Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pitää vetää kyl tuo viimenen kuukausi ihan saatanallista reeniä:Dhiihtoa niin perkeleesti.siis jos se kutsu ees tulee sinne testeihin,jos ei tulis niin vois PIKKASEN ruveta vituttaan.

Paljokohan sinne testeihi n. karkeesti tulee porukkaa? Eihä niil oo muit mahiksii ku karsii coopereiden ja l-todistuksien ja hakemuslomakkeiden perusteel, niist kumminki saa aika karkeen kuvan tyypistä:D Mäki tänää dösäs jo otin postilaatikon avaimet käpälää ja ''juoksin'' kattoo jos sinne ois tipahtanu kirje:D

Paljokohan sinne testeihi n. karkeesti tulee porukkaa? Eihä niil oo muit mahiksii ku karsii coopereiden ja l-todistuksien ja hakemuslomakkeiden perusteel, niist kumminki saa aika karkeen kuvan tyypistä:D
Bör-Erik West Endistä jää kovasti ihmettelemään, kun hakupapereissa lukee harrastukset-kohdassa baletti ja kutsua ei tipahda, vaikka Moskovassa asti ollaan käyty tanssimassa.

Mulla ei ole pelkoa, etteikö kutsua tulisi. Enemmän pelottaa, jos se tulee. :D

Mulle soitti utin terveystarkastaja eilen että pitää yksi todistus lähettää vielä lisää. Päättelin siitä vaan että kutsu tulee valintakokeihin. Eli 2900 coopperissa riittää tänä vuonna. Ihan sadan prosentin varmuutta ei kyllä ole, kun ei virallista kutsua ole vielä tullu

Mulle soitti utin terveystarkastaja eilen että pitää yksi todistus lähettää vielä lisää. Päättelin siitä vaan että kutsu tulee valintakokeihin. Eli 2900 coopperissa riittää tänä vuonna. Ihan sadan prosentin varmuutta ei kyllä ole, kun ei virallista kutsua ole vielä tullu
Mitä sit olit lähettäny? Kai se riittää et kävi vaan yhel lääkärillä?

Hiljast ollu viel postilaatikon suunnilla! Saa nähä millon kilahtaa:D vähä vois ottaa päähä jos ei ois paperit menny uttii perille. Ei siin ois varmaa mitää enää tehtävissä:D Tai vois kokeilla soittaa everstiluutnantille: ''pääsiskö viel koittaa?'' vois olla aika hiljast:D

Etkö soittanu uttiin ja varmistanu et sun paperit on menny perille silloin kun postitit ne hakupaperit?:D
Toivottavasti huomenna postilaatikkoon kilahtaa kutsu,ois ihan makia fiilis;)

Kyl ne oli menny perille, valintasihteeri oli lähettäny mulle yhen lapun takas jota ne ei tarvinnu siel. Mut se ois ollu just mun tuurii et ne hävittäis ne siel tai jtn:D toivotaan et huomenna tulis... Olitko mise hesasta? Kelasin vaa et kai ne ympäri Suomee tulee samana päivänä p-laatikoihin:D

Oon oulusta:Dei oo viime päivinä oikeen lenkki luistanu niin kevyttä ku ennen mut jospa se tästä lähtis taas kulkeen kun se kutsu postilaatikkoon tipahtas:D

Kävin tänään Raision Honkkarissa kattelees Svenssoneiden eräsuksia. Kyllä ne vaan maksaa 25 eskoa ja ihan kunnon signeerauksetkin löytyy, kuten mm. piirretty keskisormi ja fuck yms.

Ne on vaan niin saatanan huonokuntoisia, varsinkin nahkaiset siteet. En ainakaan nyt raaskinu ostaa, kun ei ole luntakaan tiedossa lähipäivinä.

Mietin vaan, missäköhän kondiksessa mp-myymälän SA-sukset on?

Oli juu. Aika kämäsiä, eivät taatusti luista metriäkään. Sinänsä ihannekapistukset testeihin valmistautumiseen, mutta ei ne remmit sun muut osat tosiaan juurikaan kestä mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom