Ljk 2009

Tullu piisis luisteltua kanssa aika paljon nyt järven jäällä. Sanoin jo, mutta ihmeen tasaista jäätä! Saa just vaihtelua ainaiseen lenkkeilyyn ja tuntuu jaloissa mukavasti. Itelle tullut teidän viesteistä kauhea polte päästä uimaan, mutta olkapää pakottaa odottamaan.

Ei toi ylikunto tarkoita sitä, että olisi huippukunnossa, niin kuin testeissä pitäisi. Ylikunto tarkoittaa sitä, että on tullut reenattua vähän väärin. Tosin ylikunnon/huippukunnon raja on se "veteen piirretty viiva". :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei toi ylikunto tarkoita sitä, että olisi huippukunnossa, niin kuin testeissä pitäisi. Ylikunto tarkoittaa sitä, että on tullut reenattua vähän väärin. Tosin ylikunnon/huippukunnon raja on se "veteen piirretty viiva". :thumbs:
Eini, sehä täs vituttaaki ku on menny perseellee treenaamiset.

Viimeset kolme päivää istunu tuolil ja kytänny tätä threadii, saatanan vlunssa ku päätti iskee näin sopivasti :thumbs: Parantelen ihan rauhassa kerranki...eihän tässä oo kiire mihinkään, hehe :hyper:

Jaahas tääl on jotai ylikuntopotilaita :worship: No ei vaiskaa, ite olin just nyrkkeilyreeneissä ja sieltä sitte lähdinki suoraa reppujuoksee kaverin kans kuka hakee myös ljk:hon tänä vuon, nyt vois sanoo et aika kuitti olo :D innostuttii tottakai myös vetää vähä leukojaki siinä reput selässä juoksun päätteeks.

Iha hyvä et välillä lepäätteki, ei teidän peräs muuten pysy :D

Mimmosta lenkkiä ootte vetäny? Tuntuu, että hölkötellä jaksaa sellasta kohtalaista vauhtia vaikka puolimaratoonin, mutta jos pitäis lähtee vetämään 5km kovaa, niin ei kule.
?

Tänään ois taas lenkkipäivä, jos jonkun 6-8km tuosta rykäsis. Onneks tuli nollakelit, tuo -20C:ssa juokseminen ei ollu mitään mukavaa puuhaa. :kuola:

Ite lähtisin jollai vähä pidemmillä vedoilla liikenteesee ja siirtyisin siit sitte nopee temposille lyhyemmille lenkeille, vaik aluks jtn parin kilsa lyhyit lenkkei joissa koitat pitää sen vauhdin kovana.

Ite lähtisin jollai vähä pidemmillä vedoilla liikenteesee ja siirtyisin siit sitte nopee temposille lyhyemmille lenkeille, vaik aluks jtn parin kilsa lyhyit lenkkei joissa koitat pitää sen vauhdin kovana.

Joskus muinoin ku alotin lenkkeilyn, ni juoksin kolmen kilsan reittiä joka kerta ja aika lujaa (Isä lupas mopon jos vedän seiskalla yli 3150m kuupperissa :D ... jäi muuten tasan kolmeen. :curs: ) ni luulen että on ollu eduks toi vauhti. Alusta asti vetäny nii lujaa, ettei nyt tuota ongelmia. Ja hidas se vast helppoo on. :D

Mut yhdyn kyl tohon, et kjukkelPÄRIt sun muut voi huilia vaikka loppuviikon. Näyttää muute testeissä nii hölmöltä, jos muutama jamppa juoksee kiessin edellä.

peeäs, itellä on ainaki tilaa uida, lauantaina meni 200m 4.20 :D:D jos muut vetää minuutin nopeemmi, ni ei ainakaa ahdasta ole.

Täällä on nytte alle -5 pakkasta ja olis hyvät reppujuoksu kelit, mut on se kivaa välillä vähän levätä räkätaudissa+flunssassa ja lukee muitten reeneistä :itku:

Edit. Nollassa tääl on mittari vittustna :D

Täälläki lämpötila meni -14c ---> +2c :D Syömisen jälkee pieni sulattelu ja sit joko ilman reppuu 12km tai repun kanssa joku. Oon vast kerra koittanu repu kans :D

Hei kjukkelberg älä nyt viitti itkee:D Mä olin viimesen kuukauden aikana sen 2 vk yht. kipeenä et ime sitä:D

Jewski, miten sä kuvailisit ittees, et miltä sä näytät ku uit?:D

Nooh :D täytys jonku kuvata. Vedän vaa kroolii sillai, et aina vasemmalla kädellä kauhastessa vedän henkee ja oikeella naama vetee.

Neuvoja otetaan nöyrästi vastaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom