Ljk 2009

Ei tarvinnut ainakaan lätäköitä väistellä nyt lenkillä.. :)

Itse vedin kuluneena vuonna ns. Pirkan kierroksen, johon kuuluu esim. 90km hiihto. Eli viime talvena tuli hiihdeltyä hieman enemmänkin ja jotain siittä ymmärrän. Itse jos kokeisiin olisin menossa, niin taitaa olla nopeinta mennä ns. tasatyönnöllä koko matka mikäli vain jaksaa ( ylämäkiä lukuunottamatta). Myös tänä vuonna olisi tarkoitus hiihdellä tuo sama lenkki maaliskuun ensimmäisenä päivänä. :hyvä: Kun muistelee sitä tuskaa, jonka sai kokea viimeisellä 25km:llä lähtee varsin mielellään lenkille.. :D

Ite ajattelin kanssa pirkanhiihdon vedellä tänävuonna mikäli säät antaa yhtään reeniaikaa. Tämänpäivän lenkki meni erään neitokaisen kanssa kävelyksi, huomenna varmaan keuhkokuume. Piristi kyllä mieltä kummasti. Helkkari vaan jos se olkaa enemmänkin haitata treenaamista.
Itsellä kanssa jokunen vuosi painia takana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Contender eipä noista laduista oo mitään hajua^^ Huomisen vedän varmaan aikalailla samalla tavalla kun tän päivän, aamulla uimaan ja päivällä kuntopiiriä. Kuntopiiriin oon nytten vaan pistänyt lähinnä näitä liikkeitä mitä testeihin tulee, leukoja, vastsoja, punnerruksia, selkiä. Kyykkyhypillä koitan saada tota paikoiltaan ponnistusta paremmaks ja sitten tota vartalon hallintaa :) Omalla painolla vaan treenaan nytten, jätin kaikki painot pois pari viikkoa sitten, paitsi reppujuoksusta ;)

A-J91 Oon harrastanut 4-5v nyrkkeilyä. Vuoden judoa ja taekwondoa nuorempana.

Okei! Otatko monta sarjaa per päivä per liike?:D Itte tykkään vatsoja vedellä ja aina välillä niitä leukoja ja punnerruksia siinä lomassa rykäilen:) Onks kjukkelberg sinne tullu yhtää lunta?:D Oli muuten makosa fiilis ku ajelin sielt himokselta himaa, ku vedin Kouvolan ohi nii jotenki semmonen makee tunne et siel koht painetaa täysii testeis!;)

Ite ajattelin kanssa pirkanhiihdon vedellä tänävuonna mikäli säät antaa yhtään reeniaikaa. Tämänpäivän lenkki meni erään neitokaisen kanssa kävelyksi, huomenna varmaan keuhkokuume. Piristi kyllä mieltä kummasti. Helkkari vaan jos se olkaa enemmänkin haitata treenaamista.
Itsellä kanssa jokunen vuosi painia takana.
Näin hienoa. Tietenkin tulet sinne!

Voisin kertoa viime vuoden reenistäni sen verran, että lumien puutteessa tuli hiihdeltyä yhteensä vain pyöreät ennen tapahtumaa 100km (sitten lopputalvesta tuli vielä n. 300km lisää). Sitten varsinainen Pirkan hiihto jäi tekemättä matkan takia, ja kun palasin Suomeen niin eräs tuttu (vanhempi mies) alkoi "päätään aukomaan", siittä etten paikalle vaivautunut. No kauhealla kiukalla latasin maitokaakaot, leivät ja monta litraa nestettä harteille ns. Reppuhiihtoon. Nauroivat tauolla ollessani kuinka, joku jaksaa kantaa moisia eväitä mukanaan :D Siellä veti 75v papat minun ohitseni, mutta maaliin tultiin ihme kyllä. Olo oli jotain ennen kokematonta vasta, vielä seuraavana aamunakin teki kuolemaa..

Ei kannata lähteä hötkyilemään vetää omaa vauhtiaan vain. Eikä se matka tapa vaan se vauhti. Ja sittenhän tuli se koko kierros tehtyä. Thriathlonin olisi täysmatkaan on toki vielä matkaa hieman (joskus pitää sekin tehdä, saa kovemman annostuksen sitä tuskaa). :rock:

Pääsisi tässä itsekin jonkun neitokaisen kanssa kävelemään.. :dance2::dance2:

Vedän ekaks lämmön päälle ennen liikkeitä, 3x yhtä liikettä vedän vaan, vedän joko tappiin tai jätän sarjan vähän vajaaks, tuolleen käyn vaan läpi kaikki noi liikkeet ja sitten lopuks kun oon tehyt noi niin vetelen vaan satunnaisesti kaikkia liikkeitä sekasin niin kauan kun maistuu :D

Kyllä täällä viell näkyy nurmikkoa :D tulispa sitä lunta nyt vaan vois käydä ehkä vähän hiihtamässäkin ennen testejä:I

Kahlailin tätä ljk 2008 lävitse ja täällä hengn tai kjukkelberg harrastaa potkunyrkkeilyä (en nyt muista kumpi)? Itsekkin siis harrastan thainyrkkeilyä nyt tosin vammautumisten ym. vuoksi taukoa kuukauden verran. Itseltäni löytyy myös ju-jutsu taustaa 7vuoden verran. Olen harrastanut sekä hokutoryu, että tuota brasilian ju-jutsua/lukkopainia.
Joo minähän se taidan olla. Tosin kiva tauko ollu ku tää projekti ollu päällä :D

Ju-jutsu miehille vielä, että mitä tyylisuuntia olette harjoitelleet?

Hengn tuloksesi ovat nousseet vuodessa näin paljon :worship:..

nila itse yritän hiihtää johonkin 8 tuntiin, mutta eipä ole väliksi, mikäli veisi enemmänkin. Voitaisiin hiihtää alussa, vaikka yhtä matkaa :). Olisi ainakin seuraa, vaikkei tuolla siittä ole ikinä ollut ongelmaa mukavaa väkeä ollut..

Ja sellainen pieni vinkki näin "kokeneelta" voisi olla se, että ottaa omat vessapaperit matkalle mukaan muuten voi yllättää aika ikävästi (mutta siittä ei sen enempää), varsinkin kun tulee otettua geelejä, urheilujuomaa ja jännittää vielä kaupan päälle.. :D

nila, jos sä täältä säkylän suunnalta olet niin kerros, ketä oikein oot :D. Oletin sua yhdeksi toiseksi, mutta et sitten sopinutkaan muottiin. Rupes mietityttää ihan vitusti.

Haha, en siis ollut ainoo, jonka tän iltanen lenkki vaihtu neitokaisen kanssa kävelyksi :D:D Tosin tuli käveltyä hyvää vauhtia tollanen vajaat puoltoista tuntia. Syynä tähän oli tosin kova pakkanen, mikä ei oo kiva keuhkoille. Aamulla ólin kuitenkin uimassa ja huomenna taas, ilta kyl taitaa mennä merkkipäiväjuhlimiseen.

Nii, ja tosta muute vielä, että tuli sentään tehtyä noi lihaskuntotestaukset kävelyn jälkee sillai et eukko roikku jaloissa vatsoja sun muita tehdes. Jostain kumman syystä (ei oo ennen käyny) vatsat jäi kahtee pisteesee ( 44kpl) mut selät ja punnerrukset täysiä. Hyppyyn tai leukoihin ei ollu mahdollisuutta, mut leukoja meni hallilla tänää 10. Täytyy ottaa tomu07 pariks pitämää kiinni siel testeis. :D

Joo, mulle soppii kyllä :D. Jos vaan jotenki saa sumplittua niin. Ei sitä misen parinakaan kehtaa olla kun vetelee ties millaisia tuloksia :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom