Maahanmuuttajat ja lasten hyväksikäyttö

AKV sanoi:
Somaleista valtaosa ei minun tietääkseni ole ryöstänyt ketään tai mitään. Korjaa jos olen väärässä.

Monta sataa nimeä tarvitset? ;) Niitä vain on liian monia.

Pikku tarkennus. Puhummehan tässä threadissa rikoksia tekevistä maahanmuuttajista, emmekä tänne töihin tulevista maahanmuuttajista? Ettei asia karkaisi. Hyvä keskustelu tähän asti jatkukoon..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Purtsi sanoi:
Pikku tarkennus. Puhummehan tässä threadissa rikoksia tekevistä maahanmuuttajista, emmekä tänne töihin tulevista maahanmuuttajista? Ettei asia karkaisi. Hyvä keskustelu tähän asti jatkukoon..

Joidenkin mielestä somalialainen = rikoksia tekevä maahanmuuttaja. Vaikka on todisteita päinvastaisestakin...

AKV sanoi:
Voihan tuosta lähteä. Mutta onko työttömyydessä kyse tosiaan siitä, että esim. somaleita ei huvita tehdä duunia vai voisiko siihen liittyä myös yhteiskunnan asenne?
Sitähän mä en tiedä. Mutta se, että ne ei tee duunia, on ongelma, ja mitä enempi näitä "oireita" tänne kerätään, sen isommaksi ongelma kasvaa. Lisää niitä vasta sitten, jos homma on selvitetty ja ongelmat ratkottu?

Koskisiko tämä myös muita kuin pakolaisia? Maahanmuuttajia? Turisteja? Rasismia tuntuu aiheuttavan myös se, että ulkomaalaiset tulevat tänne "ahneiden" työnantajien pyytäminä viemään suomalaisilta duunit. Hassua kyllä, samaan aikaan toki valitetaan sitä etteivät ulkomaalaiset tee työtä ... :rolleyes:
Mä en mielestäni ole missään välissä ruikuttanut niiden vievän keltään töitä. Lukaisinpa kyllä Afrikassa astikin olevan työvoimapulaa, joten mä en ymmärrä mikseivät nämä huippuosaajat sijoitu sinne tekemään töitä - tuskin vaatisi kovin laajaa integraatiokoneistoakaan.

Sensijaan tuossa pätkässä minusta jätetään huomiotta se, että rasismi on perusteettomiin yleistyksiin perustuva asenne. Tavallaan tuossa siis syyllistytään juuri siihen syntipukin hakuun.
Mun mielestä se on oman reviirin merkkausta. Vähän samantapainen sosiaalinen konstruktio kuin (kansalais)valtiot. Täysin arbitraarinen sinänsä, mutta toimivampi kuin sellainen, jossa jengi ei ymmärrä toisiaan eikä täten tule toimeen keskenään. Lukeehan tää jo hyvänen aika raamatussakin baabelintorniosassa.

Enkä tiedä mitä tilastoja olet selaillut, mutta jos vaikkapa niistä somaleista on rikollisia about 10-15 kertainen määrä kuin suomalaisista, niin kyseessä on silti prosentuaalisesti ajatellen pieni määrä.
Repäsin sen postista #68. Ja verrattuna suomalaisten vastaavaan prosentuaaliseen määrään se on järkyttävä.
Jos yleistät vaikkapa 5% perusteella asenteesi 95% enemmistöön, niin olet - anteeksi vain - typerys.
Ei mulla ole mitään yksilöitä vastaan, eikä sinänsä kansaakaan. Mä en vaan näe tän integraation tapahtuvan enkä toimivan, ja tulokset riehuu otsikoissa ja tilastoituu koko ajan rumemmaksi. Täten mä yleistän sen verran, että kyseinen kansa ei kuulu tänne sen enempää kuin mekään sinne. Jos muuta väität, niin olet - anteeksi vain - typerys.

Mä en tiedä miten hyvin ko. toiminta on siellä onnistunut, enkä kovin äkkiä onnistunut googlettamaankaan. Mutta sikäli kun homma on siellä pelannut, niin miksei täällä toimita tismalleen samoin suhteutettuna valtion väkilukuun?

Tosin ainoa juttu, jonka mä tiedän Kanadassa asuvista monikulttuurisista huippuosaajista on se, että ovat ainoa ryhmä, jota Ontarion pääjehu joutui kieltämään kulttuurinsa mukaisesta käyttäytymisestä. Myöskään viestin #465 mukaan ei homma kyllä pelannut sielläkään.

Mä olen sitä mieltä, että sopeuttamisessa yhteiskuntaan on paljon asioita pielessä. Mä en yhtään epäile, etteikö esimerkiksi pakolaisille olisi opetettu Suomen pelisääntöjä (varsinkaan, kun pelisäännöt ovat tosiasiassa hyvin pitkälle samat kuin mitä Pohjois-Afrikassa ja ympäri maailmaa - älä tapa, älä varasta yms.), mutta valvonta ja seuraamukset ovat nykyisellään liian mitättömiä tekemään yhteiskunnan normeista muuta kuin tussin vetoja sossutädin fläppitaululle. Eli toisin sanoen: asioiden pitäisi konkretisoitua tarvittaessa ja nopeasti - varastan, joudun häkkiin; raiskaan, joudun vielä pidemmäksi ajaksi häkkiin. Ja vastaavasti jos olen kunnolla, minua kohdellaan kuin ketä tahansa lainkuuliaista Suomalaista.

Mun mielestä sama ilmiö koskee myös suomalaista nuorisoa.

Päätä taputtelemalla sahataan vain omaa oksaa ja lietsotaan rasismia entisestään.

Purtsi sanoi:
Monta sataa nimeä tarvitset? ;) Niitä vain on liian monia.

Leikinlaskuksihan sitä menee vakava asia aina kun rahkeet eivät muuhun riitä. Minä voisin todeta, että valtaosa somaleista on rikollisia silloin kun osoitetaan että yli 50% heistä omaa rikosrekisterin tai on ollut rikoksesta epäiltynä hyvin perustein. Onko näin vai eikö näin ole?

Tässä threadissä ei taideta puhua selvästi ja määritellysti mistään. Ja tänne töihin tuleva maahanmuuttaja voi myöskin syyllistyä rikoksiin, siinä missä työssä käyvä suomalainenkin. Toki maassa on myös esim. järjestäytyneen rikollisuuden edustajia.

Tupla-J sanoi:
Sitähän mä en tiedä.

No niin.

Lukaisinpa kyllä Afrikassa astikin olevan työvoimapulaa, joten mä en ymmärrä mikseivät nämä huippuosaajat sijoitu sinne tekemään töitä - tuskin vaatisi kovin laajaa integraatiokoneistoakaan.

Syy lienee sama kuin se, miksi aivokato Suomesta muualle tuppaa vahvistumaan kaiken aikaa.

Mun mielestä se on oman reviirin merkkausta. Vähän samantapainen sosiaalinen konstruktio kuin (kansalais)valtiot. Täysin arbitraarinen sinänsä, mutta toimivampi kuin sellainen, jossa jengi ei ymmärrä toisiaan eikä täten tule toimeen keskenään. Lukeehan tää jo hyvänen aika raamatussakin baabelintorniosassa.

Millä tavoin rasismi on toimiva ideologia/ajatusmalli? Missä se toimii? Millä tavoin??

Repäsin sen postista #68. Ja verrattuna suomalaisten vastaavaan prosentuaaliseen määrään se on järkyttävä.

Juu, kyllähän se valtava on. Kuten jo todettua, tuo on liki kokonaan pienen porukan käsialaa: esim. pääkaupunkiseudulla noin parikymmenhenkinen ydinjoukko somaleita on vastuussa liki kaikista ulkomaalaisten tekemistä keskustan omaisuusrikoksista.

Ei mulla ole mitään yksilöitä vastaan, eikä sinänsä kansaakaan. Mä en vaan näe tän integraation tapahtuvan enkä toimivan, ja tulokset riehuu otsikoissa ja tilastoituu koko ajan rumemmaksi. Täten mä yleistän sen verran, että kyseinen kansa ei kuulu tänne sen enempää kuin mekään sinne. Jos muuta väität, niin olet - anteeksi vain - typerys.

Miten se, että vähemmistö tekee rikoksia tekee suuresta enemmistöstä toimimattoman ja integraatioon kelpaamattoman kansanosan? Samalla logiikalla: demokratiassa tehdään rikoksia --> demokratia ei toimi.

Toki voimme ajatella että jätetään somalit Somaliaan, mutta mutta ... Tietänet Suomen demografisen kehityksen? Alkuperäisväestö vanhenee eikä lisäänny. Pian olemme tilanteessa jossa joko a) tarvitsemme ulkomaalaista työvoimaa etenkin palvelualoille ja monille teollisuudenaloille tai b) aloitamme suurten ikäluokkien suhteen tuossa parinkymmenen vuoden päästä laajamittaisen "armomurha"projektin. Vaihtoehtoja ei hirveästi ole. Joten kohta lienee pikku pakko joko sopeutua & sopeuttaa ulkomaalaisia tänne tai sitten paeta maasta itse.

Mä en tiedä miten hyvin ko. toiminta on siellä onnistunut, enkä kovin äkkiä onnistunut googlettamaankaan. Mutta sikäli kun homma on siellä pelannut, niin miksei täällä toimita tismalleen samoin suhteutettuna valtion väkilukuun?

Hyvä kysymys. En minä tiedä. Perinteet Kanadassa ovat toki erilaiset, samoin yhteiskunta.

Tosin ainoa juttu, jonka mä tiedän Kanadassa asuvista monikulttuurisista huippuosaajista on se, että ovat ainoa ryhmä, jota Ontarion pääjehu joutui kieltämään kulttuurinsa mukaisesta käyttäytymisestä. Myöskään viestin #465 mukaan ei homma kyllä pelannut sielläkään.

Mikä on tämä "Ontarion pääjehu" -juttu? Onko kyse siitä, että tiettyjen muslimipiirien esitys sharian käytöstä avioerotapauksissa hylättiin?

AKV sanoi:
Kolumbus ja seuraajansa tulivat maahan tietoisesti ryöstämään sitä. Kaikki ja poikkeuksetta. Somaleista valtaosa ei minun tietääkseni ole ryöstänyt ketään tai mitään. Korjaa jos olen väärässä.

Joo mutta huomattavan,etten sanoisi huolestuttavan moni on.
Korjaa jos olen väärässä.

Tomppa85 sanoi:
Joidenkin mielestä somalialainen = rikoksia tekevä maahanmuuttaja. Vaikka on todisteita päinvastaisestakin...

Koska todella moni somalialainen=rikoksiatekevä maahanmuuttaja.

Vittu noita yksinkertaistuksia.

AKV sanoi:
Ok, ton Kanadan tilanteen voi dumpata siksi aikaa, että mä saan siitä jotain tietoa jolla käydä keskustelua. Jos en muuten niin vaikka siksi, että sanon "olet oikeassa, siellä homma futaa".

Syy lienee sama kuin se, miksi aivokato Suomesta muualle tuppaa vahvistumaan kaiken aikaa.
Jengi lähtee sieltä veroja karkuun? Suomeen?

Millä tavoin rasismi on toimiva ideologia/ajatusmalli? Missä se toimii? Millä tavoin??
Ihmiset, jotka ymmärtävät toistensa puhumaa kieltä ja omaavat jossain määrin samoja tapoja tulevat toistensa kanssa paremmin toimeen kuin ihmiset, joiden kanssa heillä ei ole mitään yhteistä eivätkä ymmärrä. Eroista syntyy helposti väärinkäsityksiä eikä mitään toimivaa saada aikaiseksi. Täten rasismi merkityksessä "kultturaalinen nepotismi" pelaa. Porukalla on yhteiset pelisäännöt, jotka yleisesti hyväksytään.

Juu, kyllähän se valtava on. Kuten jo todettua, tuo on liki kokonaan pienen porukan käsialaa: esim. pääkaupunkiseudulla noin parikymmenhenkinen ydinjoukko somaleita on vastuussa liki kaikista ulkomaalaisten tekemistä keskustan omaisuusrikoksista.
On se kumma, kun ei niitä saada kiinni. Jokseenkin kaikki suomalaiset rikolliset kun mun ymmärtääkseni saadaan ainakin aika ajoin pois katukuvasta luonnollisen poistuman (vankila) kautta. Nämä rikokset puolestaan ovat vain lisääntyneet. Joko suomalaisessa oikeuskäytännössä on jotain tosi helvetin pahasti vialla tai sitten väite siitä, että "ne on vaan nää yhet" on bullshittiä.

Miten se, että vähemmistö tekee rikoksia tekee suuresta enemmistöstä toimimattoman ja integraatioon kelpaamattoman kansanosan? Samalla logiikalla: demokratiassa tehdään rikoksia --> demokratia ei toimi.
Voi vittu tätä yksinkertaistamista ääripäähän asti. Ei demokratia (tällaisena) toimikaan, se on paska systeemi. Mutta siihen asti, että parempi saadaan kehitettyä, on siihen tyytyminen. Eikö? Siihen asti, että keksitään toimiva integraatiopolitiikka, jolla saadaan maahanmuuttajien rikosmäärät suomalaisten tasolle, voisi olla viksua olla ottamatta niitä lisää, eikö?

Toki voimme ajatella että jätetään somalit Somaliaan, mutta mutta ... Tietänet Suomen demografisen kehityksen? Alkuperäisväestö vanhenee eikä lisäänny. Pian olemme tilanteessa jossa joko a) tarvitsemme ulkomaalaista työvoimaa etenkin palvelualoille ja monille teollisuudenaloille tai b) aloitamme suurten ikäluokkien suhteen tuossa parinkymmenen vuoden päästä laajamittaisen "armomurha"projektin. Vaihtoehtoja ei hirveästi ole. Joten kohta lienee pikku pakko joko sopeutua & sopeuttaa ulkomaalaisia tänne tai sitten paeta maasta itse.
Sama ongelma on lähes jokaisessa Eurooppalaisessa maassa. Mä näkisin oikeamman ratkaisun sijaitsevan likemmin siinä, että eurooppalaiset rupeaisivat tekemään enemmän lapsia kuin siinä, että otetaan kansaa sieltä, missä sitä on pysyvästi liikaa ja erittäin kaoottiset elinolot.

osku sanoi:
Koska todella moni somalialainen=rikoksiatekevä maahanmuuttaja.

Todella moni kuulostaa todella monelta. Mitäs se nyt taas olikaan? 5%? 10%? 2,7%? Suurin osa somalialaisista ei syyllisty minkäänlaisiin rikoksiin Suomessa.

Näistä suurimmasta osasta meidän täytyisi kantaa huolta, jotta he voisivat osallistua suomalaisen yhteiskunnan rakentamiseen.

Tupla-J sanoi:
Sama ongelma on lähes jokaisessa Eurooppalaisessa maassa. Mä näkisin oikeamman ratkaisun sijaitsevan likemmin siinä, että eurooppalaiset rupeaisivat tekemään enemmän lapsia kuin siinä, että otetaan kansaa sieltä, missä sitä on pysyvästi liikaa ja erittäin kaoottiset elinolot.

Nimen omaan,ja voiko maapallon tulevaisuus muutenkaan perustua jatkuvaan väestönkasvuun?

osku sanoi:
Nimen omaan,ja voiko maapallon tulevaisuus muutenkaan perustua jatkuvaan väestönkasvuun?
[vastaus retoriseen kysymykseen]Ei tietenkään voi.[/vastaus retoriseen kysymykseen]

Tupla-J sanoi:
Jengi lähtee sieltä veroja karkuun? Suomeen?

Ei. Jengi lähtee etsimään parempaa elintasoa.

Täten rasismi merkityksessä "kultturaalinen nepotismi" pelaa. Porukalla on yhteiset pelisäännöt, jotka yleisesti hyväksytään.

Määrittelet sitten rasismin ihan eri lailla kuin se yleensä määritellään ... Homogeenisten kulttuurien maissa on toki näennäisesti pienemmät ongelmat, mutta aina voi miettiä miten niissä käy niille vähemmistöille joita aina pakosti löytyy. Lisäksi missään välissä ei tietääkseni Suomen pelisäännöistä olla joustamassa kenenkään takia?

On se kumma, kun ei niitä saada kiinni. Jokseenkin kaikki suomalaiset rikolliset kun mun ymmärtääkseni saadaan ainakin aika ajoin pois katukuvasta luonnollisen poistuman (vankila) kautta. Nämä rikokset puolestaan ovat vain lisääntyneet. Joko suomalaisessa oikeuskäytännössä on jotain tosi helvetin pahasti vialla tai sitten väite siitä, että "ne on vaan nää yhet" on bullshittiä.

Suomalaiset siis laitetaan vankilaan mutta somalit ei? Olisikohan tälle väitteelle todisteita??

Mitä suomalaisten rikollisten toimiin tulee ... Tietänet herran nimeltä
Matti Nykänen? Mies istui TAPON yrityksestä vuoden. Sen jälkeen hän on kerinnyt pahoinpidellä jo pariakin henkilöä. Tai ainakin hän on ollut epäiltynä. Onko luonnollinen poistuma iskenyt häneen vaiko eikö?

Voi vittu tätä yksinkertaistamista ääripäähän asti. Ei demokratia (tällaisena) toimikaan, se on paska systeemi. Mutta siihen asti, että parempi saadaan kehitettyä, on siihen tyytyminen. Eikö? Siihen asti, että keksitään toimiva integraatiopolitiikka, jolla saadaan maahanmuuttajien rikosmäärät suomalaisten tasolle, voisi olla viksua olla ottamatta niitä lisää, eikö?

Voidaanko todellakin yleistää "maahanmuuttajat" noin yhtenäiseksi ryhmäksi? Voidaanko edes esim. somalit yleistää yhtenäiseksi ryhmäksi? Vrt. se, että Suomessa suurin osa vakavista väkivallanteoista on 20-60 -vuotiaiden erinäisten aineiden väärinkäyttäjien tekemiä. Voimmeko tästä vetäistä todellakin yhtäläisyysmerkin "väkivaltarikolliset = suomalaiset", jonka alle mahtuvat niin 12-vuotiaat koulutytöt ja 78 -vuotiaat mummot? Vai olisiko viisaampaa tarkastella asiaa hiukkasen tarkemmin?

Off-topic: mitenkä korjaisit demokratiaa?

Niin. Minustakin olisi kiva jos rattijuopot lopettaisivat dokaamisen tai ainakin kännissä ajamisen. Vaan eipä taida kannattaa rakentaa toivoa tuon varaan, sen enempää kuin sen varaan että jo vuosikymmeniä jatkunut laskevan väestönkasvun trendi yhtäkkiä kääntyisi kasvuun ... :)

osku sanoi:
Joo mutta huomattavan,etten sanoisi huolestuttavan moni on.
Korjaa jos olen väärässä.

Huolestuttavan moni, mikäli katsomme asiaan suhteutettuna kotoperäiseen väestöön. Absoluuttisesti ajatellen joku 5% (stetsonista vedetty luku) ei vielä huolestuttaisi ainakaan minua. Ja pointtihan on se, että emme edelleenkään TIEDÄ kuinka suuri osa somaleista on niitä rötöstelijöitä. Joten huolestuminen sen suuren osan puolesta on vielä ennenaikaista.

AKV sanoi:
Matti Nykänen? Mies istui TAPON yrityksestä vuoden. Sen jälkeen hän on kerinnyt pahoinpidellä jo pariakin henkilöä. Tai ainakin hän on ollut epäiltynä. Onko luonnollinen poistuma iskenyt häneen vaiko eikö?

Jätä Matti tän ulkopuolelle.

AKV sanoi:
Ja pointtihan on se, että emme edelleenkään TIEDÄ kuinka suuri osa somaleista on niitä rötöstelijöitä. Joten huolestuminen sen suuren osan puolesta on vielä ennenaikaista.

Tiedetäänhän.

Mitäköhän ne somalit tekis, jos Suomesta lähtisi niiden rakkaille kotiseuduille sellainen 500 henkilön isukuryhmä ryöstelemään, raiskaamaan ja välillä ottamaan hengen joltakin sen takia kun tapettava ei suostunut luopumaan bongorummustaan? Varmana puuttuisivat asiaan nopeammin ja tehokkaammin mitä Suomessa on tehty. Se mua ihmetyttää, että kuinka näitä kukkahattutätejä jaksaa ilmestyä vieläkin puolustamaan rikollista somaliainesta. HUOM. RIKOLLISTA.

Kyllä niistä osa duunia tekee ja ansaitsee elantonsa niin kuin kunnon kansalaisen pitäisikin. Mutta sitten on myös se osa kansasta, joka pitäisi karkottaa hevon vittuun. Ne pilaavat sen muun joukon maineen helvetin tehokkaasti. Faijallakin on käynyt pari "tapausta" töissä, siis olleet Suomessa pitkään ja työkkäri määrännyt töihin. Ei kavereilla ollut intoa tehdä/olla töissä ja samantien alkoi työkaluja hävitä työmaalta. Ton takia tuollakin työmaalla kieltäydytään ottamasta enää somaleita duuniin.

Eikö sellaista lakia saataisi millään aikaan, että yksikin törkeäksi luokiteltava rikos ja se on maasta ulos. Helppoa ja vaivatonta. Varmasti loppuisi se Kaivopuistossa riehuminen monilta.

http://www.kansallissosialismi.com/popgrom/kuvat/kaivopaita.jpg

AKV sanoi:
Määrittelet sitten rasismin ihan eri lailla kuin se yleensä määritellään ...
Joo. Mä käyttäisin mielelläni ihan eri termiä, mutta kun muut ei anna, vaan puhuu tiukasti rasismista vaikka mä sanoisin asiaani miksi.
Homogeenisten kulttuurien maissa on toki näennäisesti pienemmät ongelmat, mutta aina voi miettiä miten niissä käy niille vähemmistöille joita aina pakosti löytyy. Lisäksi missään välissä ei tietääkseni Suomen pelisäännöistä olla joustamassa kenenkään takia?
Ne vähemmistöt elää ja voi hyvin, kuten tekevät esim. hurrit ja mannet. Niitä oli jo ennen meilläpäin rupesi olemaan pakolaisongelmaa, ja hyvin homma skulas. Vaikkei manneista juuri tykättykään. Sillonkaan.

Suomalaiset siis laitetaan vankilaan mutta somalit ei? Olisikohan tälle väitteelle todisteita??
No pakkohan sen on noin olla, jos kerran kaikki somppujen duunaamat rikokset on sen parikytpäisen joukon tekosia.

Olettaisin kyseisen urpon nauttivan jonkinasteista koskemattomuutta aikaisempien urheilusaavutustensa ja julkkisstatuksensa ansiosta. Rukoilen, ettei hänen kohtelunsa kerro totuutta suomalaisesta oikeuskäytännöstä.

Voidaanko todellakin yleistää "maahanmuuttajat" noin yhtenäiseksi ryhmäksi? Voidaanko edes esim. somalit yleistää yhtenäiseksi ryhmäksi? Vrt. se, että Suomessa suurin osa vakavista väkivallanteoista on 20-60 -vuotiaiden erinäisten aineiden väärinkäyttäjien tekemiä. Voimmeko tästä vetäistä todellakin yhtäläisyysmerkin "väkivaltarikolliset = suomalaiset", jonka alle mahtuvat niin 12-vuotiaat koulutytöt ja 78 -vuotiaat mummot? Vai olisiko viisaampaa tarkastella asiaa hiukkasen tarkemmin?
Ok, mulle passaa. Somalirikolliset (kai tää käy ryhmäksi siinä missä suomalaiset päihderikollisetkin) helevettihin täältä niinku olis jo. Ottaa päähän ihan sikana, että suomalaiset aineiden väärinkäyttäjät tekee sikana rikoksia, mutta ne on meidän omia kansalaisia ja niitä on nihkee mihinkään "takasin" lähettää. Niiden rangaistuksia toki vois tiukentaa.

Off-topic: mitenkä korjaisit demokratiaa?
Hyvä kysymys. En tiedä vielä.

Niin. Minustakin olisi kiva jos rattijuopot lopettaisivat dokaamisen tai ainakin kännissä ajamisen. Vaan eipä taida kannattaa rakentaa toivoa tuon varaan, sen enempää kuin sen varaan että jo vuosikymmeniä jatkunut laskevan väestönkasvun trendi yhtäkkiä kääntyisi kasvuun ... :)
Mun nähdäkseni valtion toimesta ei ole mitään edes yritetty duunata tota väestönkasvua ajatellen. Jonkun sorttisia alkolukkoja kai sentään edes yritetään tehä.

Apsu sanoi:
Faijallakin on käynyt pari "tapausta" töissä, siis olleet Suomessa pitkään ja työkkäri määrännyt töihin. Ei kavereilla ollut intoa tehdä/olla töissä ja samantien alkoi työkaluja hävitä työmaalta. Ton takia tuollakin työmaalla kieltäydytään ottamasta enää somaleita duuniin.

Nuo on yksittäis tapauksia etkä sä saa yleistää tai ees mainita niistä kun suurin osa somaleista on suoraselkäisiä veronmaksajia plaa plaa plaa.... :david:

AKV sanoi:
Todisteiden puute on siis todiste? :rolleyes:
Ei, vaan lopullinen todiste on se, että maahanmuuttopolitiikan ongelmista vastuussa olevat tahot yrittävät salata todisteita. :salaliitto:

Ulkomaalaisiin suomalaisten toimesta kohdistuneet rikokset tilastoidaan tarkasti ja useimmiten rasistisiksi rikoksiksi. Poliisi on velvollinen kysymään asianomistajalta, kokeeko hän, että rikos on ollut rasistinen. Mitäköhän somali mahtaa tuohon vastata? :)

Aivan samalla tavalla on mahdollista, että suomalaisiin kohdistuvat rikokset - kuten raiskaus, tuo viharikoksista (hate crime) kauhein - ovat pohjimmiltaan rasistisia. Näihin kans hei yhtä tarkka tilastointi, julkistaminen ja tuomion koventamisperusteet.

AKV sanoi:
Niin ... Jostain syystä raiskaus avioliitossa kriminalisoitiin vasta about 10 vuotta sitten.
Niin... Jostain syystä. Jos mulla olis aikaa, kaivaisin sulle tilastot, joissa "monikulttuuristen" avioliittojen yleistyminen korrelois komeasti tuon uuden lainsäädännön tarpeen kanssa. :D :D

Kyllä se Koskelan Jussikin on tiennyt väärällä asialla olevansa, jos emäntää täytyy väkisin panna.

AKV sanoi:
Tokihan tämä voi olla mahdollista. Mutta siitä olisi kiva nähdä ihan selkeää selvitystä. Nythän täällä vain liitelee jostain alkunsa saanut todentamaton väite "raiskaus kuuluu kulttuuriin x". Yhtä hyvin voisimme perustella tuolla tavoin sen, että järjetön känniväkivalta kuuluu olennaisesti suomalaiseen kulttuuriin.
Jos nyt ei suorastaan järjetön känniväkivalta, niin kyllä minun mielestäni pieni kännissä rymyäminen ja tappeleminen hyvinkin kuuluu olennaisesti suomalaiseen kulttuuriin. Ei siinä mitään pahaa ole. :)

AKV sanoi:
Mutta kun muslimimaissa on raiskaus niinikään rikos. Samoin Koraanissa tuomitaan kaikki moinen väkivalta ja naisten kohtelu tuolla tavoin. Joten mikä on se peruste sille, että muslimit raiskaavat kulttuurin takia? Islamia kun on tutkittu ihan widhusti, niin löytyisikö siltä puolelta jotain todennettavaa lähdettä ja perusteluja tuolle väitteelle?
No en minäkään usko, että Koraanissa lukee (venäläistä runoilijaa mukaillakseni), että menkää maitonaamojen maihin ja murtakaa heidän naistensa rodullinen ylpeys käyräsapelillanne.

"Suomalaiset naiset ovat huoria" -asenne ei liity pelkästään islamiin. Sama tulee näkyviin kaikissa kulttuureissa, joissa omien tyttärien ja siskojen neitsyyttä suojellaan tarkasti, koska se on tärkeä osa kauppatavaraa. Ei siinä tarvitse etelä-Eurooppaa kauemmaksi mennä, kun kaksinaismoralistiset asenteet tulevat näkyviin. Ruotsalaisblondin pillu maistuu, mutta omaa siskoa ei kyllä anneta turistipojan tanssittaa.

Monet maahanmuuttajat säilyttävät tämän osan kulttuuriaan kiitettävän hyvin. Tyttäret pidetään kotona, hunnutettuina tai ilman. Pojalle opetetaan pienestä pitäen, että kunnon tytöt ovat sellaisia kuin siskosi, eli immenkalvo on ehjä eikä liehuta kartsalla muiden pissisten kanssa. Mites sen pojan sitten pitäisi ajatella, kun oma äitikin on opettanut, että suomalaiset naiset ovat jo pienestä pitäen huoria.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom