Ljk 2009

mitä luulette siitä että kun näköni oli -0.5 ja -1.0 että ylittäisikö tuo sen 1.0 näkörajan kun tulevaisuudessa tuonne olisi tarkoitus pyrkiä? voisihan sen tietenkin itsekin käydä kokeiluttamassa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eka lenkki joulun jälkee suoritettu(48min)! oli erittäi antoisa ja mielenkintoinen retki:D Suosittelen kaikille pikaista palaamista lenkkipolulle varsinkin jos on tunkenu kinkkuu paljo suuhu:D(kuten minä!) se on joka vuos sama homma ekalla lenkillä joulun jälkee, ihan ku juoksis kinkit jaloissa!;) Onks äijillä reenit alkanu jo?

Jep, eilen lähti reenit käyntiin, 56 min eka lenkki. Tänään vois vetästä jonku 6-7 km vähä vauhdikkaammin + vatsat/selät/leuat. :whip:

Taidan itse käydä tekee niinkin miehekästä lajia kuin kävelyä :D. Huomenna sit kunnon tunnin lenkki ja kuntopiiri, mut tänään ei vaan yksikertaisesti ole energiaa lenkkeilyyn kiitos huonosti nukuttujen öiden :D

Kokeilin tuossa hiihtoa tollasilla vanhanmallisilla suksilla, joissa on tavallaan sellainen naru joka laitetaan nilkan ympärille. Vittu mitä paskaa, ei voi muuta sanoa. Tosin ilman latua, mutta silti: paskaa.

Tiesin jo ennakkoon että alkaa vituttamaan koko reissu, mutta lähin silti. Kaiken lisäksi ne saappaat, joita käytin, olivat liian isot. Ei mennyt kunnolla lukkoon ja koko ajan aukesi ja suksi lensi vittuun. Sitten vielä että oikein alkaisi ärsyttämään koko paska, niin menin tuollaiseen helvetin jyrkkään mäkeen juoksemaan vielä ne saappaat jalassa.

heheh master:thumbs: Itellä alko oikeata polvea kolottaa tänään kun tulin uimasta, eilen tuli pyöräiltyä 30km :) Huomenna sitten kuntopiiriä
Pitää toivoa ettei menis paikat paskaks ennen tota testiä :c

itekki kävin tänään lenkillä pariin päivään,otin vähän kovemman lenkin tällä kertaa(6.7km meni 26.22min).tästä se reeni taas lähtee.

jätkä painellu näin joulun alla ihan hyvän lenki! Miltä vauhti tuntu, ei kinkut painanu?:D oliks vauhti lähelläkää äijän maksimi vauhtikestävyys vauhtii, vai pelkkää lämmitelyy?;)

Joo iha hyvää vauhtii vedelly :) miten tomu07 reenit menny?

Olin tos joku neljä päivää kipeenä mut muuten ihan mukavasti, varsinki nyt ku joululomalla saa vedettyy kunnolla.
Viime aikoina lisänny reppujuoksun määrää, eli yritän tehä sitä joku 1-2 kertaa/viikko. Muutenki on lenkit lyhentyny, entisestä 7-20 km johonki 5-10 km.

Pitäs vielä käydä kellottamas 5km repun kanssa :urjo:, sit alkaaki pikkuhiljaa olee valmista... Eniten huolestuttaa ehkä koordinaatiotesti, en oo nimittäin mikää kauheen vikkelä heppu vajaa 90 kilosena :jahas:

Mites itellä? Vedätkö lenkkii Laajasalos vai jossain muualla?

No mäki olin tossa eka 2viikkoo takaperin 4pv kuumeessa, viikko siinä piti lepäillä, sit olin viiko ''terveenä'' ja reenasin siin sen viikon ja sit viimeviikon olin kunno nuhassa ja sain reenattuu vaa yhten päivänä koko viikon aikana... :( Mut nyt ollaa terveen! Tänää vedin laajikas lenkin, yleensä vedän pirkkolas, mut ain sillon tällön täällä! Missä ite? Käytkö missä uimassa?

No mäki olin tossa eka 2viikkoo takaperin 4pv kuumeessa, viikko siinä piti lepäillä, sit olin viiko ''terveenä'' ja reenasin siin sen viikon ja sit viimeviikon olin kunno nuhassa ja sain reenattuu vaa yhten päivänä koko viikon aikana... :( Mut nyt ollaa terveen! Tänää vedin laajikas lenkin, yleensä vedän pirkkolas, mut ain sillon tällön täällä! Missä ite? Käytkö missä uimassa?

Kyllä mä lähinnä näissä laajikan ikimetsissä sykin, jos ei satu olee mökillä :D Uimassa oon käyny itikses ja vuokis. Uinnin saralla on muuten tapahtunu ihan mukavaa kehitystä, tyyliin 10 uintikertaa ja aika 4.20 ---> 3.20. Oon kyl aika onneton ilman laseja et se pitää vielä hoitaa... Käytkö pirkkolas uimassa samalla? Kuis on menny?

Olen käyttänyt mapmyrunia (mapmyrun.com) juoksujen mittaamiseen. Eilen sitten tajusin, että siellä ilmoitetaan oletuksena juoksumatka maileissa, eikä kilometreissä. :rolleyes: eipä tässä siis hirveätä hätää pitäisi tuon juoksun suhteen olla...

Kaikkien kannattaa myös muistaa, että sinne ei valita 80 parhaan kunnon omaavaa janaria, vaan 80 soveltuvinta. Ylikuntoa pitäisi myös pyrkiä välttämään, eli lepoa tarpeeksi.

Suosittelen myös kaikille testien vetämistä kännissä. Eilen päätin kolmen aikaan kotiuduttuani lähteä erittäin mukavassa humalassa juoksemaan, ja täytyy sanoa että muistaakseni vedin melko kovaa vauhtia, eikä tuntunut missään. Tänä aamuna tuo toki kostautui, mutta juoksun aikana tuntui...tai oikeastaan ei tuntunut mikään missään. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom