anix, sullahan taitaa olla ihan kohtuullisen mittaiset hiukset? Mä olen epäröinyt tuossa no poo -kokeilussa lähinnä sitä, että mulla on pitkät ja paksut vaaleat hiukset. Jotenkin olen ajatellut, että pitkien hiusten hoitaminen tuolla tavalla voisi olla haastavaa, mutta kiinnostus on nyt heräämässä. Kaipailisin silti lisää kokemuksia esim. hiusten takkuuntumisesta ja selvittämisen vaikeusasteesta. En ole ihan valmis vielä, mutta ehkä jossain vaiheessa..
Kookosöljyä olen muuten käyttänyt muutaman päivän deodorantin sijasta, ja vaikuttaa aika hyvin toimivan. En muutenkaan hikoile paljon, mutta se vähä hiki ei ainakaan nyt haise, kuten ei toki ennen dödölläkään yleensä. Mutta toimivalta siis vaikuttaa vähän hikoilevan näkökulmasta!
Kookosöljyä olen muuten käyttänyt muutaman päivän deodorantin sijasta, ja vaikuttaa aika hyvin toimivan. En muutenkaan hikoile paljon, mutta se vähä hiki ei ainakaan nyt haise, kuten ei toki ennen dödölläkään yleensä. Mutta toimivalta siis vaikuttaa vähän hikoilevan näkökulmasta!