Lopetitko RÖÖKAAMISEN!!!???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonika
  • Aloitettu Aloitettu
faija kertoo aina stooria et se poltti varmaa 10vuotta joskus, sitte lopetti mun systerin syntymän aikoihin joka on vm75, eli 29 vuotta sitte ja vieläki kuulemma tulee sellasia tilanteita että tekee mieli röökiä, tota se toisteli usein mulle aina sillon ku olin pieni, niin eioo sitte koskaan tullu alotettua totakaan, kännissä tosin menee joskus muutama rööki mut selvinpäin sitä ei kyllä ees pysty polttaa ku maistuu niin kauheelta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
turre101 sanoi:
Heroinisti kun en ole enkä ole ollut, niin en tiedä - mutta jotenkin sellainen kuva on vahvoista huumeista että taitaa olla vähän ylilyönti tuo väite - mutta kertoo kyllä suuntaa.

Itselläni meinaa kyllä välillä loppua usko niin totaalisesti lopullisen lopettamisen onnistumiseen, että tekisi mieli uskoa tuohon väitteeseen. Olen ollut välillä vuodenkin polttamatta, mutta silti aina kun stressi iskee päälle, niin sitä löytää itsensä polttamasta. On äärimmäisen ärsyttävää olla esim. 2-3 kuukautta polttamatta ja sitten aloittaa uudelleen pienimmästäkin ärsykkeestä. :wall:

Tässä asiassa tuntuu olevan merkittäviä eroja eri henkilöiden välillä ja kun omaa menneisyyttä pohtii, niin ainakin minulla tuntuu olevan aika pieni kynnys tulla riippuvaiseksi milloin mistäkin. Tällä hetkellä pahin riippuvuus on onneksi salilla käynti ja dieettaus, joten toivon että tätä kautta saisin myös satunnaisen kessuttelun lopetettua.

Turre:
Jostain psykologian opuksessa näin taulukon, jossa esitettiin eri aineiden aiheuttamia riippuvuuksia. Rölssillä se oli 99/100, kun taas heroiini taisi sijoittua johonkin 80/100 paikkeille, ellen ihan väärin muista. Eli fyysinen riippuvuus on tupakassa ainakin teoriassa suurempi.

(Voin pistää tarkemmin jos löydän tuon, tosin googlella varmaan löytyy?)

Tupakointi lopetettu 3 päivää sitten ja olen aikasemminkin ollut n.9kk polttamatta. Eihän tää oo kuin asenteesta kiinni ja ainakin mitä jossain narkkari dokkareissa oon nähny niin vaikuttas tuo heroiini kuitenkin vierotuksen kannalta vaikeempi.

Eilisen ja tämän päivän oon ollu polttamatta. Kyllä tyttökaveria vitutti eilen ku huomas, että mulla ei oo röökiä, sillä on nimittäin tapana poltella mun röökit :D

Mä poltan arkena noin 3-6 röökiä päivässä ja dokatessa vajaan askin. Torstaina juoksin 14 kilsaa aikaan 1.05. Ei pienintäkään motivaatiota lopettamiseen. Ainoa mikä vituttaa on hengityksen haiseminen.

tänä vuonna en oo polttanu röökin röökiä...enkä polta. Ennen tätä lopetusta polttelin jotain 1½v.. moon ollu joku "jaksopolttaja"

jaco sanoi:
Tupakointi lopetettu 3 päivää sitten ja olen aikasemminkin ollut n.9kk polttamatta. Eihän tää oo kuin asenteesta kiinni ja ainakin mitä jossain narkkari dokkareissa oon nähny niin vaikuttas tuo heroiini kuitenkin vierotuksen kannalta vaikeempi.

En menis takuuseen, vaikka ei heroiinista olekaan kokemusta. Onhan alkoholissakin mielestäni paljon nikotiinia voimakkaammat välittömät vieroitusoireet, mutta kyllä viinasta tauon pitäminen on minusta huomattavasti helpompaa kuin tupakasta.

Eli olisikohan siinä taulukossa ollut nimenomaan kyse vierottautumisen vaikeudesta, ei välittömien vieroitusoireiden voimakkuudesta, mitkä epäilemättä heroiinissa ovat nikotiinia kovemmat?

OFFTOPIC: Briteissä on joku poliisipamppu jo sohinut muurahaispesää ehdottelemalla heroiinin laillistamista sillä perusteella, että aine sinällään ei ole vahvasta addiktiopotentiaalistaan huolimatta vaarallinen, vaan sen yliannostukset ja katukaupassa liikkuva moska: http://news.bbc.co.uk/1/hi/wales/3460485.stm

ringside sanoi:
Mä poltan arkena noin 3-6 röökiä päivässä ja dokatessa vajaan askin. Torstaina juoksin 14 kilsaa aikaan 1.05. Ei pienintäkään motivaatiota lopettamiseen. Ainoa mikä vituttaa on hengityksen haiseminen.

Suhteellisen kova oot juoksemaan.

Heinäkuun 4. tulee 10 vuotta ilman tupakkaa. Poltin 14 vuotta ennen lopettamista. Nikotiinipurkkaa jauhoin vieroitusoireissa. Eka vuosi oli vaikeaa, mutta sitten ei mitään hätää. Painoa tuli muutamassa kuukaudessa lähes kymmenen kiloa lopettamisen jälkeen ja ruoka maistui.

SuperStar sanoi:
koskaan tullu alotettua totakaan, kännissä tosin menee joskus muutama rööki mut selvinpäin sitä ei kyllä ees pysty polttaa ku maistuu niin kauheelta

Tää on monella sama juttu. Itte en koskaan varsinaisesti polttanu mutta kaljan kanssa tuli vedettyä askikaupalla. Sitten oli krapulat aika megaluokkaa päänsäryn kanssa ja keuhkot täynnä tervakokkareita joita piti yskiä pois päiväkaupalla.

Lopetin ryyppäämisen ja eipä oo tarvinnut röyhytelläkään enää sen jälkeen.

:david:

Olen ollut satunnainen polttelija, eli siiderillä käydessä tuli aina poltettua. Nyt en enää polta, ei tee edes mieli enää. En tiedä miksi ei rööki enää maistu, mutta hyvä juttu!

protsku sanoi:
Lopetin ryyppäämisen ja eipä oo tarvinnut röyhytelläkään enää sen jälkeen.

Mäkin lopetin molemmat harrastukset samoihin aikoihin. Jos vielä kävis kapakoissa niin varmasti tulisi retkahdettua polttamaankin. Näin se homma pelaa.

Puoli vuotta oon ollu polttamatta, sitä ennen n. pari vuotta sauhuttelin. Pahinta siinä on se helvetillinen tylsyys joka tulee ku ei voi ees odottaa sitä seuraavaa röökitaukoa, ei niinkään mikään muu. Koulussa varsinkin alkaa vituttaa kattoo välitunnilla seinää kun kaikki muut on röökillä... Mutta helvetisti parempi olo mulla silti on. Treenaus se kumminkin mulla on tärkein asia elämässä.

Rakkikoira sanoi:
Mutta helvetisti parempi olo mulla silti on. Treenaus se kumminkin mulla on tärkein asia elämässä.

Ten Points! :5: :kippis1:

Mää oon nyt 30 vuotta ollut polttamatta ja aloitin justiinsa. Aivan ihanaa. Savukkeet on on sontaa, mutta hyvät sikarit maistuu, jopa Moodsin pikkusikarit. :4: Tulee rauhallinen hyvänolontunne niitä nautiskellessa. Suosittelen kokeilemaan. Poltan ehkä kerran kahdessa viikossa, mutta sitäkin nautinnollisemmin. Nautin hitaasti maun levitessä suuhuni. Todella mukava harrastus, kun ei "ota tavaksi". Kannattaa nauttia elämästä ennenkuin on liian myöhäistä.

Toisaalta jokapäivä polttavia ei voi kuin sääliä. Kannattaisi ehkä panostaa satunnaisiin hyvän olon hetkiin, eikä odottaa kahden tunnin välein tapahtuvaa tankkausta.

http://images.google.com/images?q=cigar&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&safe=off&sa=N&tab=wi

kekexx sanoi:
Todella mukava harrastus, kun ei "ota tavaksi". Kannattaa nauttia elämästä ennenkuin on liian myöhäistä.

]

Haha,taisin ajatella samoin kun vedin käteen ekan kerran.

Aika pahat flunssat tässä päällänsä ,mutta posiitiivista on se etten ole polttanut kolmeen päivään.Kaksi vuotta sitten olin kuumeilun seurauksena kolme kuukautta polttamatta ja sitten jatkoin taas,tällä kertaa koitetaan pärjätä paremmin.

Mua ärsyttää se tupakan löyhkä kun tietää miten helvetisti henki ja vaatteet haisee sellaisen nokkaan joka ei itse polta...Ihan paskaa tavaraa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom