Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsekkin aloin tuota ihmettelemään ja otin vähän asioista selvää. Kaveri, joka pyrki laskuvarjojääkäriksi viime vuonna, niin kertoi, että silloin aikaisemmin keväällä kun piti käydä terveyskeskuksessa siinä tarkastuksessa, niin lääkäri täytti tuon puolustusvoimien terveystarkastuslomakkeen ensimmäisen kohdan (niin teki ainakin mulla). Kutsunnoissa sitten on lääkäri, joka täyttää sen toisen kohdan.
Nyt tulee aivan mutua, mutta kaiken järjen mukaan, jos sinulla ei ollut sitä puollustusvoimien terveystarkastuslomaketta silloin keväällä terveyskeskuksessa mukana, niin sinun pitäisi nyt varata lääkärille aika ja sielä täytetään sitten se ensimmäiseksi. Sitten luultavasti saat sen lapun mukaan, ja otat sen kutsuntoihin mukaan ja näytät sielä lääkärille sitä, joka täyttää sen toisen kohdan.
Näin itse ainakin menettelisin.
Meillä oli kyllä kutsuntoja varten jo lääkärintarkastukset mutta tarvit vielä uuden max 3 kk vanhan lääkärintarkastuksen testipäivään sidottuna. Näin mä oon tän ymmärtäny! Voi olla, että se on siihen hakemuslappuun liitettävä paperi, eli sen pitäs olla 6.12 sidonnainen tarkastus.Osaako joku selventää meikälle et miten mun pitäisi menetellä nyt ku en ole käynyt yhenkään lääkärin tarkastuksessa viel ja kutsunnatki on olllu jo,et pitääkö mun käydä kahen eri lääkärin tykönä nyt vai mitä helvettiä ku siihen pitää kahet nimarit saada?ootteko te jo käyny sen lääkärin tarkastuksen?et kuseeko tuo meikän lvj hakeminen nyt?tai olen kyllä käyny sen kutsuntojen terveystarkastuksen mutta en tajunnu silloin keväällä että sen lapun voi täytätyttää sieläki.