Jaa, nyt ne on suomalaiset, englantilaiset ja italialaisetkin jo eri rotua. Kohta ei enää turkulainen ja tamperelainenkaan ole samaa rotua. Mut niinhän sen on oltava, kun täällä Suomessakin, itse asiassa jokaisessa pikkukylässäkin on vaikka minkälaista hiihtäjää: On ujoja, on hulluja, on läheisriippuvaisia, seurallisia, juoppoja, neroja, perseennuolijoita, ties mitä. Pakko sen on rodusta johtua, kun kulttuuri kerran on kaikilla ollut sama! Olen myös käynyt Tampereella, ja voin sanoa, että se jos mikä kertoo totuuden. Päättelyni on saumatonta!Modsognir sanoi:Mutta ihmisissä eroja on geeneissä selvästi havaittavasti... joten sillä perustelin sitä että erilaisia käyttäytymis malleja on... kuten esimerkiksi meissä suomalisissa verrattuna italialaisiin.. ovat kovaäänisiä puhuvat paljon halaavat kaikkea mikä liikkuu jne... kun taas suomalaiset tunnetusti hiljaista juroa kansaa. (poikkeuksia toki löytyy)
mutta jo suomalaisen ja italialaisen välillä löytyy selvät käyttäytymis erot
ja sen voisin uskoa johtuvan ihan rodusta.. serkkuni muutti britanniaan ja hommasi tyttöystäväkseen 50britannia/50Italia ja on kuuleama sellainen häsläpyörä että ei mitään rajaa... asunut britanniassa koko ikänsä eli kulttuuri ei asiaan ole voinut vaikuttaa.. itsekkin olen käynyt italiassa ja voin sanoa että se jos mikä kertoo totuuden.
Ps.