Ljk 2009

Minulla pituutta 178cm ja painoa huimat ~64. Enpä ole vielä edes repun kanssa kokeillu, mutta epäilenpä että saattaa selkä olla kovilla. Salilla tuli kyllä eilen pumpattua ihan tunteella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu meni reppujuoksussa yli 15min kolmella kilsalla.:dance2: Ei paljoo mieltä lämmitä. No täytyy tästä vetää kunnon proteiinitankkaus (sian puolikas naamariin jouluna) ja lämmittää pari kuppia rommiglögiä mielenlämmikkeeksi. :kippis1:

Puhelin tuossa yhden miehen kanssa joka on myös käynyt tuon lvj koulutuksen ja kun kyselin fyysisistä testeitä niin hän vaan sanoi että siellä oli kovia miehiä kyllä ja harjotelleet todella kovaa ennen testejä mutta kun nuo kaikki tehdään peräkkäin niin siinä otettii monelta mieheltä puhti pois. Muuta lepoa ei oo noitten kaikkien testien välillä kun siirtyminen joko ladulle tai uimahalliin.. muistakaa treenatessa tehdä kaikki peräkkäin :). Hyvähän se on minun täällä huudella kun en edes lappua saanut kotia :D:D. Mutta ei muuta kuin kovaa treeniä vaan! Ei saa unohtaa lepoa kuitenkaa..

Itse en oo saanut mitään kunnon vertailukohtaa tuohon juoksuun, sillä maasto missä juoksen on täynnä mäkiä. Ei ole kunnon paikkaa, missä kokeilla ja asfaltille en viitsi mennä. Perkele, että tulee penikat kipeeksi jos repun kanssa painaa...

Pire, kyllähän tuo seikka on ollut varmaan kaikille tiedossa :).

Päivällä kävin vetään reppu juoksua ja itellä se 3 km meni aikaan 12.41.Sit sen jälkeen ku vetäsin vielä 7 km ilman reppua niin kyllä tuntu kevyeltä juosta:DTulin just hiihtämästä ja ei voi muuta sanoa kuin että jumalauta mitä sohimista oli ainaki tuo eka kerta:Dnyt pari päivää lepoa ja sit uudestaan ladulle:rock:

Käykää Imatralla sanomassa terkkuja mun mummolle.

Kannattaa muuten Cooper juosta reppujuoksun perään vaikka samana päivänä myöhemmin. Meikä veti enkat tuohon tyyliin syksyllä.

Contenderi kun suoraan menee niin mennään vaan:5:
Ketään muita menossa 19. päivänä helsinigistä päin?
Huomen kahet kuntopyörä lenkit hullun kiilto silmis:curs::evil: ;)

tsemii vaa, meikä painii ton 12kilon kinkun kaa:D

Joo toi bussi ois iha kova, ku kerta pysähtyy siihe uttii ainaki mitä mä nyt luin tuolt matkahuollon sivuilta:D OOn iha saletti et ei tuu paljo sinä yönä utissa nukuttuu, ku voi vähä puntti tutista:D vai mitä mieltä?:D

joulun jälkee lähtee sitte parin viiko kireempi setti ton reenin kannalta! vois ottaa vaik 6krt viikkoo jtn kivoi harjotteit ja viikko enne reenei vetää iha rennosti. Onks muut pitämäs rennomma vikan viiko enne testei?

Ite oon funtsinu pitää sellasen et käy heittää pari kevyttä hölkkää ja ehkä pienen kuntopiirin ennen testejä. Venyttelyä ja hiilareita.

Hullu. Itse ajoitin lepopäivän tähän päivään :D.

Olkaa ilosia kaikki jotka pääsee ees ljk testeihin, itellä oli haaveena päästä ljk:ksi (kunnon puolesta oisin hyvin varmasti päässykki) mutta sain sitte tietää ettei värisokeat pääse. Arvatkaa ottiko päähän ku tuommosen takia ei pääse mihin ei voi ite ees vaikuttaa.. Sillon oisin ollu mieluummin vaikka joku läski sohvaperuna kunhan vaan värinäkö ois ollu kunnossa. Ois tehny mieli leipoa lokeroon sitä jätkää joka tuon jutun on säätäny. Nyt oon kyllä jo hyväksyny tuon ja nyt tähtäimessä ois päästä sissiksi ja mahollisesti sissiradistiksi, sanokaa ettei värisokeus oo este sissiksi pääsyyn?? Mil.fi:ssä sissin vaatimuksina oli palveluskelpoisuusluokka A ja hyvä fyysinen kunto ni eihän tuohon voi sisältyä normaali värinäkö tai olla muuten vaan jätetty mainitsematta? Haluan vaan olla ihan varma.. Ja eihän sissiradistilla oo normaali värinäkö minään erikoisvaatimuksena? Jos en pääse ees sissiksi värisokeuden takia ni joudun varmaan sivariin peseen mummojen selkiä.. Jos vaan värisokeus ei oo esteenä.

Hyvää joulua.. itekkin ajattelin vetää vähän raaempaa treenii ennen testejä, ja viikkoa ennen kevyttä hölkkää ja kuntopiiriä, niinkun Piisiskin ;)
Contender, veikkaan vähän et kukaan ei nuku siellä ekana yönä kunnolla :D tokana yönä voi sit uni maisua^^

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom