Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ja edustatteko -89 vai -90 syntyneit kokelaita?

-90 lukuu täällä..

Niin saako ton Terveyslomakkeen täytettyä kutsunnoissa olevalta lääkäriltä? Kun tääl näyttäny vähän olevan molempii versioita et saa ja ei saa? ois kiva saada jonkinnäkönen varmistus ettei sitte tuu kiirus, kutsunnat viikon päästä :jahas:

Kahden viikon flunssasta toivuttu just ja alkaa olee taas hyvä fiilis :hyvä:

Mä olin itte kutsunnois jo 29.10. ja kysyin sielt tost, ne sano et erijoisjoukkoihin hakeutuminen hoidetaan omalla ajalla. Eli ei muuta ku yksityiselle soittoo!! Onks kaikki muut paperit kunnos?

millases kondikses äijä o nytte?
oma kunto on aika lailla tämä testejä ajatellen.
-Lihaskunto testeistä kaikista 3p.
-vauhditon pituus 2.20m
-koordinaatiotestiä en oo ikinä kokeillu:jahas:
-200m uinti menee muutaman sek yli 3 min
- 5m:stä hypyt ja sukelluksethan nyt menee kaikilla varmana läpi.
-juoksusta uskon saavani yli 15p.
-hiihdosta ei mitään tietoa ku ei oo tullu hiihdettyy moneen vuoteen.
Mutta sithän sen testeissä näkee et miten menee,turha oikeestaan etukäteen arvuutella.:rolleyes:
Millanen on oma kuntos contender1?

millases kondikses äijä o nytte?

Lihaskunto pitäis ainaki olla kondikses, kun harkois niit väännetään aina.. Uinnist pitäis tulla se 2p ja cooperi on mystinen arvotus minkä oon viimiset pari vuotta päässy juoksee aina puolkuntosena :D Kyl pitäis silti 3000m mennä suht helposti vähintää sisulla. Meen ens viikol vetämään sen cooperin sisähallii ja sit voi kertoo enemmä :D Lähti lääkärivaraus ylihuomiselle

Itsetesteissähän sen sit vasta näkee miten pärjää aikusten oikeesti. Mites sul kunto contender?

ok. Mitä lajeja teil on pohjilla?

No mä oon vedelly nyt repun kaa viime kesän 10kilsa lenkkei ja nyt 12-14kg repulla purulla ja hiekalla semmost 6-10 km matkaa, ei mitää ongelmii! ilman reppuu suht kevyttä, cooper siin 3400m. lihaskunto sillee et kaikist pitäis täydet tulla, vauhditon vedin ekal 2,4m ja lopetin siihe. uinti on menny alle 3 min ja sukelluksii reenattu yms. hiihtäny koko lapsuuteni. Mist päin tuutte testeihi?

onks mitää hajuu, et millanen kokelas määrä ois mahd. tulos? onks paljo tuttui/ tutun tuttui tulos kokeilee? ite ainaki oon kuullu itä-helsingi suunnal jonkumoista kiinnostusta ja ite ku käyny pirkkolas uimas nii on äijien puheist kuullu et ne tulis testeihin. Rupee pikku hiljaa sillee hyväl taval noi testit kuumottaa! onks tarkempii tietoi et minä päivinä ne sunnillee o?

Emmä viitti omaa kuntoa ruveta tässä analysoimaan, se nähään sit sillon jos nähdään. Repun kanssa tullu painettua hetken ja mäkistä maastoa alla. Ens viikolla postiin ja itse olen -90 vuosikertaa. Testit on perinteisesti olleet tammikuun viimeisellä viikolla.

Muistakaa nyt laittaa a) jalkaa toisen eteen vähän rivakammin tai b) lisätä vaikkapa ne puuttuvat metrit siihen todistukseen, jotta pääsette testeihin asti. Viime vuonnahan täällä muutama kaveri itki, koska ei päässyt 2900m lapuilla testeihin - miksiköhän?

Ja tsemppiä vielä hakijoille, vaikka onhan tässä vielä aikaa ennen tammikuuta.

Kiitän neuvoista, 3040 m päivän tauon jälkeen :worship: :kippis1: :dance2:

ok. Mitä lajeja teil on pohjilla?

No mä oon vedelly nyt repun kaa viime kesän 10kilsa lenkkei ja nyt 12-14kg repulla purulla ja hiekalla semmost 6-10 km matkaa, ei mitää ongelmii! ilman reppuu suht kevyttä, cooper siin 3400m. lihaskunto sillee et kaikist pitäis täydet tulla, vauhditon vedin ekal 2,4m ja lopetin siihe. uinti on menny alle 3 min ja sukelluksii reenattu yms. hiihtäny koko lapsuuteni. Mist päin tuutte testeihi?

Täydet pisteet kiikaris?

Täysii lähetää tietty yrittää! toivotaa ettei tuu mitää takaiskuja ja pysyy kroppa kunnos. Tietenki se jännitys/kilpailu- tunne ite siel testeis voi vaikuttaa positiivisesti tai negatiivisesti.. Millast pistemäärää oot hakemas?

Niimpä, tosin pitää muistaa et noi pelkät fyysiset ei merkkaa ku puolet.. kaveri oli viimevuon testeis ja sai 46 pistettä eikä päässy sisää.. mitä lajii oot reenannu?

oon pelannu 12v lätkää päälajina.. siin sivus parivuotta judoo ja kans ju jutsuu. nyt viimesen 2 vuotta juossu ja pyöräilly suht paljo.. kesäl matkat taittu fillaril joka paivää duunii ja sielt himaa ja siihe lenkit ja puntit päälle päiväst riippuen..Nyt oon käyny aika ahkerasti kans uimas, pyrkiny käymää ainaki 3krt viikos uimassa.. kelasin alottaa täs sissi-ju jutsun jos aikaa riittää,se ois aika meilenkiintosta. ootko mil vyöllä ?

No oikeestaa täs nyt vuoden tauko ollu Ju-Jutsust. Just lenkkii salii uintii tätä ljk:t silmäl pitäen. Vihreelle pääsin ja 3 vuot ilman kertaakaa mahollisuutta yrittää siniselle ni alko kypsyttää, keskityin sit enemmä toho potkunyrkkeilyy. Sellane 10vuot noit lajeja nyt tahkonnu.

se on just hyvä! suht kauan säki oot jaksanu painaa! ite tykkään kans taistelulajeist, mullaki just nyt ollu vuoden tauko ju jutusta, himottais kyl jatkaa..mitä mä tos skiexpossa juttelin yhelle ljk:n sällille nii sano sitä et puolet melkee kurautta uinnissa tai hiihdossa. mite sul hallus?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom