Kysyin joskus aikoja sitten vähän neuvoja ravinnosta ja treenistä ja nyt olen päässyt jyvälle hyvin kaikesta, mutta yksi asia mietityttää..
Silloin minulle painotettiin terveellistä ruokavaliota, proteiinipitoista sun muuta.. Noh, rahkaa tuleekin vedettyä päivässä kaks 500g lootaa, tunaa, raejuustoa sun muuta..
Jyvällä olen siis vähän siitä, että miten pitää syödä, mutta kun ilmoitin silloin myös, että tulee viikonloppuisin syötyä sitten karkkia, limsaa, joka kylläkin on maxia, mutta samakos tuo, joskus roskaruokaa ( ehkä kerran kuukaudessa ).. jne
Noh, neuvona sain, että noista ei ole mitään hyötyä, että ne pitäisi heti ensimmäiseksi jättää pois.. Parin viikon ajan meninki aivan liioittelevalla tavalla tämän ruokailun kanssa ja rupesin välttämään kaikkea epäterveellistä kuin ruttoa, mutta tällähetkellä, lähinnä nyt viikonloppuisin tulee syötyä vähän karkkia, suklaata, ehkä sipsiä sun muuta, mutta tietenkin kohtuudella, mutta kuitenkin..
Olisi kiva tietää, että esimerkiksi EhrNam, etkö ikinä syö mitään hyvää tai vastaavaa?
Voi olla, että on vähän eriasia, koska itse olen vasta täysi-ikäisyyden kynnyksen saavuttanut ja tällähetkellä vielä kotona asustelen, mutta eikö sinulta löydy kaapista keksejä, joita joskus napsit sieltä tai jotain epäterveellistä syötävää, koska itse tulee syötyä viikon aikana esimerkiksi domino keksejä muutama päivässä jos niitä kaapista löytyy..
Ei siinä varmaan mitään pahaa ole, koska lenkkeilen jokapäivä ja pidän kunnostani silläkin tavalla huolta, mutta kuitenkin.. Ettekö syö mitään keksejä tai leivoksia? Jos nyt ei vain karkeista puhuta.. Itse tulee vierailtua paljon ja tarjolla yleensä on jotain pullaa, leivoksia sun muuta, niin onhan se vähän epäkohteliasta niistä kieltäytyä, mutta miten on.. Miten te sitten teette? Koska näiden lukemisien perusteella täällä suurin osa porukasta on itsemurhan partaalla jos tulee tuollainen '' hiilaripommi '' nautittua..
Itse ainakin nautin hyvästä syömisestä, vaikka karkkia olisikin, sillontällöin roskaruuasta sun muusta..
Terveisin: 30kg laihduttanut ja kovaa treeniä vetävä nuorukainen..