Mättöpäivä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:D Juu, näin on varsinkin ku on tullu otettua keittoa=syön sillon tosi huonosti tai siis olemattomasti. Ei sais paino kuitenkaan tippua enää, nytkin kesällä taas vaan tippunu. Tänään sit jo normiruokaa.

Itellä on mässynhimo vähentynyt, kun aina silloin tällöin ottaa treenin jälkeiset hiilarit irtokarkista. Ei siis mitään suurta määrää, vaan jo 5-6 hyvänmakuista karkkia rauhallisesti nauttituna pitää mielen kovasti tyytyväisenä. 100 gramman pussia saa natustaa hyvällä mielellä useampien treenien jälkeen.

tullu tässä nyt pari päivää mätättyä kun ei oo puoleenvuoteen oikee mätännytkään ja teki hyvää!

Yleensä ei tee makeita ym mieli ollenkaan turhaa syömistä karamellit ja sipsit mielestäni mutta ihmisiä on monenlaisia.

Mättööni kuului Mäkistä 4 juustoa + bicmac + 0.5l zero colaa + tuplamakupirtelö suklaa mansikka (tää oli aamupala :D) sitte päivä jatkui nacho cheese tortilla sipseillä, parilla geishalla, jäätelöä ben & jerry, pepsiä, lidlin lakritsia, energia juomaa (ei light), pakaste pizzaa.

tollasta on tässä pari päivää vedetty ja tänää illalla loppuu huomenna töitä madonnan keikalla ja sitte perjantaina rankastaa kehoa salilla ja kunnolla !!! :curs:

2 kuukauden kiristely/ dietti ja maanantina olis tarkoitus loppua..
No tulihan se eilen illalla täydellisen päivän jälkeen ratkettua syömään pizzaa..
Tänään kunniallisen aamulenkin ja aamupalan jälkeen tuli vedettyä parin ruisleivän jälkeen buffet jäätelö ja kismet suklaapatukka!! -_-'
Ottaapas nyt jälkeenpäin päähän niin perkuleen paljon..
Noh, ehkä noi voi vielä korjata lenkillä unohduksiin ja näkymättömiin..

Paljo jengillä nousee paino mättiksen jälkeisenä aamuna?:D Itellä joku 2kg, kait johtuu siitä, et ku syö suolasta ja juo paljon nesteitä, niin se suola aika tehokkaasti pitää sen nesteen kropassa, meinaan ei hirveesti kusettanu koko illan aikana, eikä aamulla. Pari päivää tohon menee, et noi mättö"kilot" on karissu:dance:

Mut tuntuu, et toi mättö ei ainakaan mulla hyödytä muuta kuin päätä, aineenvaihduntaan en usko sen paljoa vaikuttavan. Kylhä se vituttaa, ko oot viikos saanu jonku kilon pois, sit yhen illan syömiset antaa pari päälle, mut oppinu jo, et eipä se mitään lihomista ole..

Paljo jengillä nousee paino mättiksen jälkeisenä aamuna?:D Itellä joku 2kg, kait johtuu siitä, et ku syö suolasta ja juo paljon nesteitä, niin se suola aika tehokkaasti pitää sen nesteen kropassa, meinaan ei hirveesti kusettanu koko illan aikana, eikä aamulla. Pari päivää tohon menee, et noi mättö"kilot" on karissu:dance:

Mut tuntuu, et toi mättö ei ainakaan mulla hyödytä muuta kuin päätä, aineenvaihduntaan en usko sen paljoa vaikuttavan. Kylhä se vituttaa, ko oot viikos saanu jonku kilon pois, sit yhen illan syömiset antaa pari päälle, mut oppinu jo, et eipä se mitään lihomista ole..
Muituilemalle muistelisin joskus lukeneeni artikkelin just cheatti päivästä ja siinä oli jotain puhetta että seuraavana päivänä paino olis noussu sen 1-2kg ja sen on tarkotus lähteä pois kolmessa päivässä. Painon nousu johtuu juuri siitä että vedetään sitä safkaa niin paljon. Siinä tais tosin olla niin että kalorit vedettiin kumminkin puhtaista lähteistä ja pidettiin aisoissa ihan hyvin, 1000-2000 kaloria plussalla maksimissaan. Ja mättöpäiväkin oli vain kerran kahteen viikkoon.

Itellä kans seuraavana aamuna kun kokeilee niin näyttää 2kg enemmän.
Itse en ole oppinut sitä vieläkään, että paino voi heitellä noin paljon ja, että se ei tarkoita lihoamista..
Edelleen kun mättöpäivä on ohitse tulee seuraavana aamuna hemmetinmoinen äreys, kun huomaa, että paino on noussut..
No, ratkaisuksi olen päättänyt aina käydä puntarilla perjantaina aamulla, ku mättöpäivät ovat ne pe ja la illat! :dance:

Itellä tuli syötyä karkkia nyt. :kuola:

Mutta tuskimpa tuo nyt niin kauheana haittaa kun painoa yritänkin nostaa...tulee kaloreita.

Itellä tuli syötyä karkkia nyt. :kuola:

Mutta tuskimpa tuo nyt niin kauheana haittaa kun painoa yritänkin nostaa...tulee kaloreita.
ANKEA LÄSKIN ELÄMÄ KOITTAA HUOMENNA!!

No ei nyt ehkä välttämättä sittenkään...

S-kolmosen odotettu mässypäivä on kolmen viikon kuluttua, kun treenijakso päättyy ja ankara herkkujen suunnittelu on käynnissä. Viimeks tuli tuollainen ''karkki-/mässypäivä'' pidettyä 2007.

Syömisen suhteen meikäläisen seuraava mättöpäivä tulee olemaan keitonoton jälkeinen krapulapäivä. En tosin tiiä, että koska se päivä koittaa :) Voi jumaleissön sitä fiilistä ku pikkurabulassa saa ahtaa naamariinsa kebabit, ranskalaiset, uunimakkarat sun muut bonukset!

Varsinkin punttimimmit on nykyään oikea syömishäiriöisten tukikeskus.

Itse olen shrimpin kanssa näistä ravinto-asioista hyvin pitkälti samoilla linjoilla, mutta varsinkin tätä lausetta komppaan. Tuntuu, että itsekin sairastuu syömishäiriöön pelkästään lukemalla sitä palstaa.

Asiaan. Itsellä diettiä takana kolme viikkoa. Alku oli ihan helppoa, nyt on viimeisen viikon vaivannut ihan hillitön makeanhimo ja väsymys. Periksi en ole antanut, mutta varmaan olis tankkauspäivän aika tässä kohtaa. Huomenna ehkäpä.

Aiempien kokemusten perusteella sanoisin, että omalla kohdalla tankkauspäivä kerta viikkoon on liikaa, mutta noin kahden viikon välein Ok. Harvemminkin, jos siltä tuntuu. Mulle jää levy päälle herkkujen mättämisen osalta liian helposti, vaikea lopettaa siihen yhteen päivään.

Pari leffaa valmiina ja Joey's special tulossa :kuola:

Dietillä ollessa odottaa kun kuuta nousevaa sitä mässypäivää, ja sitten kun se vihdoin koittaa ja kaupasta on kannettu kotiin suklaata, karkkia, sipsejä, jäätelöä ym herkkuja, niin pari kourallista kun on syönyt niin ei enää teekään yhtään mieli herkkuja. Sitte taas seuraavan viikon tekis hemmetisti mieli, kunnes se seuraava mättöpäivä taas koittaa.
Eli joku psykologinen vaikutus mulla,kun tietää että ei saa herkutella, niin tekee hitosti mieli, sitten ku saa niin ei haluakaan :)

Sama juttu mulla oli mulla. Nykyään olen korjannut asian niin, että ostan hieman salmiakkia/muuta karkkia kun himottaa, niin ei tuu övereitä :) Jäätelöä, sipsejä, limpsaa yms. ei nykyään tee enää yhtään mieli, mutta karkki on jonkinnäkönen kryptoniitti meikäläiselle. Kebabbia/muuta roskaruokaa tekee kanssa mieli sillontällön, mutta ei mitenkään "pakottavasti". Toisinkuin karkkia... :kuola:

Vituttaa, että karkkipussit on nykyään niin saatanan isoja. 100g riittää tyydyttämään himon aivan hyvin, mutta siinä on valinnanvara hieman heikko. Jos erehtyy irtokarkkiosastolle, niin sillon tulee aina vähintään 400g, kun on niin montaa lajia mitä on pakko saada :D

Vituttaa, että karkkipussit on nykyään niin saatanan isoja. 100g riittää tyydyttämään himon aivan hyvin, mutta siinä on valinnanvara hieman heikko. Jos erehtyy irtokarkkiosastolle, niin sillon tulee aina vähintään 400g, kun on niin montaa lajia mitä on pakko saada :D

Totta tuosta toinen puoli, mutta onneksi näitä 100 ja 120 gramman minipussejakin on viime vuosina ilmestynyt useampaa sorttia. Just eilen vedin niitä kaksi hiilarimättöpäivän kunniaksi - ja se riitti. Ennen meni monasti 400 gramman säkki.

S-kolmosen odotettu mässypäivä on kolmen viikon kuluttua, kun treenijakso päättyy ja ankara herkkujen suunnittelu on käynnissä. Viimeks tuli tuollainen ''karkki-/mässypäivä'' pidettyä 2007.

:eek:
Jos tuo on totta, niin olet kyllä nihilistisin ja spartalaisin hc-bodymunkki ikinä!

mulla oli eilen mättöpäivä! tai oikeastaan kaverin polttarit, mutta tuli syötyä herkkuja joten pidän sitä mättöpäivänä. en suunnitellu mitä syön vaan fiiliksen mukaan mentiin!

- makkara nuotiolla, hirveästi kasviksia
- brie-juustoa ja hilloa, polar-juustoa, mozzarellaa ja fetaa aika hirmuisesti
- muffinssi, 3 sulhaspiirakkaa ja munavoita
- salaattia hirveästi
- karkkeja n.50g
- kasvis-fetapiirakkaa pala
- mutakakkua 2 palaa ja vadelmasosetta
- ehrmann, jogurtti, 250g milbonan rahkaa
- maitokahvia paljon
- energiajuomaa, limsaa, kokista (olin kuski..)
- mansikoita, ananaskirsikoita, verkkomelonia paaljon
- keksi, leipä ja juustoa

saattoi unohtua jotain :D koko illan ja yön oli hirveä ähky. protskupitoista evästä naukkailin aina välillä että sitäkin tulis jostain. arvelen päivän kalorisaldon jonnekin 3500kcal paikkeille. liikuntana tuli vain seinäkiipeilyä vähän.

:eek:
Jos tuo on totta, niin olet kyllä nihilistisin ja spartalaisin hc-bodymunkki ikinä!
2007 olin melko ylipainoinen (157 cm / 78 kg), niin ei mikään huono päätös ollut jättää herkutteluja väliin. 2008 toukokuussa ostin viimeksi suklaapatukan kaupasta, mutta en nyt sitä mässäilyksi laske. Aika nollatoleranssi ollut herkkujen suhteen viimeisen 1,5 vuoden aikana, mutta nyt alkaa jo neljät vatsapalikat näkymään ja olen ajatellut, että kai sitä voisi vapauksia vähän suoda tervejärki mukana.

Tuon herkkulakon aikana tuli aika hyvin vieroitettua itsensä kaikesta karkista yms. Hedelmä Aakkoset ja Fazerin -suklaapatukat oli silloin heikkous. Nykyään pystyy helposti kieltäytymään herkuista ilman sisäistä mielihalukamppailua. Mutta parin viikon päästä katellaan, miten karkki maistuu. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom