Ei tuo välttämättä kovin kauas mene. joku 17%.. Pari prosenttia sinne tai tänne..lej sanoi:Ei voi olla noin korkea.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tuo välttämättä kovin kauas mene. joku 17%.. Pari prosenttia sinne tai tänne..lej sanoi:Ei voi olla noin korkea.

Timba79 sanoi:LOL, melkein 27% näytti. Että ei kyllä todellakaan pidä paikkaansa. Enkä nyt äkkiä huomannut mitä oisin mitannu väärin, mutta todennäköisesti jotakin.
), niin siinä tapauksessa sun "Shoulder" on mitattu väärin. Eli se on ympärysmitta koko kehon ympäri niin että mittanauha menee kummankin olkapään kautta, ei niin että mittaat kainalokuopan kautta vain yhden olkapään.Juza76 sanoi:Jos tuo "Timba" -nimellä oleva profiili tuolla on sun (voisi kuvitella...), niin siinä tapauksessa sun "Shoulder" on mitattu väärin. Eli se on ympärysmitta koko kehon ympäri niin että mittanauha menee kummankin olkapään kautta, ei niin että mittaat kainalokuopan kautta vain yhden olkapään.
Jos tuohon vaihdat luvun ja katsotaan sitten uudestaan.
Toinen luku, mikä hiukan epäilyttää on tuo "Arm". Nimittäin muuten lukusi ovat lähes täsmälleen samoja muhun verrattuna paitsi tämä, joka mulla on n. 5cm vähemmän. Eli mittasitko käsi suorana (ei siis koukussa) ja ilman jännittämistä? Voihan se olla, että mulla on todella narutumputkin suhun verrattuna, mutta tarkista nyt kuitenkin...
Timballa on tainnut olla korsetti päällä :DJuza76 sanoi:Timba, kato tosta vielä toi mun "EDIT" -osio, niin siinä on muutama kohta, jotka poikkeavat radikaalisti mun luvuista...