Lopetitko RÖÖKAAMISEN!!!???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonika
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Satu
Niin tuosta alkoholin seuraksi tupruttelusta.

Mä tein itselleni alusta asti selväksi, että sallin itselleni sauhuttelun alkoholin kanssa. Se nyt vaan on niin miellyttävä nautinto!
Aika ylpeä olen itsestäni, että olen sen saanut myös niin pidettyä. Vaikka olisi puol askia jäljellä seuraavana aamuna, en ole polttanut vaan tupakat ovat odottaneet seuraaviin juominkeihin.

Eli mielestäni en valehtele itselleni ollenkaan! :piis:

Mä koitin viime lakolla, et röökaisin vaan kännissä. Onnistu ihan hyvin vähän aikaa, kunnes yhtenä darra-päivänä teki mieli (sauhuja;) niin ...vetisti, et annoin itelleni luvan..vetää sinä päivänä topallisen..siitähän se lähti taas ihanasti kämmenestä!!
Joillain onnaa tollaviissiin ja hyvä niin!!

Tällä kertaa nollatoleranssi eikä lakosta tietoakaan. Lopullisesta lopettamisesta kylläkin.:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Sanniella
:thumbs: Hienoa!
Nyt on tullut uusi tbl mallinen lääkitys tuon lopettamisen tueksi,kaveri kokeilee,jos toimii niin jospa sitä sitten...

Onko kyse bupropiini lääkkeestä (Zyban)?
itse aloitin kyseisen lääkehoidon viikko sit ja ei todellakaan tee röökiä mieli...Toimii!!!
on kyl kallis lääke,mut jos pääsen sen avulla röökistä eroon ni on se sen väärti.

Polttaminen on homoa. Hasselhoffkaan ei polta.
:david: vetää viinaa. ja aivan helvetisti!

Selkeesti deivid on siis kunnon mies.

Ryökäle,juuri se :) ,hyvä kuulla,että toimii,onko tullut sivareita?Oli aika moinen litania kun luin Pharmacasta....

Originally posted by ryökäle
Onko kyse bupropiini lääkkeestä (Zyban)?
itse aloitin kyseisen lääkehoidon viikko sit ja ei todellakaan tee röökiä mieli...Toimii!!!
on kyl kallis lääke,mut jos pääsen sen avulla röökistä eroon ni on se sen väärti.

Mitenkäs toi sitten toimii? perustuuko se nikotiiniin.

Originally posted by Sanniella
Ryökäle,juuri se :) ,hyvä kuulla,että toimii,onko tullut sivareita?Oli aika moinen litania kun luin Pharmacasta....

Mitäs se pharma sitten sanoo? luettele vähän

-eeeeeeeeeeeeeedit-

ooops tulikin kaksi eri viestiä vaikka piti painaa edit:zzzz:

Ryökäle,juuri se ,hyvä kuulla,että toimii,onko tullut sivareita?Oli aika moinen litania kun luin Pharmacasta

ensimmäiset 4 päivää koski niin perkeleesti päähän et meinas itku tulla,sit ku ei tiennyt mitä särkylääkkeitä olis saanu syödä.oli aikamoinen litania et mitä lääkkeitä ei saa syödä samaan aikaan.
mieli oli vähän maissa,alus ei tehny ruokaa mieli ja suuta kuivas.

olen muutenkin herkkä kaikille lääkkeille,ku ei tuu syötyy muuten lääkkeitä,paitsi silloin kun määrätään.

se ei perustu nikotiiniin vaan se vaikuttaa joihinkin aivojen mielihyvä keskukseen.

ensimmäiset 6 päivää otetaab 1 tabu päivässä jonka aikana vielä poltetaan.
6 päivän jälkeen annostusta nostetaan 2 tabuu päivässä.toisella viikolla pitäis jättää röökaaminen kokonaan pois.

toisel viikolla rööki rupes maistumaan ja haisemaan pirun pahalle

:urjo: sitä myöten se jäi kokonaan,eikä niiden kokemuksien jälkeen todellakaan jää ikävä tupakkaa.

Ryökäle,juuri se ,hyvä kuulla,että toimii,onko tullut sivareita?Oli aika moinen litania kun luin Pharmacasta

ensimmäiset 4 päivää koski niin perkeleesti päähän et meinas itku tulla,sit ku ei tiennyt mitä särkylääkkeitä olis saanu syödä.oli aikamoinen litania et mitä lääkkeitä ei saa syödä samaan aikaan.
mieli oli vähän maissa,alus ei tehny ruokaa mieli ja suuta kuivas.

olen muutenkin herkkä kaikille lääkkeille,ku ei tuu syötyy muuten lääkkeitä,paitsi silloin kun määrätään.

se ei perustu nikotiiniin vaan se vaikuttaa joihinkin aivojen mielihyvä keskukseen.

ensimmäiset 6 päivää otetaab 1 tabu päivässä jonka aikana vielä poltetaan.
6 päivän jälkeen annostusta nostetaan 2 tabuu päivässä.toisella viikolla pitäis jättää röökaaminen kokonaan pois.

toisel viikolla rööki rupes maistumaan ja haisemaan pirun pahalle

sitä myöten se jäi kokonaan,eikä niiden kokemuksien jälkeen todellakaan jää ikävä tupakkaa

En ole lopettanut, mieli tekis kun tässä laskin niin päälle 4000€ oon jo sauhutellu ilmaan + rahat mitä on mennyt nuuskaan :itku:
Se on vaan nii helvetinmoinen pääkipu,hermostuneisuus ja ylensyöminen ku meikäläinen yrittää lopettaa. Viimmeks tuli monta kiloo lisää painoa ku yritin lopettaa tuli nääs vedettyä röökirahat ruokana!

Lopetin reilu vuosi sitten.

Mies lopetti samalla. Yllättävän helppoa se oli, (tavallista) purkkaa kyllä on meidän perheessä kulunut sen jälkeen.. Kerran baarissa sorruin polttamaan ½ röökin, tuli PIKKASEN huono olo. Nyt sitä ihmettelee, että mitäköhän h**vetin järkeä siinäkin touhussa oli..?? Nykyään tupakanhajukin on todella vastenmielistä..

Lopetin vähän aikaa sitten juomisenkin kokonaan.. Krapula ei ole kivaa, rahaa menee ihan hukkaan, jne. Nyt pitää vaan selitellä kavereille, miksi EI juo.. :david: !!!
Laittaa sitten ennemmin nekin rahat vaikka punttiksen kk-korttiin..;)

:offtopic: Niin ja p.s. -Eroan kohta kirkostakin..

Joskus muinoin masennuksen kulta-aikaan poltin aika paljonkin, mutta nykyään lähinnä jos pikkuisen on alkomahoolia veressä. Eli sama kuin Satulla,kännissä poltan,mutta silloinkin ehkä vain pari tupakkia.

Meitsi poltti 6 vuotta mutta nyt oon ollu kohta 3 vuotta polttamatta.Lopetin kun tapasin nykyisen avovaimoni.Hän ei sitä itse vaatinut mutta ajattelin että ei varmaankaan ole hirmu kiva jos toinen käy koko ajan hyppäämässä parvekkeelle savukkeella.Minulla oli myös rytmihäiriöitä jotka loppuivat heti kun lopetin tupakanpolton:)

Kiitos Kaunis

Kiitos kaikille tähän thrediin vastanneille....
Sain sen verran kovat kicksit + armottoman vitutuksen
(kun kerran vedän norttia)....

Tulos: 10.30 tänä aamuna lensi Malboro aski + coltti
työkaverin pöydälle "pidä hyvänäs" sanojen saattelemana.
Nyt ensimmäinen äärettömän pahan makuinen nicorette purkka
poskessa muhimassa....

Jos sitä nyt sitten pääsis eroon tästä paskasta tavasta....
(2 viikkoa jatkunut flunssa alkaa jo v******maan)

Ainut asia mikä pelottaa...
Aikaisemmin kun olen tupakasta irti yrittänyt niin olen ollut
kuin perseeseenammuttu karhu...jos ei tällä kertaa...
(siksi nicorettea)

Katellaan kuin lähtee sujuun....olo nyt jo aika :evil:

lisäys....1,5 - 2 malboro askia päivässä.... :itku:

Oon polttanut yli 7 vuotta. Viime kesänä tein päätöksen, että jos pääsen opiskelemaan niin lopetan. Kun sain tietää että pääsin opiskelemaan niin loppui röökaaminen siihen. Se on ainoa kerta kun oon yrittänyt lopettaa. Lakkoa kesti 4 kk kunnes töissä typeryksissäni aloitin uudelleen.

"Riippuvaisuuksia tutkinut Nancy Mann havaitsi jännittävän ilmiön. Jos ihminen luopuu jostain riippuvaisuutta aiheuttavasta tavastaan eikä ota tilalle uutta tapaa, hän palaa riippuvaiseksi joko samaan tai vielä vaarallisempaan tapaan. Tupakka kannattaa korvata ainakin alussa purukumilla tai jollain muulla suun kautta tapahtuvalla nautinnontuottamisella."

lopetin röökaamisen joskus maaliskuussa suht'lopullisesti. jurrissa joskus poltan. tosin maaliskuussa lopetin salilla puurtamisen myös. nyt taidan tänään lähteä tauon jälkeen ekaa kertaa salille ja motivaatiota kyllä kertynyt tuon ~6kk tauon aikana enemmän kuin laki salliie. 97kg -> 85kg paino pudonnut kun ei ole tullut sitten syötyäkään.

niinjoo, kyllä se rööki on paha juttu, nukkuu paremmin ja muutenkin elämä näyttää tupakoimattoman silmin paljon kauniimmalta. suosittelen lopettamista kaikille sitä harkitseville.

:kippis1:

Kun olin nuori ja typerä...

niin vähitellen polttamaankin aloitin. Oli silloin niin hienoa että... En ollut koskaan nikotiiniriippuvainen, mutta tapariippuvainen senkin edestä. Lopetin useampaan otteeseen hyvällä menestyksellä kunnes syystä tai toisesta aloitin sen uudelleen. Lukion jälkeisessä opinahjossa päätin etten sitä paskaa keuhkoihini enää vedä. Tuntui kuvottavalle joka kerran kun vetäisi savut sisään ja katseli pimenevässä illassa kun savu kiemurteli ilmassa. Mietin että olen mä kyllä urpo jos en tajua tätä lopettaa.
Kaikki muut mun kämppikset poltti ja lähti iloisesti monta kertaa illassa ulos sauhuille. Istuin päättäväisesti sisällä ja päätin olla välittämättä. Eniten kaipasin sitä seuraa ja juttuja mitä spaddu huulessa aina ilmiintyi. Se olikin viimeinen lopetus, takaisin ei ole palaamista. Oksettaa ajatuskin että polttaisin, ystävät jotka polttaa haisee pahalle ja tapa ärsyttää varsinkin sisätiloissa joissa ei ole massiivita ilmastointia joka imisi kaiken sen löyhkän saman tien. Ja voiko edes sanoin kuvailla miltä tuntuu syödä ravintolassa kun vieressä joku vetää syöpäkäärylettään oikein antaumuksella/ pöytäseurueen muut alkavat kysymättä imuttamaan? Mun puolesta voisi samantien kieltää lailla polttamisen ravintoloissa kokonaan. Mut sehän nyt on tietysti vain mun mielipide. Muistan kyllä hyvin että mielipiteet oli päinvastaiset kun savukkeet maistu.

Re: Kiitos Kaunis

Originally posted by Pumba
Kiitos kaikille tähän thrediin vastanneille....
Sain sen verran kovat kicksit + armottoman vitutuksen
(kun kerran vedän norttia)....

Tulos: 10.30 tänä aamuna lensi Malboro aski + coltti
työkaverin pöydälle "pidä hyvänäs" sanojen saattelemana.
Nyt ensimmäinen äärettömän pahan makuinen nicorette purkka
poskessa muhimassa....

Jos sitä nyt sitten pääsis eroon tästä paskasta tavasta....
(2 viikkoa jatkunut flunssa alkaa jo v******maan)

Ainut asia mikä pelottaa...
Aikaisemmin kun olen tupakasta irti yrittänyt niin olen ollut
kuin perseeseenammuttu karhu...jos ei tällä kertaa...
(siksi nicorettea)

Katellaan kuin lähtee sujuun....olo nyt jo aika :evil:

lisäys....1,5 - 2 malboro askia päivässä.... :itku:

Mä tein niin että AINA kun teki mieli röökiä heitin nicorette purkan suuhun, joskus oli 3-4 purkkaa perä perään(ei samaan aikaan) suussa ja tautinen paha olo ja hikeä pukkas kun olis sateessa seissy, mutta mulla toimi hyvin. 2 viikkoa meni purkkaa ihan tautinen määrä(melkein 2 levyä päivä :urjo: ) sitten alko itsekseen laskea ja lopuksi ei menny kun 3 päivässä.

Tein myös lupauksen itselleni, että saisin polttaa joka 3 päivä 1 tupakan tosin sitä ei tullu tehtyä kun korkeintaan muutaman kerran. lupaus itselle helpotti, kun tiesi että saisi polttaa yhden jos tekee todella paljon mieli.

ps. ravintolassa saa polttaa taas vapaasti :thumbs: eli ei juuri koskaan:lol2:

Viime viikon olin tupruttelematta. Eilen tuli aski ostettua kun lähti viihteelle, mutta neki mitä siitä jäi odottelee taas seuraavaa baarireissua.

Oli tarkoitus jo aikaisemmin lopetella, mutta kesätyöpaikan työilmapiiri ei oikein antanut periksi. Nyt kun ne hommat on loppunut niin viime viikko suju ihan hyvin ilman tupakkaa ja ilman mitään korvaavaa tuotetta.
Varmaan kännissä tulee vielä jonkin aikaa poltettua, mutta sekin olis tarkoitus lopettaa. Polttelua takana ~4 vuotta.

Tsemppiä vaan kaikille muillekkin lakkoilijoille, se tuntuu pahalta, mut palkitsee ajan myöta :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom