Ljk 2009

Ittekki kelasin tänää käydä vaa reeneissä.. Missä vaiheessa ootte kelannu alkaa keventää reenii enne testejä? Itte kelasin tossa ens viikolla ottaa vaa 1-2 lenkkii, 1-2 uintii ja 2-3 lätkäreenit ja sit la ja su ainaki lepoo ku kerta 19.pv pitää olla jo dösässä! Mites muilla?=

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Piisis, joko harjulla on ladut?

Itse ajattelin (mikäli tervehdyn) vetää vielä aika kovaa ensi viikon ja sitten viikonlopun huilata tai kuntoilla kevyesti ennen testejä. Itse olen kumminkin aika nopea palautumaan.

Itseasiassa toi Utin valintasihteeri soitti just:D Kyseli niist lippujutuista. Kysyin et monelle on lähetetty kutsut testeihin nii kuulemma 265henkilöö on kutsun saanu ja se 85 sinne tosissaa valitaan. Ite kuvittelin vähä runsaampaa osanottoo.

Itseasiassa toi Utin valintasihteeri soitti just:D Kyseli niist lippujutuista. Kysyin et monelle on lähetetty kutsut testeihin nii kuulemma 265henkilöö on kutsun saanu ja se 85 sinne tosissaa valitaan. Ite kuvittelin vähä runsaampaa osanottoo.

Pitkällä matikalla siis joka kolmas jannu pääsee. Ei sielä sitten kauheeta ruuhkaa ole kokeissakaan. Eikö niitä koepäiviäkin ollut kolme.

Doddi :D Siellähä mahtuu olemaan.

Nyt on hieno fiilis (naurakaa vaan :D) olin uimassa ja ku viime lauantaina meni 200m se 4.20, ni tänää se oli jo 4.04 !
Mikäs Nilan kunto on jossei sairasteluja lasketa? (Tarkistan vaan, ketä kaikkii voin vetää mun ultimate uhka-listaltani yli :D ) No eipä sentään. Mites sama homma tomulla? Samoina päivinä kun kuitenkin tuutte.

Löytyykö muute tietoa, että kuinkas monena päivänä fyysisiä testataan?

Ajattelin, et onko siel vajaat 70 vai 90 heeboo per ryhmä.

Mikäs Nilan kunto on jossei sairasteluja lasketa? (Tarkistan vaan, ketä kaikkii voin vetää mun ultimate uhka-listaltani yli :D ) No eipä sentään. Mites sama homma tomulla? Samoina päivinä kun kuitenkin tuutte.

Juoksusta jos pääsen läpi olen todella tyytyväinen, siinä olen tosi heikoilla. Tänävuonna en ole hiihtänyt metriäkään mutta ennemmin olen hiihtänyt tosi paljon, siinä uskon olevani vahvoilla. Uinti menee kahden pojon vauhtia ja lihaskunnoista pitäs tulla täydet kaikista paitsi vatsoista kaks pojoa.:rock:

Juoksussa olet vitun kova mutta mites sulla muuten:kippis1:

Ota huomioon, että nämä 265 ovat läpäisseet tiukemman esivalintaseulan kuin ns. vanhan valintajärjestelmän aikana. Omalle kurssilleni haki 610 hakijaa (en muista montako kutsuttiin valintakokeisiin) ja 80 pääsi sisään. Tuon 610 hakijan joukossa oli kuitenkin monia, joiden kunto & pääkoppa oli kaukana vaadittavasta tasosta.

Uskonpa, että saatte tapella tosissanne paikasta päästä kurssille niiden 265 hakijan kanssa. Tämän jälkeen saatte tapella pysyäksenne kurssilla niiden 85 kanssa:)

Harjulla eilen kävin juoksees ja sillon ei ollut mitään latuja, mutta voi olla että ovat tänään ne ajaneet. ^^ Uskompa, että yhtä paljon niistä paikoista ollaan aina tapeltu ;). Mutta kyllähän ihan oikeassa olet! Mites, pääsitkö sillon sisään vai et?

Harjulla eilen kävin juoksees ja sillon ei ollut mitään latuja, mutta voi olla että ovat tänään ne ajaneet. ^^ Uskompa, että yhtä paljon niistä paikoista ollaan aina tapeltu ;). Mutta kyllähän ihan oikeassa olet! Mites, pääsitkö sillon sisään vai et?

Toki paikoista on aina tapeltu. Tosin viime vuosina hakijoiden kuntotaso on noussut huomattavasti. Jep, itse pääsin silloin sisään (k44) ja vuosi elämästä vierähti Utissa.

Suurin haittatekijä tulee teillekin varmasti olemaan se uneton yö ennen testejä. Se saattaa laittaa epäilemään omaa kuntoa ja psyykettä - aamulla tekisi mieli luovuttaa jo valmiiksi. Se turha jännitys karisee sen juoksun jälkeen pois ja loppu sujuu jo omalla painollaan.

Juoksussa olet vitun kova mutta mites sulla muuten:kippis1:

No tänään meni taas hiukan paremmin tuo uinti, mut yhden pisteen vauhti siit huolimatta. Lihaskunnot kutakuinki 3p, (leuat siinä ja siinä ja hypystä ei hajuakaan)
Hiihtäny en oo neljää vuotee ! :D mielenkiintosta nähdä kui käy.

Eikäs tuo juoksukaan nyt niin :D voin paljastaa yhde salaisuude, sisu ;)

Doddi :D Siellähä mahtuu olemaan.

Nyt on hieno fiilis (naurakaa vaan :D) olin uimassa ja ku viime lauantaina meni 200m se 4.20, ni tänää se oli jo 4.04 !

Viidettä päivää oon kipeenä mutta voiton puolella ollaan kumminki:) Lihaskunto pitäs mennä siinä 14-16p, juoksu pieni mysteeri kun en ole kellottanu reppu seläs mut jos 15p irtois nii voi jabadabaduu :D (cooper 3050-3100?) Uinnista lähen hakee vähintään 2p, 3 mahdollisesti. Hiihtokunnost ei tietoo, perinteinen on kumminki hallus et kai siitäkin muutaman pojon nappaa. :arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom