Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se vaan valehtelee, kertoo olevas huonossa kondikses, mut kuitenki sit vetää siellä jotain pohja-aikoja ;).

ps. Pelkkä inttihän tässä on kyseessä, vaikka tosissaan ollaan treenattu niin täytyy muistaa että paljon muutakin tässä elämässä on! Jos hieman katotaan noita lukuja, että monikos otetaan sinne, niin meistä(tän palstan aktiivisista) sisään pääsee pari jos sitäkään.

Veikkauksia, kuinka moni on maksanut valmennuskurssista? :D

Yhtään vähättelemättä kurssiin osallistuvia henkilöitä, mutta emmä saatana raaskis jostain leuanvetotekniikan hiomisesta hunajaa maksella. Ja miksi helvetissä kurssilaiset saa treenata kirjallisia varten? Rahalla ilmeisesti saa. :jahas:

Meikästä se valmennuskurssi on suoraan sanottuna pellejen hommaa.Jos ei omalla reenillä pärjää tai ei pääse psykoja ja muita testejä ilman jotain saatanan valmennuskurssia läpi niin ei silloin ole soveltuva koulutukseen.Tekee fyysisis parhaansa ja antaa kaikkensa,sekä vastaa psykologisis ja ryhmäkeskusteluis rehellisesti vaan niin jos ei silloin pääse sisään niin ei oo koulutukseen luultavasti soveltuva.:rolleyes:Antaa vaan kaikkensa ja jos se ei riitä niin sit ei voi mitään.

Se vaan valehtelee, kertoo olevas huonossa kondikses, mut kuitenki sit vetää siellä jotain pohja-aikoja ;).

ps. Pelkkä inttihän tässä on kyseessä, vaikka tosissaan ollaan treenattu niin täytyy muistaa että paljon muutakin tässä elämässä on! Jos hieman katotaan noita lukuja, että monikos otetaan sinne, niin meistä(tän palstan aktiivisista) sisään pääsee pari jos sitäkään.

Nii mä luulen kans et juoksutestis ku lähetää vikaa kolmosta juoksee ni Standeri lähtee kipittelee iha omii kierrosaikoja :D

Joo, ei tullu sitte itte papereita ees lähetettyä kun ei tää jalka olis kestäny. Enkä olisi varmaan päässy lääkärintarkastuksesta läpi. :( Ei sinne mitään ihmeukkoja oo pyrkimässä, et kyllä sinne on kaikilla hyvät mahdollisuudet päästä. Mitä kuulin nykysestä kurssista, niin siellä 3200m coopperissa oli jo tosi kova tulos. Ja suurin osa veti 3000-31000, että standeri lähdet vaan hakeen sen paikan himaan kyllä se irtoo tolla kondiksella heittäen ;)

Mitä jos tulen peliin mukaan ens vuonna 3400 m Cooperilla kuten contender1? :D

Ei mua juoksu niin paljoa pelota, kun ei se mun kunto yks kaks laske tässä parissa kk:ssa, vaikken enää kesän jälkeen ole samassa mittakaavassa kyennyt panostaa. Uintikin pitäis mennä alta 3.15 helposti, jos vaan ei tule yllätyksiä, ja lihaskunnosta odotettavissa sitä sun tätä 1-3 pisteen väliltä.

Ehkä tässä on vaan hieman itseluottamuksen puutetta. Sama homma oli uinnin kanssa vielä kuukausi sitten, mutta nyt sekin sujuu melkoisesti paremmin. Hiihtämään ei vaan oikein helpolla pääse, ja tarttis varmaan raahautua jonnekin kamoja vuokrailees (jos edes kelit sallii).

Vai cooperii kalesit nostaa:D Mitä oot sitä cooperii nyt juossu? sen cooperin kaa on sillee et sen saa helposti nostettuu sinne 3000m mut siit ylöspäin se kehitys on aika hidasta ja hikistä.Ite oon sitä lenkkii täs nyt reenannu kunnolla semmonen 3vuotta. Mulle tuli tossa vähä reilu vuos sitte mononukleoosi(pusutauti)aika vittumainen tauti, vdin enne sitä cooperii 3250m ja lääkäri sano et mun pitää rakentaa kunto kokonaa ihan alusta, se oli aika kova kolaus, mut samal toimi aika hyvänä motivaattorina. Mul oli puol vuotta urheilukieltoo, enkä saanu sinä aikana hengästyy olleenkaa, sen jälkee vetäny iha ljk:t varte aika lujaa reenii 6-7krt viikos. Jos haluut sitä kuuperii nostaa 3300 tai yli nii kannattaa juoksun ohella reenaa pyöräilyy kovilla sykkeillä n.30 min lenkkei ne jytisee! vedin niit putkee kesäl 5viikkoo 5-6krt viikkoon, nii huomas heti juoksussa kehityksenä!

-Tänää uimahallissa jokä sälli käveli vastaa ljk:n takissa, joku triatlonisti :D

Eikun hetkonen. Kukas se olikaan täällä, joka veti 3400 vai muistanko aivan päin prinkkalaa?

Nyt ennoo vähään aikaan mitään juossu. Eiköhän se 3100 irtoais siltikin. Pitäis vaan osata rytmittää ja ajoittaa kaikki just ajalleen, jolloin homma menee snadisti. Vaatii aina pientä pelisilmää, kun lähtee lopussa kirimään, ettei sitten lähde esim. liian varhain tjms.

kyl mä vedän, enhä mä sitä kiistä:D mut samal viival ollaa kaikki ketkä saa 3000m+, sehä riittää 20pisteesee:D ja vaik vetäis esim. 13min nii seki on 16pist eli iha kivasti. Enitenhä siit hyväst kunnost on testeis hyötyy siin, et mitä kroppa kerkee palautuu suoritteiden välillä! Eiks ''koordinaatiotesti'' enne reppujuoksuu? Siin oli kuulemma aika paljo tippunu porukkaa viime vuonna?

Se o vissii ihan eka suorite. Mitä ite oon kokeillu ni pitäs mennä alle 1min 30sek, mut ei sitä ikin siel tiedä. Mitää et oo nukkunu ja aamupalat on tulos kovaa vauhtii ylös ku juoksee välii ja alkaa joogaamaan niit koordinaatioit. Iha mielenkiintonen siitä tulee kyllä :)

sehä siin just on ku suoraa tyylii aamupalan jälkee viedää repimää:D Voisin kuvitella et aikamonel tulee ''vähä paha olo'':D yks kaveri rupes laattaa reppujuoksus suht kiitettävästi nii se passitettii suoraa himaa:D parashan siin oli se et se laattas jo sil ekal 2km :D kuulitko jo millo testit o?

En. Eihä ne oo ees lähettäny kutsuja testeihin kellekkää vielä?
Nii jännä nähä et miten ne laattaamiseen suhtautuu. Jotai kuulin et taistelusukeltajatesteis on sanottu et jos altaasee oksentaa ni ei tarvi alkaa pohtii pidempään et pääseekö kurssille vai ei :D

Suositut

Back
Ylös Bottom