- Ikä
- 40
^Jätkällä mättöpäivä jokapäivä? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muituilemalle muistelisin joskus lukeneeni artikkelin just cheatti päivästä ja siinä oli jotain puhetta että seuraavana päivänä paino olis noussu sen 1-2kg ja sen on tarkotus lähteä pois kolmessa päivässä. Painon nousu johtuu juuri siitä että vedetään sitä safkaa niin paljon. Siinä tais tosin olla niin että kalorit vedettiin kumminkin puhtaista lähteistä ja pidettiin aisoissa ihan hyvin, 1000-2000 kaloria plussalla maksimissaan. Ja mättöpäiväkin oli vain kerran kahteen viikkoon.Paljo jengillä nousee paino mättiksen jälkeisenä aamuna?:D Itellä joku 2kg, kait johtuu siitä, et ku syö suolasta ja juo paljon nesteitä, niin se suola aika tehokkaasti pitää sen nesteen kropassa, meinaan ei hirveesti kusettanu koko illan aikana, eikä aamulla. Pari päivää tohon menee, et noi mättö"kilot" on karissu:dance:
Mut tuntuu, et toi mättö ei ainakaan mulla hyödytä muuta kuin päätä, aineenvaihduntaan en usko sen paljoa vaikuttavan. Kylhä se vituttaa, ko oot viikos saanu jonku kilon pois, sit yhen illan syömiset antaa pari päälle, mut oppinu jo, et eipä se mitään lihomista ole..
Itellä kans seuraavana aamuna kun kokeilee niin näyttää 2kg enemmän.Paljo jengillä nousee paino mättiksen jälkeisenä aamuna?:D Itellä joku 2kg, kait johtuu siitä, et ku syö suolasta ja juo paljon nesteitä, niin se suola aika tehokkaasti pitää sen nesteen kropassa, meinaan ei hirveesti kusettanu koko illan aikana, eikä aamulla. Pari päivää tohon menee, et noi mättö"kilot" on karissu:dance:
Mut tuntuu, et toi mättö ei ainakaan mulla hyödytä muuta kuin päätä, aineenvaihduntaan en usko sen paljoa vaikuttavan. Kylhä se vituttaa, ko oot viikos saanu jonku kilon pois, sit yhen illan syömiset antaa pari päälle, mut oppinu jo, et eipä se mitään lihomista ole..
ANKEA LÄSKIN ELÄMÄ KOITTAA HUOMENNA!!Itellä tuli syötyä karkkia nyt.
Mutta tuskimpa tuo nyt niin kauheana haittaa kun painoa yritänkin nostaa...tulee kaloreita.
Varsinkin punttimimmit on nykyään oikea syömishäiriöisten tukikeskus.
Dietillä ollessa odottaa kun kuuta nousevaa sitä mässypäivää, ja sitten kun se vihdoin koittaa ja kaupasta on kannettu kotiin suklaata, karkkia, sipsejä, jäätelöä ym herkkuja, niin pari kourallista kun on syönyt niin ei enää teekään yhtään mieli herkkuja. Sitte taas seuraavan viikon tekis hemmetisti mieli, kunnes se seuraava mättöpäivä taas koittaa.
Eli joku psykologinen vaikutus mulla,kun tietää että ei saa herkutella, niin tekee hitosti mieli, sitten ku saa niin ei haluakaan
Vituttaa, että karkkipussit on nykyään niin saatanan isoja. 100g riittää tyydyttämään himon aivan hyvin, mutta siinä on valinnanvara hieman heikko. Jos erehtyy irtokarkkiosastolle, niin sillon tulee aina vähintään 400g, kun on niin montaa lajia mitä on pakko saada :D
S-kolmosen odotettu mässypäivä on kolmen viikon kuluttua, kun treenijakso päättyy ja ankara herkkujen suunnittelu on käynnissä. Viimeks tuli tuollainen ''karkki-/mässypäivä'' pidettyä 2007.
2007 olin melko ylipainoinen (157 cm / 78 kg), niin ei mikään huono päätös ollut jättää herkutteluja väliin. 2008 toukokuussa ostin viimeksi suklaapatukan kaupasta, mutta en nyt sitä mässäilyksi laske. Aika nollatoleranssi ollut herkkujen suhteen viimeisen 1,5 vuoden aikana, mutta nyt alkaa jo neljät vatsapalikat näkymään ja olen ajatellut, että kai sitä voisi vapauksia vähän suoda tervejärki mukana.
Jos tuo on totta, niin olet kyllä nihilistisin ja spartalaisin hc-bodymunkki ikinä!