SUPERCARB 1kg -40%

Luonnonkosmetiikka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Luomusertifioiduissa ei käytetä.
- kato menny multa ihan ohi, että on sertifikaatti, sori:)

mikä sertifikaatti niillä on, muistatko? tiedän asiakkaita valasta asiasta, moni kyselee luomumineraalimeikkejä, mutta ei oikeen suomesta saa muuta kuin esim dr. hauschkaa yms, jotka nyt ei ihan sama asia kuitenkaan oo, vaikka mineraaleja niissäkin käytetään.

Visa Electronilla ei ilmeisesti tuolta Alimalta onnistu ostamaan? Tai sitten joku meni väärin, tympäsee. Onko teillä kaikilla muilla Visa, jolla ostokset on onnistuneet?

Ja minkäslaiset sävyt on sitten osoittauneet oikeiksi esim puuterissa tms.? Aika hankala on noita samplejakin valita, olen Lumenelta 2 sävyä käyttänyt. Osaisiko joku antaa vinkkejä mitä kannattais kokeilla?

Mä käytän ihonpuhdistuksessa vain Dr. Hausckaa, meikeissä ja lakassa Santea, suihkutuotteissa tulee käytettyä sekä Weledaa että Laveraa :)

Mäkin ostelin eilen Hauskan ihonhoitosatsin. Pitää täydentää sitä pikkuhiljaa, jos nämä ostamani tuntuvat pitemmän päälle hyviltä. Mitäs olet tykännyt Santen meikeistä? Mä olen vähän skeptinen esim. ripsivärien suhteen kun melko monessa paikassa luonnonripsarit on todettu melko surkeiksi.

Mäkin ostelin eilen Hauskan ihonhoitosatsin. Pitää täydentää sitä pikkuhiljaa, jos nämä ostamani tuntuvat pitemmän päälle hyviltä. Mitäs olet tykännyt Santen meikeistä? Mä olen vähän skeptinen esim. ripsivärien suhteen kun melko monessa paikassa luonnonripsarit on todettu melko surkeiksi.
Mä otin ihan justy nyt vasta Santen meikit käyttöön, koska etsiessäni Laveraa niiden syysmeikit ei ollu vielä tullut luontaistuotekauppaan. Santelta mulla on puuteri joka on tosi hyvä ja laadukkaan oloinen ja se itse paketti on tyylikäs ja sisältää tosi ison peilin. Lisäks ostin Santelta kolmen värin luomiväripaletin ja värit on luonnonläheisiä. Paljon väripigmenttiä ja pysyy kauan! Mulla on itseasiassa Dr. Hausckalta ripsiväri ja se on tosi huono. Suttaa alaripsien alle sellasen tumman jäljen ja en tykkää yhtää. Monet sanoo et se Hausckan volyme ripsari ois paremi (?)...Mä en ite käytä ripsaria kun juhlissa kun mulla on mustat pitkät ripset. Joskus sitten jossain hipoissa kiva laittaa ripsaria et vähn kaartuu ja tulee näyttävämmäks. Santen hiuslakka oli ISO ja hyvä yllätys, koska epäilin miten mahtaa luonnonlakka pitää etuhiukset ryhdissä. Tosi hyvä lakka ja ei oo sellanen myrkyn tuoksuinen mitä tavislakat :)

Anteeksi kun en jaksanut selailla koko ketjua läpi, vastaus olisi voinut löytyäkin (mut hei, 9 sivua ja nukkumaanmenoaika lähestyy.. ;)) mutta mulla olisi teille pieni kysymys.. :) Neuvokaapas keltanokalle hyvä, kohtuuhintainen, (mielellään jota saa ihan marketista) mineraalimeikkipuuteri. Ihoni on ihan hyvä ja sävyltään tasainen (kiitos kuuluu osittain aco:n ihanalle asteittainruskettavalle..), mutta pieni ongelmani on se, että otsa, leuka ja nenä alkavat päivän mittaan kiillellä. Siis hakusessa on jokin kiiltoa ja lievää rasvaisuutta hillitsevä ohut mattapinnan jättävä puuteri, jota voisi tupsuttaa naamaan päivän mittaan. Mitään kovin peittävää tai tukkivaa tuotetta en halua. Toivottavasti siinä olisi myös eri värisävyjä joista on vara valita. Liian vaalea tai tumma puuteri kun näyttää naamassa kamalalta..

Olisikohan kenelläkään tiedossa mitään kivaa luonnon hoitoa tummille pitkille hiuksille? Oon kuullut että vois joillain yrttiliuoksilla esimerkiksi yrittää syventää väriä.

nostan nyt vanhemman topan pinnalle. (: kellään kokemusta ruskettavasta luomukosteusvoiteesta? joko kasvoille tai koko kropalle.

Mä oon ite pääasiassa rasvannut ihan oliivi-, auringonkukka- tai pähkinäöljyillä.
Muutenkin aika paljon tulee käytettyä "keittön antimia" myös ihonkin hoidossa.

Osaisko joku kertoa vaihtoehdon Dr. Hauschkan sävyttävälle päivävoiteelle? Tuote on muuten melko loistava, mutta en kestä sen hajua! Ymmärrän että luonnonkosmetiikka monesti haiskahtaa...noh, luonnonkosmetiikalta, mutta tuo on kyllä niin vahvan lemuinen että varsinkin kasvoille levitettävänä tuotteena ylittää mun sietorajani. Muuten tosi hyvä, kosteuttava ja antaa kivasti vähän väriä mun olminvalkoiselle talvi-iholleni.

Mä oon ite pääasiassa rasvannut ihan oliivi-, auringonkukka- tai pähkinäöljyillä.
Muutenkin aika paljon tulee käytettyä "keittön antimia" myös ihonkin hoidossa.
siis ruskettavasta?

ya-ya: laveralla muistaakseni oli jotain, varmasti ainakin halvempi mitä hauschka.

No nytpä löytyi mielenkiintoinen threadi!!
Voisiko joku pikaisesti suositella PARASTA luonnonkosmetiikka-meikkivoidetta? Ja siis noista mineraalijauhoista en tykkää, hakusessa siis ihan voidemainen juttu :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Noniin, vastaanpa itse omaan kysymykseeni. Eli Laveran meikkivoide tuntuu olevan sellaista kamaa, että hirveästi ei tarvitse ominaisuuksista tinkiä siksi että kyseessä on luonnonkosmetiikka. Melko ohut eli superpeittävää voidetta kaipaaville ei varmaan tarpeeksi, mutta mulle ihan täydellinen!

Nostelenpas vanhaa ketjua, onko täällä shampoottomia hiuksia vielä? Lopetin roa-kuurin n. kk sit enkä ole vieläkään pessyt hiuksia shampoolla (yht. noin viiteen kuukauteen nyt) ja yritän sitkutella edelleen ilman niin kauan kuin kykenen. Mulla on pitkät hiukset, hieman yli puoleen selkään ja jokapäiväisen vesipesun nuo kyllä vaativat, alkaa olla aika työlästä jo. Koitan tässä samalla kasvatella vanhoja hiusvärejä pois ja varmaan pitäisikin käydä vähän lyhentämässä kuontaloa :)

Minkälaisilla kemikaalittomilla vaihtoehdoilla ootte pesseet hiuksianne? Ekokauppa Ekolossa näytti olevan ihan mielenkiintoisia tuotteita, nuo shampoopalat nyt esimerkiksi "Saippuapohjainen shampoopala on täysin ekologinen, se on tehty luomu kasviöljyistä, - yrteistä ja- eteerisistä öljyistä. Ei sisällä säilöntäaineita, keinotekoisia hajusteita tai väriaineita eikä myöskään mineraaliöljyjä." Tommosta meinasin kokeilla, jos näyttää siltä, että jotain vettä vahvempaa pesua tarvitsisi, onko joku kokeillut? Tai onko suositelle jotain muuta vaihtoehtoa?

Meikeistä olen käyttänyt vähän milloin mitäkin, mm. Dr. hauschkaa, Jane Iredalea ja Lily Lololta olen tilannut puuteria. En nyt mikään ituhippi ole, mutta jos löytäisi omalle ongelmaiholle, jonkun sopivan kombon, markettimeikeillä se ei onnistu. Ainakin vielä toistaiseksi roan jälkeen on pysynyt iho ihan hyvänä, vaikka olen vähentänyt naamanpesuaineiden käyttöä reilusti. Kostetuttamiseen olen käyttänyt apteekin rasvoja.

Vinkkejä, kokemuksia ja tuotearvoseluja kaivataan ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom