Ljk 2009

Paljos Waffen sait juoksutestistä viime vuon?
Kellään mitään hajua mist sais ostettuu sellasii inttisuksia mitä testeis käytetään?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kellään mitään hajua mist sais ostettuu sellasii inttisuksia mitä testeis käytetään?
Honkkarissa oli noita inttisuksia vielä viime talvena myynnissä, ruotsin armeijan vanhoja. Muutamalla kympillä.

Oliskohan Honkkarissa vieläkin noita laudan pätkiä? Ei varmaan tartte edes monoja niiden kanssa. Täytynee soitella ja kysellä ens viikolla...

Kannattaa soittaa mp-myymälään sieltä niit saa. Niitten kaa ei käytetä monoja vaan kunnon nokian saappaita:D kantsii sinne kyl soitella, ite kävin just perjantaina ja kattelin siin reppui nii ljk rinkka 395€ siel:D mukavasti tulee varmaa helisee selässä..ei ollu se vyötärökiinnitys mikää turhan pomminpitävä!

saa nähä tuleeks hiihtokelei Etelä-Suomee enää enne testei..jos ei nii sit mennää vähä perstuntumal.. Onks hengn kelannu jtn korkeenpaikanleirii pohjosee jos lumii ei tuu ja sa:n sukset saat käsiis?:D

15 pinnaa tuli, suht tyytyväinen tulokseen, tavoite olisi sama tai parempi. Joku hullu veti viime vuonna sen reppujuoksun 11 minuuttiin :wtf: siinä saa aika nopeasti mennä

Tulis äkkiä se kutsu testeihin et varmistuis se testi paikka niin pääsis viel tän viimeisen kuukauden vetään niin perkeleellistä reeniä :whip::whip::whip:
Huomen pitäis käydä ostaa jotku paskat sukset viel et pääsee hiihtäänki,
Tuli eilen käytyä vetäseen 7km reppu juoksua räntä/vesi sateessa,kivassa vasta tuulessa ja sit oli viel niin saatanan liukasta että ei voi sanoa muuta kuin että olihan tuskaa:D

Ootko mise miltä suunnalta kotoisin? Meinaan jos satut löytämään jotkut kohtalaisen hintaiset kapistukset jostain liikkeestä, joita suksiksi kehtaa kutsua, niin vinkkaa mulle.

Huomenna koitan itse ehkä parantaa reppujuoksun tulosta sen lisäksi, että latoan täydet 15 kg painoja selkään. Tosin olin just yövuorossa koko viikonlopun ja syömiset on ollu mitä on, joten kattellaan miten käy.

Suositut

Back
Ylös Bottom