no etpä.. ihan taatusti elämäntapaopiskelija yliopistos.. rastat pääs ja iltasin polttelet pilveä ja kuuntelet hippi musaa..
tunnet yhden ulkomaalaisen, ehkä jopa seurustelet sellasen kanssa ja sitten yleistät et kaikki ulkomaalaiset on hyviä rasistit pahoja jne..kaikkien pitää olla kavereita kaikkien kans.. lisää neekereitä ja hippimusaa suomeen.. suomalaiset on perseestä..
vituttaa tollaset..
Katsotaanpa, blondi tukka olkapäille, en käytä alkoholia, tupakkaa tai huumeita. Lempimusiikkia tällä hetkellä on klassinen musa. Noin muuten kuuntelenkin ihan kaikkea lattareista Elvikseen.
Seurustelen supisuomalaisen kanssa. Olen itse syntynyt muualla kuin Suomessa. Suomen kansalaisuus on ollut 16 vuotta.
Tunnen useamman ulkomaalaisen.
Kaikki ulkomaalaiset EI ole hyviä. Sen tietäisit, jos olisit lukenut viestejäni. Olen pakkiksella joskus sanonut, että ulkomaalaisten rikollisuus on vähän niin kuin naapurin lapsen huonoa käytöstä. Ei kukaan vanhempi rupea vieraita lapsia rankaisemaan (Suomessa ainakaan), vaan jos naapurin lapsi tekee jotain pahaa niin se pistetään omaan kotiin valitusten kera ja omat vanhemmat saa tehdä niin kuin parhaimmaksi katsoo. Samaa mieltä olen Suomessa oleilevista ulkomaalaisista. Jos ei osaa käyttäytyä niin takaisin omaan kotimaahan.
Se, mitä ihmiset pitää minussa kukkahattutäteilynä on se, että mä en luo ennakkoluuloja ulkomaalaisia kohtaan sen perusteella, mitä luen lehdistä. Mä en ole sitä mieltä, että kaikki virolaiset on raiskaajia tai että kaikki somalit on sopeutumattomia sosiaalitapauksia. Mä kerron tämän ajatusmaailmani ääneen.
Opiskelen yliopistossa kasvatustiedettä ja tarkoituksena on valmistua etuajassa, mutta uusi tutkintojärjestelmä potkii tätä ideaa vastaan.
Ainiinjoo. Työskentelen kansanvälisessä yrityksessä, joten tapaan työni puolesta hyvin paljon ulkomaalaisia ihmisiä.