Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossa on joo jotain vikaa. Meitä oli 4 jotka mitattii toi. 2 naista ja 2 miestä. Mä olen kaikkein isoin ja mulla on iso maha niin mulla oli bf 18 prossaa ja sitten paljo laihemmalla kaverilla yli 20 prossaa ja sitten 2 hoikka muijaa niin niillä näytti 30 ja se ei voi pitää paikkaansa. En tiiä mikä tossa mättää, mutta mittaukset ym on oikein eli ei toi ole yhtään luotettava.Karoliina100 sanoi:30% näytti, eli pieleen meni. Testi ei ottanut lainkaan huomioon Activity Level valintaa. Tulos oli aina sama, vaikka siitä valitsisi minkä tahansa valinnan. Kummallisesti monet arvoni poikkesivat 10-15 yksikköä ihannearvoista puoleen tai toiseen. Polvenikin ovat aivan liian ohuet.![]()
mutteriukko sanoi:Olisiko jollakulla tiedossa henkilökuvia eri rasvaprosentin arvoilla esim. nettisivu? Tuntuu joillakin olevan hyvä käsitys omista prosenteista jo peilikuvan perusteella - itellä ei hajuakaan.
Omronilla mitattu myös toisella kertaa 16%.tmee sanoi:pakkis tunnari ei toimi enää? :o