Vituttaako teitä myös ne, jotka silloin tällöin juo pari lasia viiniä? Koska tämähän mahdollistaa mm. sen, että sitä myös sittten myydään halvalla monessa paikassa, ja kaikki voivat halutessaan juoda sitä litrakaupallla. Alkoholista on tullut myös "yleisesti hyväksyttävää" , eli ollaan kunnon perseet kenenkään paheksumatta. Kaikki kuitenkin tietää, että alkoholi aiheuttaa vähän vitusti isompia kustannuksia ja ongelmia valtiolle, sekä ihmisille, verrattuna kannabikseen. Väkivaltarikoksista tehdään suurin osa humalassa, perheet hajoaa, rattijuopot ym. Mulle ei ole ikinä aiheuttanut ongelmia pilvipäät, sensijaan känniset on, ja monta kertaa. Eli pitäisikö alkoholi kieltää ja alkaa jahdata sitä juovia, VERORAHOILLA? Ja mitään laki on laki kun se nyt on laki paskaa ei jaksais, kaikki me sitä rikotaan joskus, kävellään punaisa päin tai ajetaan ylinopeutta tms. lakeja voidaan MYÖS muuttaa järkevään suuntaan. Oon ehkä monesta asiasta Disgustin kanssa eri mieltä, mutta tässä haiskahtaa joku ihmisten järjen sumentava inho toisenlaisia tapoja kohtaan, jotka ei vakavasti vaaranna muiden terveyttä tai koskemattomuutta, koska on vaan päätetty vihata hippejä ym. Kyl mun tutut pilvipäät käy töissä ja koulussa, löytyy ihan lääkäriä ja lakimiestäkin. Edelleen, kyl se juoppo teille ennemmin harmia aiheuttaa, joten pitäisikö asiaa katsoa siltä kantilta, edes joskus?