Mättöpäivä

Kaupassa tänään alko tekemään mieli jäätelöä,niin erehdyin sit ostamaan litran paketin. Äsken juuri huomasin että söin sit koko paketin yksin,tätä voi varmaan mättöpäiväks sanoo.:jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni oma mättöpäivä(joka tänään varmistuneen uuden työpaikan johdosta..) koostuu pääosin ihan normi.aamupalasta, normilounaasta/päivällisestä ja iltapalasta(+mahdollinen välipala). Mutta jompikumpi lämmin ruoka tulee tälläisinä mättöpäivinä yleensä nautittua esim. kinuskiravintolan buffetista. Joku sanoo, että ompa tylsä mättöpäivä, mutt henk.kohtaisesti tosi riittävä. Ei vaan jaksa pelleillä karkeilla,sipseillä yms..kun voi saada ittensä täyteen parhaista asioista, mitä itämaista on koskaan tullu.

Kaupassa tänään alko tekemään mieli jäätelöä,niin erehdyin sit ostamaan litran paketin. Äsken juuri huomasin että söin sit koko paketin yksin,tätä voi varmaan mättöpäiväks sanoo.:jahas:

Tohon syyllistyn välillä itekki. Mulla menee helposti 3 viikkoa nätisti syöden ilman et tulee pidettyä karkkipäivää kun ei tee mieli. Ja sit tiettyyn aikaan kuukaudesta tulee noita mielihaluja koko kuukauden eestä kerralla ja saattaa mennä parina päivänä peräkkäin jätskiä. Karkkia en oo syöny varmaan puoleen vuoteen.

Ite kävin tänään ostamassa huomiseks pari litraa jäätelöö mut mitenkäs te vedättekö mättöpäivänä ihan mitä huvittaa vai jotain esim. noin 3000 kcal? :)

Ei jaksa laskee mitä niistä mätöistä tulee extra kaloreita.. n. 3000cal +/- menee joka päivä muutenkin, tai ainakin pitäis jaksaa vetää.

Itselläni huomenna kahden viikon ankaran dieetin jälkeinen ensimmäinen mättöpäivä. Tommoset pitäis jaksaa vetää naamaan 24h sisällä:

herkut.JPG

Laskin että tossa on noin 36 000kJ energiaa! :eek:

Muuten olen kyllä esim tän viikon vedellyt 5 000kJ per päivä. En oo vie katsonut paljonko olen tällä viikolla laihtunut, mutta viimeviikolla laihduin 6,7kg, kun oli dieetin eka viikko!

Enää vajaa viisi tuntia niin voi aloittaa mättämisen!

^Como?!
Tänään mättöä ollut suklaamousset ja joku bodyshaper crispyhasselnut -patukka. Tossa yllä on jo nähty vaivaa mieleisen kombon löytämiseen:D

^Harvoissa kebab-ravintoiloissa on tietoa aterioiden energiamääristä. Tuossa ylläolevassa annoksessa on n. 5 000kJ. Olen laskenut sen itse, tilaamalla kebabin kotiin ja punninnut paljonko siinä on 1)kebab-lihaa 2) majoneesia 3) salaattia 4) salaatinkastiketta. Tämä siis marmada kebabissa, jos mukana tulee vielä jotain perunasafkoja tai riisiä, ne pitää myös laskea.

Niin ja piti vielä sanoa että olen varannut 12h aikaa sokerihumalan pois nukkumiseen! :D

Huominen on todellinen löysäily päivä.

^Como?!
Tänään mättöä ollut suklaamousset ja joku bodyshaper crispyhasselnut -patukka. Tossa yllä on jo nähty vaivaa mieleisen kombon löytämiseen:D

omiin lisäruokiini lisättäköön täten hiukan yli puoli pussia Prawn Crackerssejä eli katkarapusipsejä.
*tries not to morkkis

herkut.JPG

Tuohan kebabbiannos on pirun pienen näköinen, ei tosta tulis ku vihaseks. Se annos pitää olla sellasella isolla "pizzalautasella", että nälkä lähtee. :kuola: Eilen tuli vedettyä ihan ok kebabbiannnos Hämeenlinnan Steak Housessa.

Ite temmoin eilen grilliruokaa, olutta, vahvempiakin, siideriä ja colaa. Kaikkea ns. sontaa, vaikka saakelin hyvää oli! :D Mökkijuhlat.

Njoo ens viikko menee taas normisti paitsi perjantaina lähtee Viroon, niin voi mennä taas vähän syömiset miksi sattuu. No mitäpä tuosta. Sen jälkeen Lappiin rauhoittuun (ehkä). :D Mutta hirvee himo päästä nosteleen rautaa, onneks huomen pääsee.

^^No aika iso kebabbi saa ollakin jos pizzalautaselta tarjoillaan..Tuoko ne sen lautasella kotiinki? Muutenkin tommonen "mun kebabbi on isompi kun sun kebabbi!" kehuskelu on ihan perseestä.

Eikä sun olis koko isoa kuvaa tarvinnut tohon uudelleen postata.

Mutta nyt on mättöpäivä takanpäin ja voi helvetti että on maha kipiä. Hyi helvetti tulee paha olo kun katson tota kuvaa nyt.

Feikki-Elviksellä taitaa olla nälkä, vaikka muita selittää. :D

Man78, pidä sama linja. Lisää ruokakuvia, kun on mättöpäivä.

Pitänee joskus kokeilla tälläistä mättöpäivää. Vaikuttaa mielenkiintoiselle.

Man78, pidä sama linja. Lisää ruokakuvia, kun on mättöpäivä
Toihan oli se feikki-elviksen kuva.

Oon kyllä samaa mieltä elviksen kanssa. Mun mielestä toi näyttää ihan hyvän kokoselta kebab-annokselta. Yleensä mukaan otettuna siitä tulee tollanen kasa kun sen pakkaa tohon lootaan. Voihan sen tietty pizzalautasellekin levitellä matalammaksi annokseksi jos se näyttää suuremmalta ja paremmalta niin. :rolleyes:

Ekan kerran kuuden kuukauden karkkilakon jälkeen tuli vedettyä naamariin 1 suklaapatukka 33g (160kcal) ja 1 Toffeetuutti (175 kcal.) Eipä tee mieli mättöä kauheen usein...

Ekan kerran kuuden kuukauden karkkilakon jälkeen tuli vedettyä naamariin 1 suklaapatukka 33g (160kcal) ja 1 Toffeetuutti (175 kcal.) Eipä tee mieli mättöä kauheen usein...
Olet yli-ihminen.

Olet yli-ihminen.

Enkä oo. Syön vaan säännöllisin väliajoin proteiinia ja rasvaa eikä mulle siksi tuu kauheita hiilarihimoja. Jos olen 8 tuntia syömättä ja meen sit nälkäsenä ruokakauppaan niin tuhoisia lopputuloksia syntyy! Siksi en niin tee. Salilla vetäsen palkkarin naamaan ja meen sen jälkeen ruokaostoksille ja silloin ei ikinä tee mieli mitään mättöä. Nälkäsenä töitten jälkeen, kun ei oo urheillu -> tekee mieli herkkuja. Joten menen ruokakauppaan vain treenattuna salin jälkeen palkkarit juotuani.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom