Määritä rasvaprosenttisi netissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juza76
  • Aloitettu Aloitettu
Lean body mass:92.41kg
Fat mass:19.50kg
Body fat : 17.49 %

Tuommoiset tulokset laski kone,onhan se hyvä suuntaa antava !!!
No tavoitteeksi pudottaa ensin tuonne 15 % .

Vuosi sitten (12.2.04) ajattelin että kai suuntaa antaa, tuolloin paino 77 ja r-% tämän mukaan 11,93%. Tänään paino aika lailla sama, hartioiden ympärys viime vuotiseen +3cm, rinta +5cm, vyötärö +1cm, vatsa +1cm (ajattelisin olevan pääosin lihasta nuokin?), käsi +2cm, reisi +1cm, pohje +2cm jne jne...eli tuntuis että kasvua on tapahtunut lähinnä muualla kuin rasvaosastolla kun painokin on sama, mutta kappas vain, tänään r-% onkin mukavat 13,99!

Tjaa, en tiedä uskoisko että 1,6 kiloa on vähentynyt lihasmassa noilla mittojen muutoksilla. Vatsapalat näkyy karvojenkin alta, joten kuvittelisin että ainakin alle tuon 12 mennään. Pitääkin laittaa kuvia vähitellen kun suurin piirtein vuosi sitten edellisen kerran laitoin ja kehitystä ainakin mielestäni on tapahtunut.

Karoliina100 sanoi:
30% näytti, eli pieleen meni. Testi ei ottanut lainkaan huomioon Activity Level valintaa. Tulos oli aina sama, vaikka siitä valitsisi minkä tahansa valinnan. Kummallisesti monet arvoni poikkesivat 10-15 yksikköä ihannearvoista puoleen tai toiseen. Polvenikin ovat aivan liian ohuet. :)
Tossa on joo jotain vikaa. Meitä oli 4 jotka mitattii toi. 2 naista ja 2 miestä. Mä olen kaikkein isoin ja mulla on iso maha niin mulla oli bf 18 prossaa ja sitten paljo laihemmalla kaverilla yli 20 prossaa ja sitten 2 hoikka muijaa niin niillä näytti 30 ja se ei voi pitää paikkaansa. En tiiä mikä tossa mättää, mutta mittaukset ym on oikein eli ei toi ole yhtään luotettava.

Olisiko jollakulla tiedossa henkilökuvia eri rasvaprosentin arvoilla esim. nettisivu? Tuntuu joillakin olevan hyvä käsitys omista prosenteista jo peilikuvan perusteella - itellä ei hajuakaan.

Tuossa on kyllä jotain häikkää, koska saan saman vastauksen vaikka vaihtelen esim. painoa +/- 5 kg (kaikki muut pidän samana). Ja kai sillä painolla jotain merkitystä tulisi olla...

Lisäksi, kun klikkaan "Show Body Composition" kone herjaa "A script in this movie is causing Flash Player to run slowly. If it continues to run, your computer may become unresponsive. Do you want to abort the script?". Ja jos valitsen No, sivu jämähtää eikä mitään tapahdu..

mutteriukko sanoi:
Olisiko jollakulla tiedossa henkilökuvia eri rasvaprosentin arvoilla esim. nettisivu? Tuntuu joillakin olevan hyvä käsitys omista prosenteista jo peilikuvan perusteella - itellä ei hajuakaan.

Tossa nyt ainakin jotain kuvia.

O-ou

21% :jahas: No, alempi silti kuin naisten keskiarvo. Ja aika vaikeaa oli itseltään mitata, nauha lipsui koko ajan *selittää* :D Pihtimittaus kiinnostaisi myös...

Tuuli M. mittaili joskus Omronilla 14%, myi siinä jotain laihdusvalmisteita, mutta lukemat nähtyään tokas, että jaahas sulle en taidakaan kaupata näitä :rolleyes: Omronilla mitattu myös toisella kertaa 16%.

LBM 60,80
FM 7,20
BF 10,54

Pitänee suurinpiirtein kutinsa, ehkä hieman menee yläkanttiin. Eiköhän tässä kevään aikana tuo läskimäärä vähene jonnekin kuuden kilon kieppeille...

No nii eka posti mulle

24.47% Body Fat Percentage
89.12 kg Lean Body Mass (LBM)
28.88 kg Fat Mass (FM)

No siinä tulokseni. Salilla oon käynyt kuukauden verran...

BFP 22,06 %
LBM 70,92 kg
FM 20,08 kg

Mmm.. leveälantioisena ja varsinkin kapeahartiaisena (lyhyet solisluut) veikkaisin, että toi yläkanttiin ton %:n pistää jonkin verran. Pahus kun meillä olis pihdit himassa, mut pitäis olla joku joka osais kunnolla mitata, ku mulla on niin kiree nahka, ettei niitä poimuja saa oikeen revittyä. Esim. reidestä ei saa ollenkaan kiinni.

Noo.. mutta dieetillä mennään joka tapauksessa. Jiihaa!

15.05% Body Fat Percentage
Your body fat percentage determines what percentage of your body weight is made up of fat. The average male has 15% body fat and the average female has 23% body fat.
66.26 kg Lean Body Mass (LBM)
Lean Body Mass (also called "Fat Free Mass") is made up of your muscle, water, organs and bones. The primary goal of any weight loss program should be to conserve or increase lean body mass while reducing fat mass.
11.74 kg Fat Mass (FM)
Fat Mass is the total amount of fat you have on your body.

kertokaapas tietämättömälle, että mikä on se ihanne/ hyvä tulos.. :D

Back
Ylös Bottom