, että Suomeen pääsyn epääminen ei ole mikään rangaistus.Häh, olisiko pakolaisille jotenkin haitallista päästä takaisin uudelleenrakentamaan kotimaataan tilanteen rauhoituttua? Vai tarkoitatko sä jotain muuta? Mä en nyt seuraa yhtään.

Totesin ettei kyseessä ole varsinainen rangaistus, mutta epäreilu toiminta joka minusta menee sivistysvaltion periaatteita vastaan. Niistä joutuu kenties joskus tinkimään, mutta silloin pitäisi miettiä tarkkaan.

Enpä tiedä. Tästä väännöstä ei taida tulla sen kummempaa lopputulosta, sikäli kun alkavat nämä pointit jo kertautua molemmilla. Taitanee olla aika jotta "agree to disagree"?

Eiköhän siihen rikollispoppoon karsimiseen nyt kuitenkin löydy jotain muutakin keinoja kuin koko maan laittaminen karanteeniin? Vaikka se aiemmin mainittu pelkkien naisten ottaminen.
Juu.
Enpä tiedä. Tästä väännöstä ei taida tulla sen kummempaa lopputulosta, sikäli kun alkavat nämä pointit jo kertautua molemmilla. Taitanee olla aika jotta "agree to disagree"?
Ja juu. Kiitos keskustelusta. :kippis1:

Vaikka se aiemmin mainittu pelkkien naisten ottaminen.

agree.

Tämä toiminta lisäisi suvaitsevaisuutta, kun pakolaisten rikostilastot putoaisivat pienemmiksi kuin suomalaisten.
Voitaisiin olla Euroopan mallimaa, meillä ei esiinny rasismia, ja pakolaiset sekä suomalaiset tulevat loistavasti toimeen keskenään.

Voitaisiin olla Euroopan mallimaa, meillä ei esiinny rasismia, ja pakolaiset sekä suomalaiset tulevat loistavasti toimeen keskenään.

Entäs jos miehiä alkaa kiinnostaa tummat tytöt liikaa? Onkohan Pakkis 5+ vuoden kuluttua täynnä kiukkuisia punttimimmejä jotka ovat karkottamassa kaikkia yli 16-vuotiaita somalinaisia maasta? :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom