Mun lähipiirissä on vain ne pizzerian omistajat.
Voitko kysyä niiltä omistajilta, miksi noita pizza paketteja on heitelty pitkin metsää?
http://www.aijaa.com/v.php?i=4565168.jpg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun lähipiirissä on vain ne pizzerian omistajat.
Koska se pilvi on laitonta suomessa. Se on ihan sama onko se miten vaaratonta mutta se on laitonta. Se on laiton niin kauan kunnes toisin päätetään. Tämän vuoksi sen maahantuonti on rikollista ja kytkeytyy usein suuriinkin rikollisjärjestöihin. Näinollen se kytkeytyy rikollisuuteen ja rikolliset ovat aina suomen veronmaksajalle huono homma. Kun rikolliset saavat rahaa myymällä eteenpäin tätä laitonta tavaraa rahoittavat ne omaa toimintaansa jolloin rikollinen toiminta jatkuu ja laajenee.
Ei tästä voi edes olla erimieltä.
p.s. Se ei ole tämän asian ydin onko pilvi vaarallista vai ei ja pitäisikö sen olla laillista suomessa. Tämä on tämän hetken tilanne ja noin se menee.
Käsittääkseni laeista voi keskustella. Ja suurin ongelmahan tässä on juuri tuo laki, sillä käsitääkkseni kukaan ei ole todistettavasti onnistunut osoittamaan kannabiksesta mitään sellaista tietoa joka oikeuttaisi nykyisen lainsäädännön.
Yleisesti on todettu, että mm. Alkoholiin verrattuna Kannabis ei ole erityisesti pahempi aine. Eli useasti on todettu sen olevan jopa vähemmän haitallinen, ja joskus suurinpiirtein samoilla linjoilla. Nyt siis lainsäädännössä on looginen ongelma, sillä joko kannabis pitäisi vapauttaa tai vaihtoehtoisesti kaikki sitä haitallisemmat aineet kieltää.
Kai ymmärrät että nuo rikollisuuden kytkökset myös häviäisivät jos se vapautettaisiin? Tämä myös parantaisi verotusta. Eli estettäisiin samalla tämä rikollisuus, sekä samalla saataisiin tuloja verottamalla.
Eli se tässä vähän niinkuin on pointti. Esität ongelman, jonka voi korjata muuttamalla lainsäädäntöä. Mutta toteat, että koska lainsäädäntö on mikä on tällä hetkellä, niin sen muuttaminen ei olisi oleellinen ratkaisu?
Asioita joita emme voi muuttaa ovat faktat, eli esim. pilven ja muiden päihteiden vaikutukset. Asioita jotka muuttuvat joihin emme voi juuri vaikuttaa, on meidän tieto näistä asioista. Asia johon voimme vaikuttaa on lainsäädäntö jonka tulisi aina perustua tietoomme kyseisistä asioista ja nyt näin ei ole. Itse ne pilveä polttele ja minulle hallituksen linja on käytännössä aivan sama, mutta tuosta logiikka virheestä en pidä, että kannabis kielletään, mutta esim. alkoholi ei. Joko kieltävät molemmat, tai eivät kumpaakaan ja jos tuohon väliin rajan välttämättä tahtoo vetää, sen tulisi kylläkin käsittääkseni mennä toisinpäin.
Siis mitä vittua?
Kaikki rikollisuus on pois veronmaksaja taskusta.
Siis mitä vittua?
Minkä vitun ongelman mä esitin. Se on ihan vitun sama mistä niitä veroja saadaan. TÄMÄN HETKEN TILANNE ON SE, että kannabis on laitonta. Ja se linkittyy vahvasti rikollisuuteen. Kaikki rikollisuus on pois veronmaksaja taskusta. - Tämä on asia mitä disgusti ei tajunnut. Ja tällä hetkellä se niin menee. Mieti ja mieti ja mieti.
Olisko se kannabiksen tai khatin ostaminen, käyttö ja myyminen niitä rikoksia?Väärin. Opettele lukemaan.
Nimimerkki Rokulia sanoi, että pössyttelijät ja niiden aiheuttamat rikokset on pois veronmaksajan taskusta. Minä tivasin moneen kertaan (vailla vastausta), että mitä rikoksia ne pössyttelijät oikein tehtailee?
Koko juttu lähti siitä, kun nimimerkii HoF sanoi, että häntä vituttaa alakerran somppunaapuri jonka luona lappaa maleksijoita pössyttelemässä (tai pureskelemassa khatia ihan miten vaan). Minä kysyin, että mikä niissä häntä häiritsee? Jolloin Rokulia ja pari muuta aloittivat päättömät mantrat siitä kuinka pössyttelijöiden tekemät rikokset aiheuttavat kustannuksia. Kertaakaan ei tosin kukaan osannut vielä tähänkään asti kertoa esimerkkejä, että mitä rikoksia?
Väärin. Opettele lukemaan.
Nimimerkki Rokulia sanoi, että pössyttelijät ja niiden aiheuttamat rikokset on pois veronmaksajan taskusta. Minä tivasin moneen kertaan (vailla vastausta), että mitä rikoksia ne pössyttelijät oikein tehtailee?
Koko juttu lähti siitä, kun nimimerkii HoF sanoi, että häntä vituttaa alakerran somppunaapuri jonka luona lappaa maleksijoita pössyttelemässä (tai pureskelemassa khatia ihan miten vaan). Minä kysyin, että mikä niissä häntä häiritsee? Jolloin Rokulia ja pari muuta aloittivat päättömät mantrat siitä kuinka pössyttelijöiden tekemät rikokset aiheuttavat kustannuksia. Kertaakaan ei tosin kukaan osannut vielä tähänkään asti kertoa esimerkkejä, että mitä rikoksia?
Väärin. Opettele lukemaan.
Olisko se kannabiksen tai khatin ostaminen, käyttö ja myyminen niitä rikoksia?
Olisko se kannabiksen tai khatin ostaminen, käyttö ja myyminen niitä rikoksia?
Millä tavalla kannabiksen tai khatin käyttö on pois veronmaksajan taskusta?
Laittoman aineen maahantuonti on rikos. Pilvi on laitonta. Pilveä tuodaan maahan pössyttelijälle. Pössyttelijä on syypää sen pilven maahantuontiin.
Miten vitun vaikeeta nyt tästä yksinkertaisesta asiasta saadaan.
Mistä varoista kustannetaan poliisien, tullin, syyttäjien, tuomioistuimien jne jne palkat?
Eli jos näet jonkun käärivän sätkää, niin sua vituttaa se, koska se on rikos joka aiheuttaa pidemmällä mittakaavalla kuluja yhteiskunnalle? Oikeesti?
- - - Updated - - -
Sama kysymys sullekin:
Eli jos näet jonkun käärivän sätkää, niin sua vituttaa se, koska se on rikos joka aiheuttaa pidemmällä mittakaavalla kuluja yhteiskunnalle?
Minkä takia vastaat kysymyksellä jokaiseen selvään asiaan mikä sinulle esitetään?