Ljk 2009

kelaa ku ollaa altaas nii joku siin su edes laattaa, eihän sitä purjoo voi mitenkää nähä ilman laseja:D jätkät heittää vaa rygää et sällit kylpi laatas, vittu se ois perseest:D ei kyl varmaa hyvällä katella ljk:ssa jos laattaa altaasee. Ne luki tuol nettisivuilla, joku oli heittäny linkin toho oisko edelliselle sivulle! testit 20.-23.pv hakijoita joku n.350 eli.n joka neljäs sisää!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
näyttäis siltä, mut kiva ku 20pv on tiistai:D ollaakohan me tuol koko toi aika?? vai onkohan toho aikaa niinku esim. kahe eri ryhmän testit? tuskin 350 jätkää tulee samana päivänä? onks tietoo`?

näyttäis siltä, mut kiva ku 20pv on tiistai:D ollaakohan me tuol koko toi aika?? vai onkohan toho aikaa niinku esim. kahe eri ryhmän testit? tuskin 350 jätkää tulee samana päivänä? onks tietoo`?
Menee varmaanki niin et eka ryhmä saapuu 19. pv, ja niil testit 20. Toka ryhmä tulee samana iltana, niil testit sit 21. pv jnejne.

mä oon tulos ainaki, millonkoha se bussi lähtee(pv)?Onkoha etelä-Suomi eka ja sit pohjone tai toisin päin. vai mitenköhä ne porukat jaetaan?.. Hengn, sul ei ehkä se paras runtoutuminen enne testejä:D Jätkää viedää siel varmaa aika paljo ekat 7 pv:D Mil fiiliksil alottelee santiksee? Ite kelasin vetää vikan viikon enne testei iha pelkäl sohva/pasta linjalla:D

No nyt tuli juostua se 5 km, jonka lupasin, 14 kg repulla (punnitsin äsken vasta). Ilman loppukiriä tosin, kun en saatana älynnyt lähteä tarpeeksi ajoissa kirimään vaan laskin mielessäni kierroksia ja tuijotin sykemittarin kelloa. :D

Pitäis nyt ens viikolla kiinnittää huomiota kierrosaikoihin vähän enemmän.

Ekat 2 km meni 9 minuuttiin (10 minuuttia olis ollut johdetun juoksun aika). Loput 3 kilsaa meni sitten 15 minuuttiin. Eli tavallaan 14 minuuttia, koska juoksin aavistuksen liian kovaa taas tuon alun. Ja tosiaan en lisännyt vauhtia missään kohdin, vaan juoksin samaa tasaista vauhtia koko ajan.

Ja lisätekosyynä sanottakoon luminen ja liukas rata. ;)

Mutta joo. Ens viikolla alan taas vähän panostaa juoksuun, kun aletaan olla rappion puolella.

14 kg on kuitenki aika paljo painoa,ja varsinkin kun se reppu ei siellä testeissä kuullemma paina kuin sen 5kg,en tiiä onko sit totta et se reppu ei oo ihan sitä 10kg siel testeis?.etköhän saa ihan hyvän juoksu tuloksen siel testeissä ku jaksat kuitenkin nuin paljon painavemmalla repulla juosta sen tohon aikaan.ite en oo repun kaa juossu ees vielä paljo paskaakaan,pitää ens viikost eteen päin ottaa reppu juoksua vähän enemmän.

Paljo ogelist on märskyy matkaa? Eiks se märskyn halli oo iha saatanan kallis?:D Pirkkolas on helvetin hyvät lenkkipuitteet! se puru on iha kiva ja sit sielt pääsee juostuu paloheinää yms. suht kivoi reittei:P

Joo paloheinän puruja oon käyny kuluttelee. Kotiovelt on 4km uimahallille, ja oha se kallis, melkee 6e/kerta:eek: Mut siel o frendi uimavalvojana ni oon ilmaislipuil päässy reenailee aika hyvin:)

Varmaan pitää tännekin jotain kirjoitella.. Toinen yrityskerta Uttiin, viimeksi tuli 30 pistettä kipeänä. Motivaatio ei tosin ole laskenut mihinkään, joten uudestaan yrittämään. Paperit lähetetty myös Immolaan, jos LJK jostakin syystä kusee. Cooperin sai 3000m paremmalle puolelle (ainakin viime vuonna alle 2900m juosseet tiputettiin jo esikarsinnassa pois). Hiihdosta sen verran, että kannattaa harjoitella SA-suksilla, huomaa kyllä eron tavallisiin suksiin ;D Sama homma reppujuoksussa, olen LJK:n käyttämällä rinkalla juossut, heiluu sekin eri tavalla kuin koulureppu ja vaikeuttaa näin juoksua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom