Ljk 2009

Hohhoi, nyt on sit juhlittu ja huomenna pitäs jatkaa reeniä. Ehkä lievät kankkusen oireet, mutta kuitenki jonkunnäköne "palauttava".

Jaa että jännittää testit?? No mä näin niistä viime yönä unta !!
ei kyllä mitää oikeesti testattu vaa lykättii karvalakki päähän ja kitara käteen, muuta en muista :D ihan hullut paineet. Tänään meni toi 200m uinti 4.20 o/ Eikä onneks tiukalle mene :D No mutta läpi ainakin ja viel ehtii parantaa.
Uin siinä "kuntouimarit"-radalla ja oli niin kauhia ruuhka, et pakko miettii joku toinen ratkasu. Löyty sitte "nopeat uimarit"-rata...ajattelin kyl, et se varmaa sinkoo mut altaasta ylös heti, ko kosken vetee, että "olet ihan saatanan hidas, turha tulla tänne täpiköimään" :D Eipä sentään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uiskentelin kerran "nopeat uimarit" radalla yhen tyypin perässä, semmosta aika normaalia vauhtia, ei mitään vaparia, niin jumalauta kun tuli yks kiukkunen mummeli sitten mesoamaan toisessa päässä rataa "ÄLÄ MEE MUN ETEEEN!!!! oot hitaampi kun mä! mitä te tällä radalla teette?!" Siis vauhti oli kyllä nopeempi kun kuntouimareiden radalla :D ja tää mummeli otti kauhene herneen nenään kun ei päässyt uimaan omaa vauhtii, sitten se tuiski ja kiukutteli aina kun meni meistä ohi.

Uiskentelin kerran "nopeat uimarit" radalla yhen tyypin perässä, semmosta aika normaalia vauhtia, ei mitään vaparia, niin jumalauta kun tuli yks kiukkunen mummeli sitten mesoamaan toisessa päässä rataa "ÄLÄ MEE MUN ETEEEN!!!! oot hitaampi kun mä! mitä te tällä radalla teette?!" Siis vauhti oli kyllä nopeempi kun kuntouimareiden radalla :D ja tää mummeli otti kauhene herneen nenään kun ei päässyt uimaan omaa vauhtii, sitten se tuiski ja kiukutteli aina kun meni meistä ohi.

Aika kissa :D Jotkut vanhukset on kyl tosi rasittavia ku niillä o sellane "nuorilla on aikaa odottaa"-asenne.

Kjukkelberg ootko säki tulossa 21.ja22. päivä, vai muistinko vääri?

Jewski njäät oon menossa 19.päivä sinne, testit on 20.-21. päivä. Tuo vanhus oli semmonen stereotyyppinen kiukuttelia nuorison vihaaja :D
Saa nähä sitten miten testit menee, pelottaa vähän toi juoksu ja kun ei pääse nyttenkään oikeen reenaamaan sitä kun on aika hyvin pakkasta ja pukkaa viell flunssaa päälle :S
Eilen pidin vapaapäivän kun oli kurkku aamulla iha solmus.

On muute sit hiukan perseestä toi flunssa. Ja pakkanenki, ei paljo täälläkää uskal juosta.
Varsinki nytte, ko pitäs vetää viimiset rykäykset, ni sitte ei voi.

Tuun ite 20. päivä, et saa nähdä jos siin törmäilee teihi aikasempiiki. Mitä sin mahtaa tulla porukkaa? Muistanko iha vääri jos jossai mun mielest puhuttiin neljäst sadasta testattavasta? Tulee ruuhkaset päivät.

Varmasti ruuhkaa on iha tarpeeks:D Eiks se ollu niin et hakijoita oli kokonaisuudessaan joku vähä alle 400 ja niistä tiputettiin osa jo pois niide papereiden perusteella! Mulla oli muodostunu tommonen luku, en sit tiiä paljo ne on sitä porukkaa tiputtanu niide paprujen perusteella. Korjatkaa ihmees jos oon väärässä! Ite kelasin et jos testeihin asti pääsee vaikka se n.300 henk. nii siinäki ois jo 100 per/ryhmä eli aika saatanasti:D

Hakijoitahan oli ruotuväen mukaan n. 310. En tiedä onko tämä se määrä, mikä otettiin mukaan. 100 per päivä tuntuu aika suurelta :D

"Lopullinen aika 14.25" viis sekunttia sinne tänne :D Tuon mukaan puolet lähti himaan reppujuoksun jälkeen? prkl jos itellä kaatuu siihen niin voi vähän kisimittää.

Viime vuon joku testipäivä vaa 1 karsiutu juoksus (kai)
e: oisko toi kuvareportaasi tehty sillo ku ei viel tarvinnu cooper todistust? Ei ne sinne nykyää kutsu sellasii jotka ei pääse sitä läpi

"350 hakijasta noin 300 kutsutaan testeihin ja niistä noin puolet selvittää fyysiset testit hyväksytysti läpi",tommosta lukasin jostain vähän aikaa sit ku selailin jotain sivuja mutta en muista nyt äkkiseltään missä se oli missä nuin luki.:rolleyes:kiva nähä kuinka moni silloin omana testi päivänä karsiutuu tos juoksus ja muissa osa alueissa pois ja että kuin moni selviää sille toiselle päivälle jolloin on ne psykot ja muut testit.toivottavasti ite kuuluu siihen joukkoon joka nuo testit selvittää;)

Joo toihan näyttää suorastaan mukavalta :eek: Oma reppuviritelmä on siitä vittumainen että lähes kaikki paino on pienellä alueella suoraan rinta/olkalihaksen päällä, välillä tuntuu et veri ei kierrä päähän asti :D

Hmm tänään vielä -15 pakkasta täällä. Onneks lupasivat maanantai-iltaa ja tiistaita vähä leudommiks päiviks.
Pikku nuha vaivaa täälläkin, mut oma vika kun olin liian surkeilla varusteilla liikkellä, pakkanen nous maagisesti varmaan joku 20 astetta samantie ku astuin ovesta ulos :jahas:

"14:25" vois olla aika helpottunut olo ton jälkee :D

Mulla on aina reppujuoksun jälkeen epäkkäät ja hartiat jumissa. Tosin jos säännöllisesti juoksee, kipuilua ja jumia ei niin paljoa ilmene. Onneksi ei tartte vielä moneen kuukauteen simmosia murehtia. :D

Näyttäähän toi reppu hyvält, helpottaa sit suoritustakin^^
Tuli just pyöräiltyy 40km, reisis mukava polte meneillä, Saa nähä huomenna että kostaantuuko tuo lenkki kun on vähän flunssanen olo. Illal saunaan ja käyn hakkaamas ukon kokosen reiän tohon järven jäähän niin pääsee avantoonkin. :)

Oletko vielä lähössä testeihin Standeri? Jos et niin millasella ohjelmalla ajattelit valmistautua seuraavan vuoden testeihin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom