Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitää kysyä et onko sill ollut nyt lähiaikoina ketään :D
Kyll mä tommost läppää siedän ;)

Edit. Standeri nyt oot tuupannut kyll jotain toista ;D taitaa kyll valehdella toi sisko...

Saattoi olla kyseessä myös telkän pönttö, jota käytin seksuaalisena objektina. En kuitenkaan vihjaa tässä kohtaa siskosi muistuttavan suurta linnunpönttöä.

Ei mutta, hyvät joulut ja joulunpyhät kaikille. :kippis1:

Stander taidanpa minäkin tulla tuonne 2010 pääsykokeisiin ja jos kävisi nuo silmät vaikkapa sitten leikkauttamassa. Täällä ainakin mukavaa väkeä, että mielellään olisi itsekkin mukana joukossa. :dance2: "Hei jätkät tämähän on vain intti", mielenkiintoinen tapa lähestyä asiaa...

Ei vaan joulua! ;)

Mielenkiintoinen tapa, todellakin. Kuitenki, se on vain intti :D. Vuosi elämästä. Jos itsellä silmät olisivat ongelma niin en tiedä menisinkö pelkästään LJK:n takia leikkauttamaan niitä :D.

Mielenkiintoinen tapa, todellakin. Kuitenki, se on vain intti :D. Vuosi elämästä. Jos itsellä silmät olisivat ongelma niin en tiedä menisinkö pelkästään LJK:n takia leikkauttamaan niitä :D.
Tuossa minun postauksessa oli käytetty "hieman" ironiaa. Tuolla taistelusukeltaja puolella, joku kaveri kertoi käyneensä pääsykokeissa, vaikka näkö ei ollutkaan virheetön, joten voisihan sinne tulla edes pääsykokeisiin. Kun kaverikin hakee niin hänelle vaan sitten ehkä kaveriksi. Eipähän tuostakaan taida kyllä paljoa kostua. Mutta eipä noihin testeihin harjoittelu huonoakaan tee. :rock:

Onks kinkut nyt vyötäröllä? Ittellä semmonen turvotus päällä et just paskalle taipuu:D onneks joulu on vaa kerra vuodessa! oliks railakkaita joulu-bileitä?

On! Meiltä tosta kinkusta on nyt hävinnyt 4kg ja 4kg viell jäljellä, lähinnä mä ja faija sitä vaan syödään :D Vähäsen tuli ryypättyy eilen, mut ei sentään krapulaa tullut, pääsee tänään treenaamaankin ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom