Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
luumu sanoi:Miten käytännössä otatte tuon "snugly" (eikö se tarkoita tässä mitan painamista kehoa vasten?) kohdan. Sehän tässä ratkaisee. Eli uloshengityksen lopussa mutta kuinka tiukalle? Pitäen mittaa vapaasti juoksevana vai esim. puristaen sen kunnolla tai... aivan eri luvut.
itse joutuisin treenaamaan NILKKOIHIN lisää tuon mukaan. ehkäpä noi on kuitenkin "normaalikuntoisen" ihmisen mittojen mukaan tehdyt.. mielenkiintoinen ideana ja luultavasti melko tarkkakin. kannattaa olla todella tarkkana tuon painon kanssa muuten. siitä tulee todella helposti heittoja rasvaprosenttiin.Emmah sanoi:Pikkasen huvitti myös tuo graafi, joka koitti kai esittää, miten lihas ja läski on jakaantunut kehossa eri paikkoihin.
AMK sanoi:Mulle anto netti mittaus sen 18% ja tänään kävin miesten messuilla, jossa mitattiin sillä elektronisella rasvaprosenttimittarilla. Anto tulokseks 14%. Aika iso ero, tosin kuulemma se elektroninenmittari jättää jalat pois laskuista. Se oli kyl kallis vehje, ettei mikään halpis.

Karoliina100 sanoi:30% näytti, eli pieleen meni. Testi ei ottanut lainkaan huomioon Activity Level valintaa. Tulos oli aina sama, vaikka siitä valitsisi minkä tahansa valinnan. Kummallisesti monet arvoni poikkesivat 10-15 yksikköä ihannearvoista puoleen tai toiseen. Polvenikin ovat aivan liian ohuet.![]()
Cockton sanoi:paino: 119 kg, ei paljoa muutosta
Rinnanympärys: -6 cm
vyötärö: -10 cm
vatsa: -5 cm
lantio: -5 cm
Virhettähän tuollaisen lällyn mittaamisessa on helppo tehdä, kun mitta painuu laardiin ja saa äkkiä outoja tuloksia. mut vaikka kuinka puskin mahan ulos paraatiasennosta lepoasentoon, niin en mä isompaa ympärysmittaa saanu aikaiseks