Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ah itellekin, taitaa olla omalta osaltanikin päivän liikunnot suoritettuna. Mitkä reenit sulla muuten oli? :whip: Kiitos erittäin paljon sulle piisis tää oli aivan loistava idea tää luistelu järven jäällä +sauna ja avanto. Tuntuu toi olkapääkin taas paremmalta. Meilläkin oli täällä kokonainen selkä jäätynyt ja oli vielä aivan järkyttävän hyvä luistellakin kun oli jää aivan kuin "jääkoneella" tehtyä.Ah, tän päivän liikkumiset suoritettu. Tunnin luistelin poukamassa, juoksin reilut 5km ja sitten oli puolentoista tunnin reenit. Ihan kivaltahan tuo tuntui. Luisteleminen oli kyllä jätte bra pitkän tauon jälkeen. Nyt avantoo ja saunaan. Ehkä vois palkita itsensä makkaralla ja kaljalla!
Meikä ui aina sen 2 kilsaa vararia putkeen sellasel rauhallisella vauhdilla ilman yhtään pysähystä niin siihen mulla kuluu aikaa vähän alle 40min että kilsan uintiin menee varmaan noin 18min.Itte oon tota magnesiumia sillontällön popsinu naamaa, himassa sitä on aina kaapissa! Iha hyvää kamaa se on ei oo mullakaa ollu mitää kramppeja eikä suonenvetoja.
Jumakauta ku etelääki tullu iha hyvät pakkaset! Meinas tänää 6km lenkillä( 13kg repun kaa) ylämäissä tulla keuhkot kurkkuu:D Vaikuttaa iha pirusti toi pakkanen toho lenkkivauhtii, ei pystyny hirvee kovaa vetää ku se raapii aika kivasti keuhkoista! Sit otin viel puntin ja uinnin siihe päälle. Millasii aikoihi jätkät ui kilsan? itellä meni noiden reenien jälkee semmonen 15min..
aika vakio toi 35km mullakin.Meikä ui aina sen 2 kilsaa vararia putkeen sellasel rauhallisella vauhdilla ilman yhtään pysähystä niin siihen mulla kuluu aikaa vähän alle 40min että kilsan uintiin menee varmaan noin 18min.
Paljoko jätkille kertyy viikon aikana kilometrejä lenkeistä?Itellä on aika vakio et juoksen sen 35km viikos.
En reenaa muuta,reenaan vaan niitä osa alueita mitkä siel testeis pitää olla kunnossa.Mutta on sitä siinäki reenaamista ku vetää viikossa neljä lenkkiä,kolme kertaa 2000m uintia,kuntopiiriä joka toinen päivä ja vielä siihen hiihdot päälle aina ku kelit sallii;)noi kilsat riippuu mulla tosi paljon viikosta, välillä voi olla tosi vähä ja toisinaan yli 40km..vaihtelee tosi paljo. reenaatko mise muuta ku lenkkii, punttii(kuntopiiri) ja uintii yleenä?
Alkaa ne testit oleen jo niin lähellä et aina ku ajatteleekin niit niin alkaa kädet täriseen ja pumppu hakkaa kahtasataa ku jännittää niin perkeleesti et miten siel käy:D
jotain samankaltaisuutta havaittavissa viesteissä? :DVoi perjantai! Enää 15pv nii pitäis olla jo dösässä kohti Uttia, vähä kyl puntti jo tutissu ja tulee aivan varmasti tutisemaan viel enne testei:D