Ljk 2009

Contender kuntopyörällä pistin menee vaan, loppua kohden vastusta kovemmalle jne ;D kyll ihan kunnol vedin, tuli semmonen pingviini syndrooma sen jälkeen. Kinkut ei tuntunut ;P

Uiminen on nyt aina ollut perseestä ja tulee varmasti olemaankin veillä kauan :D Pitäis vähän kellotella aikojakin viellä, kroolaaminen kun menee hyvin sen 50m ja sitten tuntuu ettei saa happa ym, jalat puutuu jne. Vaikka kestävyyttä on juosta +12km lenkkejä :o
Pitää vaan käydä useammin pulikoimas nyt loppua kohden..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osaakos moni sen volttikäännöksen uitaessa? Ja kuinka olette sen oppineet? Oletteko kysyneet henkilökunnalta mahdollisesti apua? Vinkkejä?:whip:

Juu mä osaan silleen että käännöksen jälkeen on keuhkot täynnä vettä, nenän kautta ne sinne menee:kippis1: oli varmaan taukin näköstä touhuu kun pari uinti kertaa sitten yritin opetella muutaman kerran :D

joo se volttikäännös jättää vaan tosi ilkeen tunteen pääkoppaan ku menee litra vettä nenään :D tuskimpa tuun käyttää testeis.

Huomenna alkais kolmen päivän nyrkkeilyleiri. Jos sais siellä joulukinkut poltettua ja kunnon rääkin päälle :rolleyes:

Itse jaksoin tunnin opetella volttia ja totesin, että ei tähän taida ihan oma viisaus riittää ja keskityin ihan pelkkään räpiköimiseen :D. Taidan itse käyttää ihan normaalia käännöstä vaikka hitaampi on, mutta en viitti ruveta riskeeraamaan mihinkään volttiin. Siinä riittää se kerta kun se menee pieleen ja koko uinti voi kusta.

ite osaan jotenki duunaa sen voltin, mut se on vaikeeta ilman laseja, ite vedän normi käännöksel ainaki.. mitä tänää treenien osalta tiedossa porukoila? ite otan taas lenki, ku ollu noide sairasteluiden takii juoksemisest vähä taukoo..

Saatteko te siellä testien uinti osiossa käyttää laseja? Mulla siittä käännöksestä ei kyllä muutenkaan tule mitään.. Teiän himoreenaajien kannustamana eilen ja toissapäivänä sulatellu kinkkua 14km juoksulenkeillä ja tänään olisi sitten vuorossa puntti. Ja maanantai ja tiistai meni sillain, että oli lenkki ja puntti molemmat. :D

Ei saa käyttää laseja
e. Oli siel joskus joku kaveri tullu uimalakki+uimalasit sinne altaan reunalle. Vetäjät todennu vaa et "otas helvettiin noi kamat, ei tää mitää välineurheilua oo" :D

Ai joku oli kokeillu onneensa? Haha on kyl varmaa ollu melkonen juntti ku ohjeissaki lukee isolle et lasien käyttö kielletty:D Salee sil ollu viel semmonen hai-puku vai mikskä ne uimarit sitä kokopukua kutsuukaan?..:D Mitä hengn tänää ohjelmassa?

Perkele oon yrittäny kaivaa joka paikasta tuolta netistä, mut en löydä mitää mestaa stadista mist sais noit SA-suksiin sopivia saappaita. Mieluiten tietysti joku yijäämä-mesta.. Kellää heittää vinkkei?

Tommoset saappaat olis varmasti hyvät noihin suksiin, varmaan hintaakin löytyy noilt?
Tosin eipä täällä eteläsuomessa oo mitään hiihtokelejä ;7 saa nähä et miten se hiihto siellä sujuu kun ei oo tullut koskettua suksiin about 4(?) vuoteen :D Jos nyt pääsee niinkin pitkälle testeis :D

Pitääpä täst lähteä kuntopiirii vetää->

Tosin eipä täällä eteläsuomessa oo mitään hiihtokelejä ;7
Joo oli aika hyvä ku Mikkelis ja oikeestaa Heinolassaki oli iha hyvin lunta viel eile ku ajelin Helsinkiin päin. Sit vaa kiihtyvää tahtii lumimäärä väheni ja peril huomaski et täällähä on ihan kesä jo :D

Katoin noi saappaat.. hintaa se 130€;D taitaa jäädä hommaamatta:D onks sul ittellä mimmoset ? katoin tost matkalaskurista et tänää lenkille tulis mittää se 12,5 kilsaa. jalat skidisti jäykkänä eilisestä. toi venyttely ei oikee oo mun juttu.. mul varmaa jäykimmät nivuset ikinä:D

Perhana, voisitko mullekki pöllätä yhet siin sivussa ;D?? hemmitti ku olin tossa äske lenkillä ni oli reilu 7km juostu nii iski armoton paskahätä, hirvee fiilis juosta ja pidättää, olin viel keskellä kulosaarta eli n.5,5km kotoolta! Onneks tällä tarinalla oli onnelinen loppu, säästyttiin pusikolta:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom