Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mä olen jo tottunut tähän.. että kun loppuu argumentit kesken, niin mennään henkilökohtaisuuksiin. :thumbs:

Mä kysyin sulta simppelin kysymyksen, johon et osannut vastata:

Mitkä rikokset, joita pössyttelijät tunnetusti tehtailee, on sun palkkapussista pois? Kerro esimerkkejä äläkä lässytä offtopiccia.

Jos et ymmärtäny noista mun aiemmista viesteistä sitä pointtia niin annetaan olla, rautalankakin on vähissä tällä hetkellä. Pointti oli se että myös osa pössyttelijoistä rahoittaa pössyttelyn rikollisin keinoin ja se maksaa yhteiskunnalle ja samalla minulle ja sinulle.
Ja toi on pahin musta et diilataan alaikäisille joilla ei ole edes kunnon käsitystä mitä paskaa ne vetää.

Niin sähän et mene koskaan henkkohtaisuuksiin? Ja lisätään vielä tähän sen verran että mulla ei olis mitään sitä vastaan vaikka miedot huumeet laillistettaisiin, ja verolle vaan.

- - - Updated - - -

Kaikkien rikosten kustannukset tulee yhteiskunnan maksettavaksi ennemmin tai myöhemmin eli veronmaksajien.

Disgustille tuota on turha kertoa ei se tajua.

Mä olen jo tottunut tähän.. että kun loppuu argumentit kesken, niin mennään henkilökohtaisuuksiin. :thumbs:

Mä kysyin sulta simppelin kysymyksen, johon et osannut vastata:

Mitkä rikokset, joita pössyttelijät tunnetusti tehtailee, on sun palkkapussista pois? Kerro esimerkkejä äläkä lässytä offtopiccia.

Rokulia kirjottanu just monta saatanan lausetta ja sanaa mistä se on pois ja sä et ymmärrä? Asun pienellä kylällä ja täältäkin löytyy jonkinverran pössytteöijöitä, kukaan heistä ei saa pidettyä työpaikkojaan ja ovat aina perse auki. Ei siinä mittään, mutta pistää vihaks kun menevät ylä-asteelaisille tarjoomaan. Yks lapsuuden kaveri alotti pössyttelyllä ja myöhemmin poltettii eteläsuomessa elävältä autoon huumesotkujen takia.Joskus tuntuu että suomessa on monet lait vähän outoja yms, mutta kyllä huumeet on se vihonviimenen asia mitä pittää puolustaa ja sanoa,että ei oo mittää ongelmia niitten käytön kanssa.

Jos et ymmärtäny noista mun aiemmista viesteistä sitä pointtia niin annetaan olla, rautalankakin on vähissä tällä hetkellä. Pointti oli se että myös osa pössyttelijoistä rahoittaa pössyttelyn rikollisin keinoin ja se maksaa yhteiskunnalle ja samalla minulle ja sinulle.
Ja toi on pahin musta et diilataan alaikäisille joilla ei ole edes kunnon käsitystä mitä paskaa ne vetää.

Niin sähän et mene koskaan henkkohtaisuuksiin? Ja lisätään vielä tähän sen verran että mulla ei olis mitään sitä vastaan vaikka miedot huumeet laillistettaisiin, ja verolle vaan.

- - - Updated - - -

Disgustille tuota on turha kertoa ei se tajua.
No ei se tietysti vaikuta mitään jos ei maksa veroja...

Niin no.. edelleenkään ei tullut yhtään kunnon selitystä tai esimerkkiä. Mutta olkoot.. ei kai tää tästä mihinkään johda. Nämä samat asiat on käyty tuolla päihdekeskustelussa moneen kertaan läpi. Siellä jotkut väitti kivenkovaa vastaan kuinka pössyttely sitä ja tätä.. Tässä ketjussa on näköjään parilla kirjoittajalla samanlaiset ajatukset lisättynä vielä mamufobialla. Paha lähteä argumentoimaan järkevästi vastaan, niin että menee perille :)

Joo eiköhän tää ollut tässä. Sulla ei ole mitään hajua mistä sä puhut. Jos sulla olisi omakohtaista kokemusta, niin tietäisit paremmin. Sulla nyt menee piri ja pilvi sekaisin..

- - - Updated - - -

Mä väitän silti, että suurin osa pilveä polttavista käy duunissa ihan normaalisti.

Itellä taas IHAN jokaikinen tuttu joka yhtään säännöllisesti polttelee niin ei käy töissä. Mitä nyt viimisinkin tuttu meni pöllypäissään järkevänä töihin ja sai ylläriylläri sai potkut. Ehkä se on vaa sitten niin, että tunnen vaa tosi surkeita ihmisiä liikaa.

Ja on varmaan on joitakin kavereita/TUTTUJA, jotka pössyttelee ja käy kuitenki töissä, mutta niistä en taas tiiä.

Itellä taas IHAN jokaikinen tuttu joka yhtään säännöllisesti polttelee niin ei käy töissä. Mitä nyt viimisinkin tuttu meni pöllypäissään järkevänä töihin ja sai ylläriylläri sai potkut. Ehkä se on vaa sitten niin, että tunnen vaa tosi surkeita ihmisiä liikaa.

Ja on varmaan on joitakin kavereita/TUTTUJA, jotka pössyttelee ja käy kuitenki töissä, mutta niistä en taas tiiä.

Sama taalla. Kukaan tuntemistani suomalaisista possyttelijoista ei kay toissa. Elavat kaikki sossun rahoilla ja ovat viela melkein ylpeita siita.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Sama taalla. Kukaan tuntemistani suomalaisista possyttelijoista ei kay toissa. Elavat kaikki sossun rahoilla ja ovat viela melkein ylpeita siita.

Aika jännä. Kaikki tuntemani ulkomaalaiset, niin pössyttelevät kuin pössyttelemättömät, ovat kaikki duunissa. Ainoat tuntemani valtion elätit on suomalaisia ja kaikki enemmän tai vähemmän juoppoja..

Kierrän työni puolesta aika paljon eri paikoissa, lähiöissä ja vuokrakämpissäkin.

kumma juttu, somaleita tulee paljon vastaan, mutta en tiedä ainoankaan olevan todistettavasti työssä.

Tunnen somaleita, mutta en tunne ainuttakaan työssäkäyvää.

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4302376,00.html

Finland's Jews advised not to wear kippa

Helsinki Jewish community's security officer asks members not to walk around with skullcaps for fear of anti-Semitic attacks

Finland's Jewish community members have been advised not to wear a skullcap in public for fear of anti-Semitic attacks.

The recommendation was revealed by the security officer of the Jewish community in Helsinki in an interview to Yle, Finland's national public service broadcasting company in the Swedish language.

The security officer added that the community faced six to 10 anti-Semitic incidents a month

Mikähän tähän on syynä...varmaan äärioikeisto halla-ahon johdolla...

Kyllä, työperäinen maahanmuutto on näiden osalta siis hienosti onnistunut..

Ja tuet nousee entiseen malliin verokortittomilla työntekijöillä, yrittäjälle starttiraha. Sen loppuessa omistajan vaihdos. Aika ajoin kuittia ei saa eikä kortti kelpaa. Tästä syystä käytän karvakäsien palveluita 3-4 krt vuodessa. Niin, pääasia että tekevät töitä!

Niin no.. edelleenkään ei tullut yhtään kunnon selitystä tai esimerkkiä. Mutta olkoot.. ei kai tää tästä mihinkään johda. Nämä samat asiat on käyty tuolla päihdekeskustelussa moneen kertaan läpi. Siellä jotkut väitti kivenkovaa vastaan kuinka pössyttely sitä ja tätä.. Tässä ketjussa on näköjään parilla kirjoittajalla samanlaiset ajatukset lisättynä vielä mamufobialla. Paha lähteä argumentoimaan järkevästi vastaan, niin että menee perille :)

Koska se pilvi on laitonta suomessa. Se on ihan sama onko se miten vaaratonta mutta se on laitonta. Se on laiton niin kauan kunnes toisin päätetään. Tämän vuoksi sen maahantuonti on rikollista ja kytkeytyy usein suuriinkin rikollisjärjestöihin. Näinollen se kytkeytyy rikollisuuteen ja rikolliset ovat aina suomen veronmaksajalle huono homma. Kun rikolliset saavat rahaa myymällä eteenpäin tätä laitonta tavaraa rahoittavat ne omaa toimintaansa jolloin rikollinen toiminta jatkuu ja laajenee.
Ei tästä voi edes olla erimieltä.

p.s. Se ei ole tämän asian ydin onko pilvi vaarallista vai ei ja pitäisikö sen olla laillista suomessa. Tämä on tämän hetken tilanne ja noin se menee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom