Maahanmuuttajat ja lasten hyväksikäyttö

Modsognir sanoi:
Mutta ihmisissä eroja on geeneissä selvästi havaittavasti... joten sillä perustelin sitä että erilaisia käyttäytymis malleja on... kuten esimerkiksi meissä suomalisissa verrattuna italialaisiin.. ovat kovaäänisiä puhuvat paljon halaavat kaikkea mikä liikkuu jne... kun taas suomalaiset tunnetusti hiljaista juroa kansaa. (poikkeuksia toki löytyy)
mutta jo suomalaisen ja italialaisen välillä löytyy selvät käyttäytymis erot
ja sen voisin uskoa johtuvan ihan rodusta.. serkkuni muutti britanniaan ja hommasi tyttöystäväkseen 50britannia/50Italia ja on kuuleama sellainen häsläpyörä että ei mitään rajaa... asunut britanniassa koko ikänsä eli kulttuuri ei asiaan ole voinut vaikuttaa.. itsekkin olen käynyt italiassa ja voin sanoa että se jos mikä kertoo totuuden.
Jaa, nyt ne on suomalaiset, englantilaiset ja italialaisetkin jo eri rotua. Kohta ei enää turkulainen ja tamperelainenkaan ole samaa rotua. Mut niinhän sen on oltava, kun täällä Suomessakin, itse asiassa jokaisessa pikkukylässäkin on vaikka minkälaista hiihtäjää: On ujoja, on hulluja, on läheisriippuvaisia, seurallisia, juoppoja, neroja, perseennuolijoita, ties mitä. Pakko sen on rodusta johtua, kun kulttuuri kerran on kaikilla ollut sama! Olen myös käynyt Tampereella, ja voin sanoa, että se jos mikä kertoo totuuden. Päättelyni on saumatonta!

Ps. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kait se vaan on sitten XXL sillein että pistit juuri jauhot suuhun... tämäkään asia jos ei kerta vaikuta siihen niin kait se sitten on todettava siten että me arjalaisen rodun edustajat olemme parempia ja ylivertaisempia kuin muut. eskimot, inuiitit, tummaihoiset, aasialaiset, mongoolit, jne... kun me vain yksin kertaisesti kansana pärjäämme missä vain ja yhteiskunta yleisesti ottaen kukoistaa.
siihenkö johtopäätökseen on tultava. en vain ole sattunut koskaan kuulemaan että valkoisilla on slummeja tai muuta vastaavia missään yleisessä mittakaavassa.
yksin kertaisesti en muuta vaihtoehtoa keksi tuohon kysymykseesi.
ja mistäs niistä eskimoista tietää mitä ne juonii sielä pohjoisnavalla ;) :D
Ja itse asiassa jos ihan rehellisesti sanotaan niin mielestäni he ovat pärjänneet juuri sen verran kuin pitää. ainakaan en ole vielä kuullut koskaan telvisiossa räjähtävästi kasvaneesta Aids pulasta, nälänhädästä, sisällissodista tai muista vastaavista vaivoista eskimoiden kesken joten kyllä pidän heitä siihen suhteeseen kehittyneinä.

identtiset kaksosetkin voivat olla erilaiset. kasvuympäristö vaikuttaa kyllä suurimman osan tuosta kehityksestä, joten rodullisista eroista tuskin tässä tarvitsee edes puhua.

niin ja jos tummahipiäinen adoptoitaisi, niin silti ihonvärillä on vaikutus kasvatukseen koska ympärilläolevat voivat syrjiä tästä syystä. se taas voi johtaa syrjäytymiseen ja ulkopuolisuudentunteeseen..

yleensä tuo kulttuuri tulee vaan sieltä mukana ja vaikka täällä synnyttäisi, niin vanhemmat opettavat oman maan tavoille. kulttuurista siinä on lähinnä kyse.

Siis italialaiset ovat erirotua kuin pohjoismaalaiset ihmiset
samoin kuin slaavit jne... asia minkä takia mainitsin britannian oli se että jos tyttö on sielä koko ikänsä asunut ja toinen vanhemmista oli vielä britti niin ei pitäisi italialaisen kulttuurinkaan olla syypäänä samankaltaiseen käyttäytymiseen kuin muillakin italiaisilla.

ei se lammaskaan rupea suden lailla käyttäytymään vaikka susilaumassa kasvaisikin tai toisin päin.

Modsognir sanoi:
Siis italialaiset ovat erirotua kuin pohjoismaalaiset ihmiset
samoin kuin slaavit jne... asia minkä takia mainitsin britannian oli se että jos tyttö on sielä koko ikänsä asunut ja toinen vanhemmista oli vielä britti niin ei pitäisi italialaisen kulttuurinkaan olla syypäänä samankaltaiseen käyttäytymiseen kuin muillakin italiaisilla.

ei se lammaskaan rupea suden lailla käyttäytymään vaikka susilaumassa kasvaisikin tai toisin päin.
Kerrotko vielä, miksi se italialainen "rotu" olisi dominoivampi kuin se brittiläinen? Samaan hengenvetoon voisitkin varmaan kertoa, mikä on tilanne, jos lapsen toinen vanhempi on vaikkapa Somaliasta ja toinen Suomesta. Tuleeko siitä väkisin haiseva, varasteleva naapuri vai rehti suomalainen mies?

No varmaa tietoa en voi juuri nytten sinulle antaa enkä kaivaa.
mutta A:näin siinä vain kävi että itlalia on enemmän luonteessa esillä kuin britti
ja toisekseen niin sen voin ainakin sanoa että jos valkoihoinen yhtyy mustan kanssa niin ei siintä ainakaan valkoihoista ja sinisilmästä lasta synny joten loogisesti toinen on enemmän esillä JO pelkästään ulkomuodoltaan.

nevahood sanoi:
niin ja jos tummahipiäinen adoptoitaisi, niin silti ihonvärillä on vaikutus kasvatukseen koska ympärilläolevat voivat syrjiä tästä syystä. se taas voi johtaa syrjäytymiseen ja ulkopuolisuudentunteeseen..

Niin adoptiotutkimuksilla on todettu, että rotujen väliset älykkyyserot pysyvät vaikka kaikki tutkitut lapset olisi kasvatettu yhtä hyvissä olosuhteissa.
Eli valkoisessa yhteiskunnassa on jotain joka tekee mustan tyhmemmäksi ja aasialaisen fiksummaksi kuin valkoinen?

Taha sanoi:
Biologit ovat sitä mieltä, että musta- ja valkoihoiset eivät ole eri rotua. Mustien ja valkoisten geneettinen ero on pienempi, kuin eurooppalaisten sisäinen vaihtelu.

Wikipediasta:

Eräässä vuonna 1985 tehdyssä kyselytutkimuksessa 1 200 eri alojen tiedemiestä vastasi kysymkseen, kuinka moni on eri mieltä seuraavan väittämän kanssa: "Homo sapiens -lajin sisällä on biologisia rotuja?" (Lieberman et al. 1992) Vastaukset jakaantuivat seuraavanlaisesti eri tieteenalojen edustajien kesken:

* biologit 16 %
* kehityspsykologit 36 %
* fyysiset antropologit 41 %
* kulttuuriantropologit 53 %

Eli sinä tunnet toisenlaisia biologeja kuin Wikipedia...

mutta nyt tosissaan loppu tää juupas eipäs minun osaltani...
pitäkää hauskaa ja pelastakaa suomi ottamalla tänne lisää niitä afrikkalaisia ja voitte sitten yhdessä naureskella meille tyhmille rasisteille siellä insinöörin töissänne kun ne on käynyt koulunsa täällä huippupapereineen loppuun ja tulevat vävypojiksenne jne..

Modsognir sanoi:
No varmaa tietoa en voi juuri nytten sinulle antaa enkä kaivaa.
mutta A:näin siinä vain kävi että itlalia on enemmän luonteessa esillä kuin britti
ja toisekseen niin sen voin ainakin sanoa että jos valkoihoinen yhtyy mustan kanssa niin ei siintä ainakaan valkoihoista ja sinisilmästä lasta synny joten loogisesti toinen on enemmän esillä JO pelkästään ulkomuodoltaan.

Nyt ei mies tiedä mistä puhuu ;)

Modsognir sanoi:
mutta nyt tosissaan loppu tää juupas eipäs minun osaltani...
pitäkää hauskaa ja pelastakaa suomi ottamalla tänne lisää niitä afrikkalaisia ja voitte sitten yhdessä naureskella meille tyhmille rasisteille siellä insinöörin töissänne kun ne on käynyt koulunsa täällä huippupapereineen loppuun ja tulevat vävypojiksenne jne..
Onko sekin nyt jo väärin, että joku opiskelee kunnolla ja tekee ahkerasti töitä? Kummaksi se on maailma mennyt.

Tomppa85 sanoi:
Mutta jos somalilapsi asuisi perussuomalaisessa perheessä, ei hän eroaisi millään muulla tavalla kuin ulkonäöllisesti suomalaislapsista.

Tuota on myös tutkittu, ja ilmeisesti jokainen tehty tutkimus esim. jenkeistä osoittaisi että adoptoidut mustat menestyvät yhtä lailla huonosti kuin "omassa sosiaalisessa ympäristössään" kasvaneet (mm:
"One longitudinal study, the only one of its kind, of black children raised in white homes, showed that by highschool these adoptees scored no differently on IQ tests than African-Americans raised by their biological parents. Meanwhile three studies of Asians [1] raised in white families showed higher than average test scores. A problem with these latter three papers of Asian adoptees is that they didn't use control samples of white adoptees. Did the Asian children just score higher because adoptees in general score higher?")

Se ero pysyy kyllä siinä noin viidessätoista pisteessä adoptoinnista huolimatta ( Race differences in average IQ are largely genetic
Medical Research News
Published: Tuesday, 26-Apr-2005
http://www.news-medical.net/?id=9530 )'

Toisaalta, varsinkin vanhemmissa tutkimuksissa tuon eron on tulkittu todistavan että mitään varsinaista älyllistä eroa ei ole ( http://en.wikipedia.org/wiki/Minnesota_Transracial_Adoption_Study ).

Tästä on peistä väännetty, mutta yksi aika kiistaton tulos on olemassa: se musta lapsi siellä valkoisessa perheessä nykytiedon mukaan SAISI keskimäärin sen saman verran vähemmän pisteitä, kuin mustassa perheessä kasvanut lapsi. Tätä voidaan perustella sosiaalisilla syillä, valkoisten salaliitolla, Neuvostoliiton hajoamisella sekä kananluiden asennolla, mutta tuo Tompan alkuperäinen väite on kyllä vailla pohjaa (ja ei, omakohtainen kokemus ei riitä todistukseksi oli se sinun ystäväsi kuinka fiksu tahansa. Lue: gaussin kellokäyrän merkittävät poikkeamat).

Modsognir sanoi:
Yksi sana vielä IROANIA!!!

jos et sattunut huomaamaan
Ihan rehellisesti en. Enkä vieläkään tajua, missä vaiheessa se ironian puolelle meni. Voinet varmaan vielä näyttää, etten turhaan menetä yöuniani.

Ja kyllä, tämä rotuaihe voitaisiin kyllä sivuuttaa.

Suosittelisin, että kukin pidättäytyy heittelemästä mitään rotukommentteja suuntaan tai toiseen (varsinkin vastoin parempaa tietoaan), koska se kuitenkin kirvoittaa noita korjauksia ja ajaa keskustelun taas tähän iänikuiseen kinasteluun.

XXL sanoi:
Lopettakaa toi rotulöpina, tämä threadi katoaa kohta kuten niin moni muukin. Palataan asiaan eli threadin otsikkoon ja mitä asialle voisi realistisesti tehdä.

Joo, olet täysin oikeassa. Tahtoisin vedota siihen, että minä en sitä aloittanut ja kananluut näyttävät pohjoiseen.

Ei oo kovin montaa tuollasta tapausta sattunu kohalle missään elämäntilanteessa suomesa... itse asiassa ei yhtään ja noita edellä mainittuja ei niin kelvollisia on 90% mitä oon nähny loput on sitten käyneet koulua ja näistäkään en ole mitään mainittavaa kuullut. Ai anteeksi olen törmännyt 2kpl kunnolliseen manneen. 1kpl kunnolliseen neekeriin. eli ei kaikki paskoja ole. mutta jos minun pitää valita niin mieluummin nuo yksittäistapaukset lähtee sillä uhrauksella että satoja paskoja poistetaan eli kaikki pois vaan. ja kun on puhuttu niistä oman maan rikollisista niin voitaisiinpa niihinkin keskittyä paremmin kun ei ole muualta tulleita.
Modsognir kuittaa...

Modsognir sanoi:

Ei oo kovin montaa tuollasta tapausta sattunu kohalle missään elämäntilanteessa suomesa... itse asiassa ei yhtään ja noita edellä mainittuja ei niin kelvollisia on 90% mitä oon nähny loput on sitten käyneet koulua ja näistäkään en ole mitään mainittavaa kuullut. Ai anteeksi olen törmännyt 2kpl kunnolliseen manneen. 1kpl kunnolliseen neekeriin. eli ei kaikki paskoja ole. mutta jos minun pitää valita niin mieluummin nuo yksittäistapaukset lähtee sillä uhrauksella että satoja paskoja poistetaan eli kaikki pois vaan. ja kun on puhuttu niistä oman maan rikollisista niin voitaisiinpa niihinkin keskittyä paremmin kun ei ole muualta tulleita.
Modsognir kuittaa...

Hahah no mitäs tarkoitat "kunnon neekerillä"? Tummaihoista henkilöä, joka ei ole ryöstänyt tai raiskannut ketään? Minä en esimerkiksi ole ketään ryöstänyt tai raiskannut ja tunnen erittäin monta mustaa henkilöä ja kukaan heistä ei ole koskaan ketään raiskannut tai ryöstänyt. Vielä muistutan sinulle, että somalit EIVÄT ole sama asia kuin kaikki tummat ihmiset.

olen käyttänyt sanoja naapuri, mustaihoinen ja afrikkaleinen.
jossain vaiheesa on voinut sana somali lipsahtaa, jos näin on niin anteeksi kovasti yhteen asiaan nimittämisestä. tarkoitukseni on ollut käyttää yllämainittuja. ja kerta täällä ollaan voimakkaasti sitä mieltä että naapuri on rasistinen sana niin jos tulee vielä aiheesta jotakin niin koitan käyttää sanaa mustaihoinen tai afrikkalainen.
Mutta miten mustaihoista pitäisi kutsua?? sillä eihän valkoisiakaan kutsuta valkoihoisiksi vaan he ovat arjalaisia, intiaanit eivät ole punanahkoja, meksikolaiset eivät ole kermakahvi ihoisia vaan lationoita, kiinalaiset eivät ole keltaihoisia vaan aasialaisia jne mikä rodun määritys sana on mustaihoiselle jollei se ole naapuri??
ihan noin vaan mielenkiinosta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom