Ljk 2009

Uintii oli just ja pia lähen yrittää jotai lätkän tapasta tohon viereisel kentäl :D

Hengn paha sanoo tost cooperist, viimeks juoksin 3100m nuhassa eikä oikee pysty sanoo miten pal ois menny hyväl kunnol, kuhan sai jonkun tuloksen hakupapereihi. Täl hetkel tuntuu et juoksu ilman reppuu on semmost lentämist eteenpäi :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hohhoi. Kävin tos juoksemas 9km lenki 39.40 ajalla. Mennessä karmee vastatuuli :( Ei tuntunu kovi hyvältä.

Huomen hyppärillä varmaan salille ja sitte uimaan.

Huomenna koulua taas ni mietin vaan, että kaikkihan saisi niistä kirjoituksistaan pelkkiä älliä, jos täällä motivoitasiin opiskelemaan yhtä rankasti kuin reenaamaan. :whip:

Motivaatio koulua kohtaan on kyllä nolla. Piti lomalla lukee kirja bilsaa, mut vitut :D. Enkun yovihkoja ois kans tarvennu duunailla, mutta menin lenkille tai luistelee mieluummi :D

Motivaatio koulua kohtaan on kyllä nolla. Piti lomalla lukee kirja bilsaa, mut vitut :D. Enkun yovihkoja ois kans tarvennu duunailla, mutta menin lenkille tai luistelee mieluummi :D

No juu, munki bilsankirjat pölysinä tuol...jossain :D Kynnys ottaa tommone perkele käteen senku kasvaa :dance:

Jack9 Pistin tos vähän aikaa sitten 17.6 kiloo reppuun ja juoksin 6km @ 40min^^ Nopeemmin en päässyt^^

Mä oon ymmärtäny et sä olympiatason viientonnin juoksija, hidastaako toi painava reppu noin paljo?

Mä vedin 13.5 kg repun kaa tossa lauantaina purulla eka lämmittelyks 3km ja sitte toine 3km siihe päälle kokonaisaika oli 28min. Ja sillo tosissaa oli se -13 astetta et kivasti otti keuhkoo:D Ja toi koko puru pelkkää nousuu ja laskuu, et tolla kelillä ja tolla purulla toho aikaa iha tyytyväinen.

Huhhaheijakkaa mitä tahtia. :eek: Jaksasin ehkä just ja just puristaa 6km alle 30min ilman reppua. :(

Kävin tuossa päivällä 5km juoksemassa, lähes täysiä, vähän ois voinu lisää puristaa tarvittaessa. Aikaa en kehdannu ees ottaa, kun se varmaa jäi 30 kieppeille. Millasta viikko ohjelmaa ootte vetäny, juoksin loppukesän + syksyn 4krt/viikko. 5km, 6km, 8km ja yks pitkä n.14km tienoilla varmaan, selkeesti pitäs saada lisää vauhtia. Miltäs kuulostais 4km, 5km, 7-8km ja yks tosi lyhyt (kuinka lyhyt vai lyhyitä intervalleja?)

Edit. Ootteko juossu useammin ku 4krt/viikko? Enempi alkaa tuntua vähän turhan rankalta, kun johonkin väliin tulee sitten kolme lenkkiä peräkkäisille päiville.

Mä oon ymmärtäny et sä olympiatason viientonnin juoksija, hidastaako toi painava reppu noin paljo?
hahahh :D Mä olen yks niistä paskimmist juoksijoista ketä on tonne testeihin lähdössä :thumbs:
Ennen ljk testien loppu puristusta oon ollut 3 kertaa viikossa nyrkkeilemässä, sitten 2-3 kertaa puntilla ja ennen punttia on tullut juostuu 3km lämmittelyks :)

Ljk testejä varten pari kertaa viikossa uimaan, pari-kolme 5-8km pitusta lenkkiä repulla 5-17kg. lihaskuntoa 3-5 kertaa viikossa, satunnaisesti on tullut pyöräiltyä^^
Edit. ite en pysty juoksemaan kun max. 25km viikossa, jalat ei kestä ja tulee sitten penikkatauti.

Eipä sul pitäs olla mitää hätää täs. Ite alotin vuos aikasemmin treenaa, cooper 2200m. Juoksin sellasii 5km lenkkejä, joskus jakso pari kilsaa enemmä. Lenkille pyrin menee joka toinen päivä, jotenki ku juoksi enemmä ni tuntu iha paskalt. Nyt cooper siin 3000m. Jos muistelen oikein ni sul on pari vuot aikaa viel? Ni oot kyl kovas kunnos vaikka kävelisit ne lenkit kuha jaksat treenailla testeihin asti tunnollisesti ;)
Nyt jos pitäs treenaa uudestaan ni ite vetäisin niit 10-15km alkuun pari kk, se vähä harmittaa nyt. Vois olla paremmas kunnossa täl hetkel.

mullakin tuli penikkatauti syksyllä mutta meni pois ihan omia aikojaan kun eka tuli pikku flussa ja sitten en reenannut heti perään vaan uin ja tein muuta liikuntaa kuten lihaskuntoa, niiin penikatkin lähti mukavasti. Eikä ole sen jälkeen vaivannut.

Peruskuntoa voisi olla järkevintä lähteä kehittämään 1.15min-2h pituisilla lenkeillä..

Huhhaheijakkaa mitä tahtia. :eek: Jaksasin ehkä just ja just puristaa 6km alle 30min ilman reppua. :(

Kävin tuossa päivällä 5km juoksemassa, lähes täysiä, vähän ois voinu lisää puristaa tarvittaessa. Aikaa en kehdannu ees ottaa, kun se varmaa jäi 30 kieppeille. Millasta viikko ohjelmaa ootte vetäny, juoksin loppukesän + syksyn 4krt/viikko. 5km, 6km, 8km ja yks pitkä n.14km tienoilla varmaan, selkeesti pitäs saada lisää vauhtia. Miltäs kuulostais 4km, 5km, 7-8km ja yks tosi lyhyt (kuinka lyhyt vai lyhyitä intervalleja?)

Edit. Ootteko juossu useammin ku 4krt/viikko? Enempi alkaa tuntua vähän turhan rankalta, kun johonkin väliin tulee sitten kolme lenkkiä peräkkäisille päiville.

Jollekkin tätä jo mutisin, et tekee ehkä sellaset 3km lenkit joskus aika hyvää, kun niitä vetelee johonki 15min aikaan. Ja omasta mielestä ei ainakaa kannata lisätä noita kertoja/viikko. Lepoo ja jotai muutaki välillä.

Ja jostai muute saa sellasia intervalli biisejä, et kuuluu yks "laukaus" ja alkaa musiikki soimaa, sit kolme paukahdusta ja astetta rankempi biisi (eli tässä kohtaa pitäs mennä jo ja lujaa :D) ja sitte taas yks pam ja vaihtuu hölkäksi. :)

Luin omia postauksiani täs ja aloin vertaamaa aikasemman lenkin tulosta tähä eilisee. 9km ja millä helvetillä oon juossu se 6min nopeemmin? :D oli sillon kesäkeli ja ei tainnu tuulla, mut ei kai se sentää noin paljoo muuta asiaa.

Helvetti
Ensin joku naistouhu sotkemassa reenausta(sinänsä ei harmita). Mutta nyt oksennustauti :urjo:ja kova kuume, ei pysty muuta kuin makamaan. Kiva lukee tätä foorumii ku toiset treenaa täysillä ja ite makaa kuolleena sängyssä. Vittu jos tätä kestää vielä kauan niin taitaa saada soittaa uttiin että en oo muuten tulossa. Nyt olis hiihtokelit ja kaikki. Prkl.

eniveis. Itse olen tehnyt tossa jouksutreenissä aina sen virheen että juoksin vain tuhottoman pitkiä lenkkejä hiljaa hölkäten, nyt kovaa juokseminen on ollut täyttä myrkkyä ja se näkyy tuloksissa.

^^ Kunnolla sairastat ja sitten vetelet kunnon takaisin pitkillä lenkeillä! Hitto, vähän tää keli nyt sotkee omia suunnitelmia. Pakkasta 17 astetta ja n.10cm lunta. Juoksemaan ei tohdi mennä ja suksia ei vielä ole, mut huomenna pakko käydä hiukan huhuilemaan notta oliskos jossain. Tänään uimaan, eka kerta sitten 17 joulukuuta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom