En tiiä kuka keksi senkin, että suomi on rasistinen maa?!
17 kertaa lääkiksen osakokeen reputtanut, kiintiöllä suoraan sisään päässyt henkiparantaja Afrikasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiiä kuka keksi senkin, että suomi on rasistinen maa?!
17 kertaa lääkiksen osakokeen reputtanut, kiintiöllä suoraan sisään päässyt henkiparantaja Afrikasta.
Hei Ginger81, jos olet oikeasti maailmaa nähnyt ni kyllä sinun pitäisi tietää miten maailma pyörii! Tosiasiat on vain tosiasioita, toiset uskonnot ja toiset "rodut" on vain pahempia kuin toiset ja eläimellisimpiä, se ei ole rasismia, se on realismia. Taitaa tytöllä olla lämmin katto pään päällä ja masu täynnä hunajaa ku on noin ylevät aatteet, mitä veikkaat että sinulle kävisi esim Etelä-Afrikassa jos menisit timojen luokse? Mitä veikkaat että sinulle kävisi jos menisit vaikka hame päällä tai bikinit päällä tai meikattuna Saudi-Arabiaan ja alkaisit kertoa tasa-arvosta ?
Miksi sinne Saudi-Arabiaan pitäisi voida mennä bikinit tai hame päällä, jos siellä ei kerran tapana ole naisilla vetää yleisillä paikoilla bikinit tai hame päällä? Kuka sä olet sanomaan miten päin siellä pitäisi olla, mitä saa tehdä ja mitä ei? Jos Suomeen pitää tulla elämään maahan maan tavalla, niin miksi sinä haluat tuputtaa omaa kulttuuriasi vieraaseen maahan? Jos menet Saudi-Arabiaan, niin naisena maassa maana tavalla tarkoittaa, ettet vedä hame tai bikini päällä. Hyvin yksinkertaista.
Se on ihan sama miten ja millä tavalla eri maissa eletään. Brasilian viidakoissa, Afrikan savanneilla ja New Yorkin kaupungissa kaikki elää omien kaavojensa mukaan.. mutta eikö pääasia ole se, että kun noista paikoista tullaan tänne asumaan, niin kuka haluaakaan voi harjoittaa omaa kultturiaan myös täällä kunhan se ei aiheuta ongelmia kantaväestölle? Suurin osa mamuista on täällä duunissa, opiskelee ja elää yhteiskunnan sääntöjen mukaan. Pieni osa valitettavasti perseilee ja aiheuttaa harmia, mutta minkäs sille teet? Ihmiset on erilaisia. Maahan tullessa ei pystytä erottelemaan etukäteen, että kukakohan näistä tulee olemaan se perseilijä ja näin ollen estää maahan tulo.
Miksi sinne Saudi-Arabiaan pitäisi voida mennä bikinit tai hame päällä, jos siellä ei kerran tapana ole naisilla vetää yleisillä paikoilla bikinit tai hame päällä? Kuka sä olet sanomaan miten päin siellä pitäisi olla, mitä saa tehdä ja mitä ei? Jos Suomeen pitää tulla elämään maahan maan tavalla, niin miksi sinä haluat tuputtaa omaa kulttuuriasi vieraaseen maahan? Jos menet Saudi-Arabiaan, niin naisena maassa maana tavalla tarkoittaa, ettet vedä hame tai bikini päällä. Hyvin yksinkertaista.
Maailmaa vähänkään enemmän nähneenä sitä vaan tietää, että on hyvin helppo huudella jostain suomen pusikosta.
Jaa, onko Rollossaki nykyään mamuja?
[venom];3924100 sanoi:Ehdotus: humanitäärisen maahanmuuton laatua tulisi parantaa
Perustelu: kun tilastojen valossa tietyt väestöryhmät syyllistyvät jatkuvasti vakaviin rikoksiin, niin miksi otamme kyseistä väestöä tänne rasittamaan yhteiskuntaa. Miksi turvapaikan hakijat ovat pääosin nuoria miehiä ongelma-alueilta, kun maailma on täynnä myös hätää kärsiviä lapsia ja naisia. Ei ne somalimiehet kärsi yhtään sen enempää kuin 20-tuntista työpäivää raatavat kiinalaislapset. Jälleen kerran tuloksena olisi vähemmän rasismia ja vähemmän kuluja. Kuka tästä kärsii?
. Olen itse ollut tilanteessa jossa minä olin se ainut "erivärinen", ja pakko myöntää, että ahdisti ihan helvetisti. Pahat arvostelevat katseet, ja ihmiset jotka tuomitsi sanomatta minulle sanaakaan....
Maahan tullessa ei pystytä erottelemaan etukäteen, että kukakohan näistä tulee olemaan se perseilijä ja näin ollen estää maahan tulo.
Kaksi hyvää lähtökohtaa olisi, että...
1) Rikostausta maahantulijalle = ei maahantulo-oikeutta
2) Syyllistyy rikolliseen toimintaan Suomessa=karkoitetaan lähtömaahansa.