Ljk 2009

Olisko mitään, että jokanen kävis vetämässä tässä vaikka viikon sisällä oikeen kunnolla sen kolmenkilsan reppujuoksun ja kellottais sen, että saatais tänne kunnon vertailu. Itseä ainakin kiinnostaisi tietää missä kunnossa muut/itse on siinä lajissa. Tämä päivä kyllä taitaa mennä kinkkua sulatellessa vielä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lepäilen täs viell jonkun tunnin kun tuli äsken aamupalaks vedettyy reilusti kinkkua :D;) Tänään vähäsen lihaskuntoa ja pyöräilee^^ Jalkoja pitäis tän vikan kuukauden aikana viell rääkkää kunnolla. Huomenna uimaan sit taas^^
Contender mimmosta reeniä oot ite ajatellut huomiseks?

Joo itekki olisin tyytyväinen jos vaan pääsis minimipisteillä läpi siitä juoksusta, kaikki siitä ylöspäin olis kyllä vaan plussaa. Pitää koittaa kaikista muista vaan repiä niitä pisteitä.

Vitut minä mitään juokse :D. Onhan sellaset bileet, että siskon pojat pitää enon juoksussa ja öisinkin on aika tsembalot saatu aikaiseksi. Tänään ollu pelkkää rötvää sohvalla. Itse en nyt oikein edes innostu dokaamaan.

Stander taidanpa minäkin tulla tuonne 2010 pääsykokeisiin ja jos kävisi nuo silmät vaikkapa sitten leikkauttamassa. Täällä ainakin mukavaa väkeä, että mielellään olisi itsekkin mukana joukossa. :dance2: "Hei jätkät tämähän on vain intti", mielenkiintoinen tapa lähestyä asiaa...

Ei vaan joulua! ;)
Asiasta puheen ollen, meikäläinen kävi laserleikkauksessa vuosi sitten. En tosin armeijan takia vaan ihan yleisesti elämänlaadun parantamiseksi. Vittumaista harrastaa mitään, kun kakkulat on tiellä ja ilman ei mielellään tarkene. Huonoimmillaan näkö oli jotain -2.0 eli ei nyt niin kauhean paha mutta rajoittava kuitenkin. Nyt oli viime kirjaintaulumittauksessa molemmat silmät 1.6, tosin silmätipat ja aamusumeus varmaan vaikutti pykälän verran huonompaan, kun vähän heräämisen jälkeen siellä terkkarilla kävin.

Jos taskusta sattuu löytymään pyöreät kolme tonttua, niin eiku vaan leikkaukseen (edellyttäen tietty silmien soveltuvuutta leikkaukseen).

Lepäilen täs viell jonkun tunnin kun tuli äsken aamupalaks vedettyy reilusti kinkkua :D;) Tänään vähäsen lihaskuntoa ja pyöräilee^^ Jalkoja pitäis tän vikan kuukauden aikana viell rääkkää kunnolla. Huomenna uimaan sit taas^^
Contender mimmosta reeniä oot ite ajatellut huomiseks?

Kelasin mennä päivällä ainakin lenkille, vähä kinkkuja karistelee en tiiä viel en vissii ota reppuu matkaan.. Sit jos ois noi uimahallit huomenna auki nii vois illal viel ottaa vihasen puntti-uinti yhdsitelmän. Mut lenkki on 100% varma huomiselle.. En oo päässy parii viikkoo oikee juoksee ku ollu vähä kipee ja tollee.. toissaviikolla keskityin enemmä uimisee, salii ja lätkää..viimeviikon olin perkele nuhassa menin saatana tyhmänä viime keskiviikkona koulujen välisii säbä- matseihi ja vedin siel putkee kolme pelii sentterinä( yks peli 3x20min) ja sit viel illal lätkätreeneihi( 1,5h) nii joutu sit loppuviikon parantelee oikee kunnol:zzzz: mut nyt onneks terve ja valmiin taas jatkamaan projektia:D pitää tos pari vähä rennompaa lenkki ottaa alle et kroppa$ pääsee taas rytmistä kiinni. MItä muilla mielessä reenin suhtee?

Anteeksi, mutta lisää :offtopic:

Saattas jopa löytyä tarvittava määrä paalua... tosin tekisi tosi kipeätä luopua :kuola:. Itselläni on sama -2 huonommassa silmässä. Tuota voisi tosiaan harkita ihan tosissaan ei vaan intti kysymyksenä. :thumbs:. Minkä laisia kokemuksia sinulla Stander on toimenpiteestä?

Ei voi muuta kuin suositella kyseistä operaatiota - kivuton, nopea ja lopputulos noin pienellä taittovirheellä erinomainen. Eli sinne vaan, mikäli katsovat leikkauspaikassa olevasi valmis. Lekurihan tutkii sun silmät ja arvioi, kannattaako/pystyykö operaatiota suorittaa (jos on liian vähän sarveiskalvon paksuutta tai omaa jotain silmäsairauksia, niin eivät leikkaa. Riippuu myös pitkälle siitä, milloin näön heikkeneminen on pysähtynyt).

MItä muilla mielessä reenin suhtee?

Kais sitä nyt täytyy oikeen todenteolla alkaa sitä juoksua treenaamaan. Tänään tuntu ensmäistä kertaa juoksu repun kanssa oikeen mukavalta ja pysty ottaa vähän vauhtiakin. Ja hiihto pitää saada luistaa edellisvuosien tapaan(kun tulis vittu sitä lunta). Muut lajit alkaa kyllä mennä jo aika rutiinilla täysiin pisteisiin.

eli juoksua vähintään 5 kertaa viikossa. vittu kun tässä on vaan näitä pakollisia kahdenpäivän ryyppäjäisiä tiedossa muutamia. ne vähän sotkee kuntoilua.

Onko ollut kipua silmissä leikkauksen jälkeen?
No ei kipua, mutta hieman hassun tuntuiset ne on muutaman päivän leikkauksen jälkeen. Sanotaan, että muutamassa viikossa totut eli alkaa tuntua täysin normaalilta. Mulla kesti muistaakseni kuukauden tai pari ennen kuin silmien punoitus häipyi. Mutta aristelua kesti ehkä päivän tai pari. Tietokonetta kattelin kuitenkin jo seuraavana päivänä, ja satuinpa käymään myös leffateatterissa muutamaa päivää myöhemmin. Alkuun tuntui hankalalta seurata nopeasti liikkuvia kohtauksia, mutta äkkiä siihen silmät tottui. Tietokoneen näytön tuijottamisessakin oli tosin alkuhetkillä hakemista, kun tuntui välillä että oon liian kaukana ja välillä liian lähellä. :D

Mutta kuten sanoin, ohimenevää.

Vois olla paha, jos tulisi olisi ongelmia tuon kauniimman sukupuolen tiirailussa. Selitä siinä nyt kavereille, ettei tämä johdu alkoholista silmät ne vain... Mutta toisaalta, jollei satu rillit tai piilarit olemaan käytössä saa kärsiä kuitenkin.:(

Kaikin puolin pysyviä tai pitkäaikaisia haittapuolia ei leikkauksesta aiheudu. En kuitenkaan suosittele baariin menemistä mustuaisia väliaikaisesti laajentavien tippojen vaikutuksen alaisena. Mua on vähän säikytty tuolla asioidessa, kun oon pari kertaa menny niiden yhä vaikuttaessa kauppaan, Heseen yms. :D

Aika demoniset silmät saat päiväksi, mutta vain päiväksi. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom