Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvin!:) Meinas ekat 30min lentää laatta aina sarjojen lopussa kun tuli vedettyy tappiin^^ Kokeilin tota paikoilaan ponnistusta, niin sain hypättyä vaan vähän yli 2m, 2vuotta sitten tuli hypättyä 241cm tosin silloin olikin -15kg painoa.

Toi paskahädän isku kesken lenkkiä on vittumainen fiilis :D Ite jouduin kesällä turvautumaan puskaan kun piti kerran krapulas lähtee juoksee 15kg kanssa :D Kotiinkin oli 6km. Erittäin mielenkiintoista jooo.. kaikkia kiinnostaa varmasti kuin pari kiloa paskaa ;)

Mites treenit huomen Contender? Ite pidän day offin huomenna ja lähen täst kauppaan nyt ostamaan pirusti kaikkea ruokaaa niin voi mättäillä huomenna :P

hemmitti ku olin tossa äske lenkillä ni oli reilu 7km juostu nii iski armoton paskahätä, hirvee fiilis juosta ja pidättää, olin viel keskellä kulosaarta eli n.5,5km kotoolta! Onneks tällä tarinalla oli onnelinen loppu, säästyttiin pusikolta:D

Kuullostaa niin tutulta! Joutui joskus kesällä itekkin kääntyä takaisinpäin ja suunnilleen kävellä kotiin, ettei olisi tullut paskat housuun :D.

Itse lainaan isäni saappaita tuossa hiihtohommassa. Kävin äsken kokeilemassa ja parinkymmenen minuutin kiroamisen jälkeen alkoi sujua. Se on oma lajinsa saada ne suksien lukot pysymään kiinni noissa suksissa. Oli vähän erillainen tekniikka, mutta opin sen lopulta silti. Huomenna olisi lepopäivä, mutta mieli tekis kyllä lähteä hiihtämään taas. Jos vähän pidempää lenkkiä vetäisi seuraavaksi.

On se mukava maalla ja vähän pohjoisemmassa asua, kun on luntakin. Sai juosta nuo painavat saappaat jalassa umpihangessa taas. Mahtava fiilis, ei vähään aikaan sydän ole hakannut niin lujaa pienen spurtin jälkeen. Vielä kun kävin jälleen juoksemassa tuota yhtä mäkeä ylös-alas, ni a'vot! ;)

Joo Hengn taidan kiittää ja kumartaa pelkästään, sillä oma jalka on kokoa 43:D

Mietiskelin täs, et jos oisin huomenna ottanu puntti+uinti ratkasun käyttöön, ku kerta huomenna menee toi kuukauskorttiki vanhaks!

Mitäs olisitte mieltä jos pidettäis ''valmistava leiri'' ennen grandefinalea tuolla Masterpiecen nurkilla?:D siellä ku kerta lunta pisaa ja sa-suksetkin löytyy:D Mitäs siihen sanoisitte?;)

Im in :D. Masterpiece maksaa viulut? :P Hm, huomenna vois tehdä rankkaa kuntopiiriä ja venytellä(pojoing), ellei sitten uimahalli ole auki sitten sinne. Itsellä hiihtäminen näyttäisi ennen testejä olevan mahdotonta. En viitsi minnekkään putkeen lähteä kun matkaa on toista sataa kilomeetriä.

stadiinha on btw tulossa joku ylläs halli, jossa pitäis olla mm.hiihtoputki yms!! Kivikkoon.. ajoin siit ohi ja se oli ainaki ulkosin puolin suht valmiin näkönen mesta!

jätkä painellu näin joulun alla ihan hyvän lenki! Miltä vauhti tuntu, ei kinkut painanu?:D oliks vauhti lähelläkää äijän maksimi vauhtikestävyys vauhtii, vai pelkkää lämmitelyy?;)
No tuo oli meikälle aika semmonen normi vauhti sellasille 6-8km lenkeille.Joskus vähän päälle pari viikkoa sit vedin ton saman 6.7km lenkin pikkasen alle 26 min:thumbs:sisäradalla kun juoksis ton saman matkan niin veikkaan et aika tosta viel pikkasen paranis:rolleyes:
Kävin just nykäseen hallilla sen vähän päälle 12 km lenkin ja sen jälkeen vatat,selät,punnerrukset ja leuat siihen päälle viel,huominen lepoa ja maanantaina ladulle taas jos tuota lunta tulis viel pikkasen lisää:thumbs:
Otteko postittanu jo ne matkalippu hakemukset?

Ja minkälaisia 200m uinti aikoja jätkillä?ite uin eilen eka sen 2km ja sen jälkeen vetäsin sen 200m aikaan 3.32min.että varmat 2 pojoa itelle ainaki tulossa uinnista siel testeissä,en usko 3 pisteeseen yltävän uinnissa enään sen juoksu testin jälkeen.millä tyylillä ajattelitte uida sen 200m?meikä ui ainaki koko matkan vaparia.

Mise jaksaks helposti vetää vaparilla 200m? Puutuuks jalat yhtään/ tuntuuko että loppuu happi? Ite kun pystyn vaan uimaan max 50-75m vapaauntia :D
Jotain neuvoja vapariin?

Kunnostahan tuo vapari on aika pitkälle kiinni. Oma neuvo on että alussa aloittaa vähän rauhallisemmin vaparilla--> voi saada 25/50 metriä lisää vaparilla uitavaa matkaa kiristämällä vauhtia vähän myöhemmin.

Kunnosta niin jaksan juosta +12km lenkkejä, tekniikka vaparissa on varmaan ihan päin persettä?
Oon koittanut soveltaa noita netistä löydettyjä neuvoja vapariin, menis varmasti paremmin perille jos neuvottais "paikan päällä".

Mä itte koitin sitä uintii kans taannoin, vedin kilsan siin pohjille(kokoaja vaparii) ja rygäsin 200m 3.05min.. itte lähtisin kyl kalastelee täysii pisteit. Se vapari vaatii vaa totutteluu se helpottuu kerta toisensa jälkee! Muistat vaa työntää kädet niin pitkälle eteen ku pystyt et tulee semmonen eteenpäin vievä liukuva veto! Ite kelasin lähettää lippuhommat huomenna s-postilla valintasihteerille. Millasellakoha norsunvitulla valintasihteerin naama olis ku pamautais copterlinella utin kassulle ja iskis laskun käpälää?;)

Pari kolme kertaa viikossa meen uimaan niin saa nähä jos tuottaa tulosta :)
En oo viellä lähettänyt, ens viikolla ajattelin lähettää ne, riittääköhän että laittaa siihen lappuun vaan: Helsinki Kamppi-UTTI, UTTI-Helsinki Kamppi?

kyllä mä meinasin ainaki tollee vaa laittaa! Mä kelasin jos huomenna laittaisin?! ku eiks niit pitäny lähetellä 30.pv mennessä? Onks kjukkelberg veikkola siin lähellä misä asut?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom