Ljk 2009

Ite kävin yksityisel lääkäril (ollu ljks itekki se lekuri) ja se teki jonku tarkastuksen mut ei siin mitää kusinäytteit otettu. Et mikä todistus sinne nyt pitää lähettää? ku siellä mil.fi lukee et mikään muu ei käy kun se yks ja jossain lukee et T-todistus :D oon nyt ihan sekasin ja se tarkastus makso jo 70 euroo

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Morjens!
Mistä saa hakupapereihin liitettävän max 3kk vanha puolustusvoimien terveystarkastuslomakkeen? Olin jo kutsunnoissa ja sanoin hakevani LJK:hon, mutta ei sieltä annettu mitään terveystarkastuslomakkeita. Tein verikokeet sun muut pissatestit jo fiksusti ajoissa kesällä, joudun kai käymään saman rumban uudestaan..
Joko tulostat itse suoraan mil.fi sivuilta tai soitat Uttiin ja pyydät niitä lähettämään.
Ite kävin yksityisel lääkäril (ollu ljks itekki se lekuri) ja se teki jonku tarkastuksen mut ei siin mitää kusinäytteit otettu. Et mikä todistus sinne nyt pitää lähettää? ku siellä mil.fi lukee et mikään muu ei käy kun se yks ja jossain lukee et T-todistus :D oon nyt ihan sekasin ja se tarkastus makso jo 70 euroo
Sun olis tarvinnu itse viedä terveystarkastuslomake lekurille. Ja ehkä se kusinäyte ei sitten ollut yksityiselle lekurille niin selvä juttu kuin terveyskeskuksen lääkäreille (tai oikeastaan hoitsuthan ne kusinäytteen ottaa).

Mäki käväsin yksityisel. Oli lappu mukana ja se kaveri oli ainaki heti innoissaa ku ei ollukkaa perus kutsuntatarkastus, muisti ottaa kyl virtsatestit. Huomen viel joku kuulotesti, en ymmärrä miks ei sellane "normaali" testi käyny, se sano vaa et tää vaatii jonku vaativan testin.. no, huomenna nähää seki.

Täs viel jos joku ny ei tiedä et mist tarkallee sen Ttodistuksen saa tulostettua:
mil.fi/maavoimat/joukot/utjr/haku_ljk.dsp

Kuulokoe oli vähän vittumaista, kun mun käymällä terveysasemalla ämmät kälätti oven takana ja ilmanvaihtokanavat suhisi kuin siili orgasmissa. Mutta hyvin se meni, painelin vaan nappia niin saatanasti vähän väliä...

Vittu, kävin itse lekurilla ja sanoin, että haen LJK:n ja, että siihen tarvitaan juuri tietynlainen lappu niin se sanoi, että juujuu ja kaivoi laatikosta lapun ja sitä täyteltiin. Äsken katselin tuota Millin sivuilla olevaa ja se on hieman erillainen kuin tuo minun. Samat asiat kysytään, mutta ulkoasu on erillainen. Täytyy vielä soittaa ja varmistaa asia.

Itekki sain sellasen vähän erinlaisen puolustusvoimien terveystarkistuslomakkeen kuin siellä mil.fi sivuilla on.En kyl utista kysyny et käykö se mun lähettämä terveystarkistuslomake samalla lailla kuin se mil.fi sivuilla oleva mut eilen ku soitin sinne uttiin ja kysyin et onko ne mun hakupaperit tullu perille niin ne sano et "on ja sulla oliki ne kaikki paperit ihan kunnossa" että kai se silloin kävi.:rolleyes:

Hyvä oli kuulotestissä. Johonki äänieristettyyn koppiin istuu, luurit korville ja täti oman pöydän ääree nappeja painelemaan. Ekan piippauksen jälkeen alkaa kännykkä soimaa taskussa:hyper:Ei oikee viittiny sitä alkaa kaivelee, pelkäs et menee testi vituiks:D

Nonii...2960 m meni äsken (lumisella radalla). Aika perseestä. Uskaltaakohan lähettää? Mikä raja on viime vuosina ollu?:jahas:

Nii, ei se vissii oo (koskaa) ollu 3000m (?), 2950m mitä oon eniten nähny. Ja rajatki ollu joskus 2900m ni pitäs silläki jo se juoksu selvittää...

Ite juoksin tossa pari päivää sitte 3200m mutta oli sisäl. Saa nähä meneeks se mun lääkärin todistus hitto läpi :G Oli kyllä sillon jotain niitä tulostettu mutta en sitte omaa hölmöyttäni tajunnu näyttää niitä ku se niin määrätietosesti alko tekemää sitä lappua ja näytti kiire olevan.. sano viel et on enneki tehny näitä laskuvarjojääkäriks pyrkiville mut onks ne sit muuttanu noi sillee et ei kelpaa enää ku toi puolustusvoimien oma :F Soitan kyllä sinne ja lähetän perää uuet jos tarvii, sen verta on kummiski uhrattu hikeä ton vuoks

Itselle riittää että pääsen siihen 3000metriin. Omasta mielestä kun se reppu lyödään selkään siellä testeissä niin siinä ei voi se muutama satametriä enää vaikuta missään. Tahdosta ja tekniikasta se on silloin kiinni! Tästä tulikin mieleen, että tänään repun kanssa juoksemaan, on se aina yhtä perseestä! :D

Nonii...2960 m meni äsken (lumisella radalla). Aika perseestä. Uskaltaakohan lähettää? Mikä raja on viime vuosina ollu?:jahas:

Muistakaa nyt laittaa a) jalkaa toisen eteen vähän rivakammin tai b) lisätä vaikkapa ne puuttuvat metrit siihen todistukseen, jotta pääsette testeihin asti. Viime vuonnahan täällä muutama kaveri itki, koska ei päässyt 2900m lapuilla testeihin - miksiköhän?

Ja tsemppiä vielä hakijoille, vaikka onhan tässä vielä aikaa ennen tammikuuta.

Perhanan kakkosluokan posti, kun ei ollut vielä tänään perillä...Lupasivat kuitenkin soittaa, kun mun paperit saapuu (toivottavasti saapuu).

Kannattaa ostaa aina se ykkösluokan postimerkki niin ne paperit on päivässä perillä.
Toivottavasti se kutsu testeihin postilaatikosta joulukuun puolessa välissä tipahtaa,pienesti voi sanoa että vituttaa jos sitä kutsua ei sinne tuu.

Se on omaa ajattelemattomuutta, kun pyysin vaan kirjekuorta ja siihen merkkiä postista ja sanoin postini menevän Uttiin, jolloin myyjä sanoi kakkosluokan merkinkin riittävän ja laitto sellasen. Ja enhän sitten enempää ajatellut, kun harvoin muutenkaan postia lähettelen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom