Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä tulee olemaan hyvin samanlainen taktiikka kun sull jewski uinnis :D
Nojuu pitää sitä ny vähän :itku: kun testitkin näin lähellä :D
Contender pistin eilen pummaukset menee postiin ja en tiedä että millä dösällä meen :D Millä sä oot menos?^^

Nyrkkisääntönä, et koitat pitää kropan kasassa (ettei se mee ku spagetti ) ja sitte se hapen
otto sillee, et pää kääntyy mahollisimman vähän. Sekä ennen ku käännät pääs nii puhallat sinne veteen jo ne keuhkot tyhjäks et saat uutta happee sinne tilalle mahollisimman paljon! Ja tietty koitat pitää sen kropan siin suht pinnalla ettei sun jalat oo missää siel takana roikkumassa kohti pohjaa:D Toivottavasti ymmärrät ees jtn:D Mua jeesas aika paljo ku yks uimarikaveri tuli kerra uimaa mun kaa ja anto noit vinkkei!

Kyllä mä ymmärrän ja on nää teidän neuvot auttanutkin, kiitos ja kumarrus neuvoille:worship:
En tuolla uimahallissa oo viittinyt vetää tappiin uinteja kun niitä mummeleita on aivan saatanasti :D
Hukkuis varmaan muutamat samantien jos lähtis räpiköimään

Edit. aika ylä-alamäki maastossa, 3km asfaltilla, 3km hiekkatiellä. pakkasta tais olla joku -5^^

Mä vedin 13.5 kg repun kaa tossa lauantaina purulla eka lämmittelyks 3km ja sitte toine 3km siihe päälle kokonaisaika oli 28min. Ja sillo tosissaa oli se -13 astetta et kivasti otti keuhkoo:D Ja toi koko puru pelkkää nousuu ja laskuu, et tolla kelillä ja tolla purulla toho aikaa iha tyytyväinen.

:D Kiitän näistä, jonkun verran olinki hajulla tosta, et vartalo jäykkänä. Eilen koitin niit korjailla. Mites potku? Pinnan alla pientä nopeeta vai sillai, ettei miestä erota sielt pärskeiden seasta?

18:30 4 20:45 02:15 M-S » pika Helsinki - Imatra

Toi ois se dösä! Lähtee Kampista kklo. 18.30! Ja tossa oli se hyvä puoli et toi pysähtyy siin utin abc:llä, eli ei tarttis mennä sen kouvolan linja-autoaseman kautta ;)

Kantsii polskii aika pinnalla, mut ite en ainakaa polski ''tuhatta ja sataa'' koska siin voi polttaa ittensä aika nopeesti piippuu jos ei oikeesti osaa käyttää yläkroppaa.. Suosittelen et polskit kokoajan mun säästele mielummin niissä vähä ja vedät yläkropalla vähä kovempaa:D

Jeap toi käy hyvin, joku kilometrin kävely matka tosta abc:ltä?
Contendri jätkä on pikkasen terävemmässä kunnossa tuos juoksussa :D Pitää testeissä koittaa vaan pysyä peräs sit ;)

18:30 4 20:45 02:15 M-S » pika Helsinki - Imatra

Toi ois se dösä! Lähtee Kampista kklo. 18.30! Ja tossa oli se hyvä puoli et toi pysähtyy siin utin abc:llä, eli ei tarttis mennä sen kouvolan linja-autoaseman kautta ;)

150 Utti n. 21:00, Eli se on siin utin pysäkillä toho aikaa:DRiittää just mainiosti;)

Suht laiska päivä tänää reenin kannalta ollu, koulu hommii ollu enemmän ku tarpeeks! Huomen sitte varmaanki hiihtämään ja illal reeneihi!! Mites muilla ?? :¤

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom