Ljk 2009

Uinti meni 3. minuuttiin sen jälkee ku juoksin hallille 10-15kg repun kaa, pitäs mennä täysille. Hiihtoo viimeks 7. luokal :D Hain just sukset mökilt ja huomen sit hiihtää, vaik tuol pururadal on enemmä puruu ku lunta. Iha arvotus hiihto kyl.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
uintiha menee hyvi! ootko vetäny ilma lasei? se on aina niin hauskaa! ootko yrittämäs nyt eka kertaa ljk? mitä jos ei tuu paikkaa, haetko johonki muualle kans(siis mis on pääsykokeet?)? puruhiihto varmaa lajinaan iha mielenkiintonen myös:D

Joo siis toi oli ilman laseja toi 3min. Ekaa kertaa mennää, Santikses alkaa 12.1. ni sielt tullaa testeihi. Jos ei onnista ni sit mennää siel loppuaika :)

Iha normaalisti aattelin treenaa, paperit lähtee maanantaina. Yritän vaa kattoo et paikat ei hajoo eikä tulis hirveen kipeeks.

jepa. kuinka mont kertaa viikos suunnillee tulee reenattuu? Mullaki lähtee maanantaina..pitää vedellä paljo vitamiinei ja koittaa lepää et pysyis terveen.

Itsellä on väh. 3 kertaa viikossa lenkkiä, 1xUintia, 2x treenit(säbä ja kuntopiiri). Yleensä kuitenkin painan neljä lenkkiä viikossa.

En nyt voi mennä 09 inttiin ollenkaan muutaman kesäjutun takia. Tsemiä kaikille pakkislaisille testeihin :thumbs: Pitää venata vielä vuos ennenku ite pääsen niihin.

Ei siinä mitään, kerkeää sitä myöhemminkin. Oletteko muut valmiita pyrkimään uudelleen, mikäli ette pääse ensi erään? Mä en tiedä pystynkö mä ainakaan, koska opiskellakin pitäis ja ensi kesänä on joka tapauksessa intti käytävä (lykkäystä olen jo kerran saanut). Ja jos punnitsemaan lähdetään, jälkimmäinen merkitsee enemmän.

Tavallaa houkuttelis jos jää kunnosta kiinni ni treenaa viel seuraavaan erään. Vuos on kuitenki taas pitkä aika, ja ku alkaa miettii mitä muuta siin kerkeis touhuta ni kyl tää ljk on ainaki mul kerrasta poikki :) Toisaalt nyt ku alkaa toi armeija muutenki I/09 ni ei sitä kai enää sit voi alkaa keskeytelläkää :D

Jep, kerrasta poikki. II/09 Säkylä on sitten palveluspaikka jossei Utista tärppää. Ja koitan sitten vielä valmiusjoukkoihin. Itse kanssa sitten intin jälkeen jotain opiskelemaan ja se on kuitenki hieman tärkeämpää kuin armeija, ainakin itselle. Vaikka LJK:hon hinkukin on, mutta kyllä sitä elämässä muutakin on :)

Jep, kerrasta poikki. II/09 Säkylä on sitten palveluspaikka jossei Utista tärppää. Ja koitan sitten vielä valmiusjoukkoihin. Itse kanssa sitten intin jälkeen jotain opiskelemaan ja se on kuitenki hieman tärkeämpää kuin armeija, ainakin itselle. Vaikka LJK:hon hinkukin on, mutta kyllä sitä elämässä muutakin on :)
Säkylään ja samaan erään myös. Valmiusjoukot on käyny myös mielessä, koska aina se on parempi sinnekin päästä kuin ajautua johonkin random koulutuslinjalle.

Säkylään ja samaan erään myös. Valmiusjoukot on käyny myös mielessä, koska aina se on parempi sinnekin päästä kuin ajautua johonkin random koulutuslinjalle.
Tästä voi taas olla montaa eri mieltä. Jos pääsyvaatimus on tyyliin 2300m cooperista ja koulutus on perus jääkärin hommia suurimman osan ajasta, niin en tiedä mikä tästä paikasta tekee muita varuskuntia ihmeellisemmän.

Lähinnä se oli pointtina, että aina vaan mielekkäämpää hakeutua sinne minne haluaa. Ja aina ne pienetkin erot pidemmän päälle näkyvät ja maistuvat mahdollisesti paremmin kuin joku muu koulutus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom