- Ikä
- 34
:kippis1:Hah Jewskille hyvät syntterit:kippis1:
:D Kiitoksia :kippis1:
Mitäs tänään ohjelmassa?
Ite just lähdössä uimaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:kippis1:Hah Jewskille hyvät syntterit:kippis1:
nila, jos sä täältä säkylän suunnalta olet niin kerros, ketä oikein oot :D. Oletin sua yhdeksi toiseksi, mutta et sitten sopinutkaan muottiin. Rupes mietityttää ihan vitusti.
Jep, siellähän lukiossa minä. Heh, meni vähän kaverit sekasin :D. Niin ja syntynyt -90.Olen Yläneeltä. Enkä kyllä muista kuulleeni sun nimeä ennen. Ootko ysikymppinen ja käytkö säkylän lukiota.
Yli 40p lähen hakeen,mut saa sitten nähä miten käy:thumbs:kiva sit testien jälkeen nähä et millasia pisteitä porukka on fyysist saanu ja et kuin moni ne on ylipäätään päässy läpi.;) mitenhän kovia juoksijoita sinne testeihin on tulossa omana testi päivänä,ite ainaki yritän heti sillä viimesel 3 km päästä sen juoksu porukan kärkeen että ei tarvii siin hirveen väkijoukon seassa juosta ja sitten pommitan niin saatanan lujaa ku kintuista lähtee:DJoo, mulle soppii kyllä :D. Jos vaan jotenki saa sumplittua niin. Ei sitä misen parinakaan kehtaa olla kun vetelee ties millaisia tuloksia :D
Mä taas pysyn sun imus nii kaua ku ikin vaa jaksaa, sit loput taistellen :DYli 40p lähen hakeen,mut saa sitten nähä miten käy:thumbs:kiva sit testien jälkeen nähä et millasia pisteitä porukka on fyysist saanu ja et kuin moni ne on ylipäätään päässy läpi.;) mitenhän kovia juoksijoita sinne testeihin on tulossa omana testi päivänä,ite ainaki yritän heti sillä viimesel 3 km päästä sen juoksu porukan kärkeen että ei tarvii siin hirveen väkijoukon seassa juosta ja sitten pommitan niin saatanan lujaa ku kintuista lähtee:D
peesiin vaan niin juostaan sun ja piisiksen kaa kaikki se viimeset 3000m alle 12min ja napataan kaikki 20p juoksust:thumbs:Mä taas pysyn sun imus nii kaua ku ikin vaa jaksaa, sit loput taistellen :D
Jos nyt lunta edes on niin hyvä homma, ladusta on turha haaveilla.Itteäki on mietityttäny se et onkohan siel testeis latua sil hiihto reitillä vai onko se joku ns."luminen tie" vaan mis hiihetään:Dku on ne sa-sukset sen verran leveet että ei ne ihan millekkään normi ladulle mahu niin onkohan siin silloin latua ollenkaa mitä pitkin hiihtää jos jollakin tietoo asiasta niin vois kommentoida jotain:piis:
sitä meikä vähän aattelikin:DJos nyt lunta edes on niin hyvä homma, ladusta on turha haaveilla.