Ljk 2009

mite äijien reenit edistyy? Ite olin eile ekaa kertaa sitte viikkoon uimassa ja puntilla, ku tuli toi viime viikko oltuu vähä kuumees.. Vähä viel voimat lopussa mut täst se taas lähtee! Mite muilla? Pysyny terveen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse otin influenssarokotteen, että pysyisi se ainakin poissa. Muuten kyllä terveenä. Mitä nyt nenä hieman vuotaa, mutta se ei menoa haittaa. Tuli lauantaina käytyä kylmässä järvessä uimassa ja teki kyllä aika hyvää. Sitä voisi kokeilla vaikka uudestaankin. Tällä hetkellä voisin mennä vaikka samantien jos saisi paikat hiukan auki :D. Kauhee kipsi :D.

Aloin täs miettimää ku jotai joskus vissii lukasin mietteitä kans et ottaakohan ne tonne Uttiin henkilöit jotka saa alle 15 pistet juoksutestist? Vaikka muuten pisteet oikeuttas läpipääsyyn, psykot menee hyvin mut ne miettii sit et "ei toi kaveri pysy perässä", ja ilmottaa sit et kaatu "ryhmäkeskusteluun"..
Esim. jos henkilö A ja B saa molemmat 35/49p testeist,
A 15/20 juoksusta, 1/10 hiihdosta
B 10/20 juoksusta, 6/10 hiihdosta
Et vaikka testeis piste on piste, ni oisko juoksukunto kuitenki vähä korkeemmalle rankkaava..? Et parempi olla hyvä juoksussa ja vähä huono hiihdossa, ku et ois tasasesti "ok" juoksussa sekä hiihdossa.
En oo ainakaa nähny et joku ois huonol juoksutuloksel tonne sisään päässy, korjatkaa ihmees jos oon ihan vääril jäljillä :)
Jos se cooper keskiarvo nyt on pyöriny siin 3200m kohalla alottaval ryhmäl ni ei siel kyl paljoo voi 2950m juoksevii olla?

e. meni ehk vähä turhaks noi A ja B:david::D

Se vissii vähä riippuu. kaveri sai taas 47 vai 46 pistettä ja jäi psykologisista yhestä pisteestä kiinni, et en sit tiiä..Nehä sanoo et ne ettii ''normaaleita, terveitä nuoria jotka on henkisesti tasapainosii'':Dmut en sit tiiä..Yks toine tuttu joka pääs sisään täks vuodeks nii oli taas vissii viimesten joukossa uinnissa ja pääs sisään(tosin kyl muuten iha kovas kunnos). Onks teil paljo tuttui jotka on päässy, jos on nii miten niil on menny fyysiset testit?

Hypätäänkö laskuvarjojääkärikoulutuksessa myös veteen hyppyjä? Kun nuo kuvat tuolla Puolustusvoimien sivuilla antaa näin ymmärtää? Vois pikkuhiljaa alkaa tulla lunta tänne Itä-Suomeen niin pääsis hiihtelemään, muuten on treenit hyvillä malleilla.

Hypätäänkö laskuvarjojääkärikoulutuksessa myös veteen hyppyjä? Kun nuo kuvat tuolla Puolustusvoimien sivuilla antaa näin ymmärtää? Vois pikkuhiljaa alkaa tulla lunta tänne Itä-Suomeen niin pääsis hiihtelemään, muuten on treenit hyvillä malleilla.

Luulis et kerkeet hiihtääkki täs parin vuoden aikana iha hyvin, et ei kiirettä tuu.
e. nimimerkil: en oo 7 vuoteen hiihtäny

Mä käyn näillä näkymin testeissä vaan kääntymässä, kun ei nähtävästi riitä treeneihin aikaa. Kattoo sitten jossain vaiheessa, jos vaikka pääsis sisään kovemmalla kondiksella (tai enemmänkin perustavanlaatuisella treenillä).

Tänään uin kaikkiaan about kilsan ja heitin muutaman sarjan etunojapunnerruksia sekä vatsoja lisäpainoilla ja ilman...That's pretty much it. :/

Olis mukava käydä tutustumassa testiolosuhteisiin tulevaisuuden varalle. Muuten en enää toista kertaa Uttiin pyrkisi, mutta aattelin nyt siksi lykätä suunnitelmia myöhemmäksi, koska en ole saanu kunnon mahiksia treenata tässä viime aikoina (loppusyksystä lähtien).

Ei mua haittais 23-24-vuotiaana sinne pyrkiä, kun olis jo enimmät opinnot takana.

Ei muuten ole mitään tietoa, koska pääsen sitä taas testaamaan. Ehkä ens viikolla...? Tänään kävin uuden mp3:sen ostamassa, joten nyt passaa taas juosta vastatuuleen haistavittutuiskeessa pallit märkinä.

Hypätäänkö laskuvarjojääkärikoulutuksessa myös veteen hyppyjä? Kun nuo kuvat tuolla Puolustusvoimien sivuilla antaa näin ymmärtää?

Jos siellä veteen hypätään niin se on jotain touhua, mistä en ole kyllä koskaan kuullukkaan. Se olisi nimittäin vitun HC:ta hullun hommaa. Henki menee helposti ja varusteet menee paskaksi. Liitovarjot nyt ainakin menee vedestä käyttökelvottomaksi ja erilliset turvalaitteet varmasti hajoaa pallovarjonkin repussa ja valjaissa. Lisäksi kun hypätään rinkalla niin sehän vetäsi kamppeet ja jampan pohjaan, jollei ehi valjaita irrottaa. Useilla drop zoneilla on kyllä siviilissä sellasia lätäköitä, muttei ne ole siellä varsinaisesti laskeutumista varten.

Joo, ei inttiin mikään kiire ole. Sitten kun sen käy niin itse ainakin käyn ns. 'kunnolla'. Vituttaa vaan sitten joskus 20+ vuotiaana kun ylempiarvonen 18 v. räkänokka huuta sulle siihen suuntaan, että siviilissä vetäisit turpaan.

Nykyisin vain erikoisjääkärit hyppäävät varjolla veteen. Ennen myös varusmiespalvelusta suorittaneet tekivät hyppyjä veteen, mutta ei enää. Muutos tuli kun joku varusmies oli irrottautunut varjosta liian aikaisin ja tippunut korkealta veteen-->melkein henki pois, olivat kuitenkin saaneet pelastettua.
Perustuu kuultuun mutta vaikuttaisi järkevältä.

Vituttaa vaan sitten joskus 20+ vuotiaana kun ylempiarvonen 18 v. räkänokka huuta sulle siihen suuntaan, että siviilissä vetäisit turpaan.
Oma ikä jos lähentelee jo parinkympin puoliväliä ja takana on jokunen vuosi rankkaa opiskelua, niin luu kurkkuun moisille luonnevikaisille junnuille. Ei mitään suun soittoa tartte enää tietyn pisteen jälkeen kuunnella. Ja siitä ne vasta kiehuu, kun ikähierarkia kuitenkin painaa ja tulee painamaan aina.

Luovutan paikkani ritarillisesti jollekin heikommalle...NOT.

Kyllä mä siinä tapauksessa ottaisin paikan vastaan, kun saattavat vielä luulla mua röyhkeäksi ja eivät enää toiste ota mua edes testeihin. :D
Mutta hyvin, hyvin epätodennäköistä, että meikä pääsis tällä erää sisään. Ei tässä pessimistejä olla vaan ihan realismin kannalta aattelen.

Suositut

Back
Ylös Bottom